Niall! Niall Horan! Veď sa mi už páči asi 4 roky! Ako mohol Luke len tak prísť miesto neho? Ako to zrobil? Prečo to zrobil? Jasné viním niekoho kto ani nevie čo zrobil. Moja logika je dakedy dosť veľká.
-------------------------------------------------
Vianoce sa blížili a s nimi aj darčeky. Plánovala som Susan prekvapiť s nejakou vecou od 5sos ale v našej narnii sa to nedá zohnať. Maximálne si dať vyrobiť tričko a na to som nemala dostatok peňazí. Čo už. Budem asi musieť využiť moje schopnosti vo photoshope.
Akurát sme s mamkou dávali stromček keď ma napadlo zapnúť nejaké pesničky. Miesto vianočných som zapla 5sos a pýtala som sa mamky či sa jej pesničky páčia. Samozrejme že sa páčili a pri tancovaní stihla aj rozbiť vázu.
Mamka netušila kto je alebo čo je 5sos. Vedela len o Justinovi a One Direction. Musela som odbehnúť do izby a priniesť plagáty aby som ju s 5sos oboznámila. Nebude predsa dozadu. Musím mať predsa in mamku. Teda, in ako in.
Tento rok sa na Vianoce nikto netešil. Nebol sneh, nebola zima, nebola ani vianočná nálada. Veľmi ma to mrzelo ale nemohla som s tým nič spraviť.
Susan bola divná. Luka mala rada len vtedy kedy mal dokonalé vlasy a dokonalo vyzeral. Už keď si dal čiapku sa jej nepáčil.. Alebo to ako vyzeral vtedy kedy nahrával covery na youtube. Nechápem ju. Ja som sa do malého Hemmingsa zamilovala rovnako, a možno aj viac než do toho ktorý je teraz. Stále ma hypnotizoval očami..
Mám fakt nudný život. Robím dookola to isté. Zábavné mi príde možno si vymieňať pesničky na mojom playliste ktorý každý deň pár krát počúvam. Ale čo by ste čakali od Slovenska a rovno od môjho mesta. Nie je tu nič zaujímavé a ani ľudia tu nie sú 2x priateľský.
Ale kopu kamarátkam mám na internete. Je to jeden z hlavných dôvodov prečo na ňom trávim celý deň. Mama sa mi stále čuduje ale ona by robila na mojom mieste to isté. Síce si myslí niečo iné ale ja viem o tom svoje.
Zapla som facebook a rozmýšľala som čo budem robiť. Neuveriteľne som sa nudila, chodila po hlavnej stránke hore dole, skúšala niekomu napísať ale nevedela som komu. V tom mi zazvonil telefón. Bolo to neznáme číslo. Nie je to prvý krát čo mi volá neznáme číslo, som lenivá si uložiť kontakty ale toto číslo som vôbec nepoznala. Tak som to nezdvihla, veď prečo by som mala..
Prešlo pár minúť a to číslo mi už volalo snáď 20 krát. Volalo zase a ja som sa neudržala a zdvihla som to.
"Haló?" povedala som. Z druhej strany bolo počuť len hudbu a niekoho niečo rozprávať ale nerozumela som tomu.
"Halooooooooo" vykríkla som zase. No nedočkala som sa zrozumiteľnej odpovedi, tak som to vypla.
Snažila som sa na to zabudnúť a venovať sa mojej doterajšej činnosti. Áno, zase som pozerala na jeho fotky.. Mal by sa fotiť bez očí alebo si ich nejak zakryť, fakt ma nebezpečne hypnotizovali..
Radšej sa pozriem čo je nové v 1D fandome, aby sa nepovedalo.
Zapla som twitter a strávila som na ňom čas až pokiaľ som nešla s dobrým pocitom spať. A prečo s dobrým? Zajtra su Vianoce a ja som dnešok nestrávila len pozeraním na Luka ale trávila som čas na twittery s 1D fandomom tak, ako za starých čias.
Zobudila som sa a zistila som, že sú Vianoce. Pls, me. Akoby som to nevedela. Stále som mala dobrý pocit a nechcela som si ho zničiť. Vyšla som z izby a cez chodbu som šla rovno do kuchyne. Doma nikto nebol, čo nebolo divné lebo je ráno a Teddy musí ísť von. Tak mamka s ním pravdepodobne šla na prechádzku.
Zatiaľ čo môj pes a mamka boli na prechádzke som stihla skontrolovať svoj mobil,facebook a twitter. Na twittery som mala snáď 30 upozornení, čo bolo nezvyčajné. No a potom som zistila čo sa stalo.. Luke ma followol! Vážne, Luke Hemmings! Pozerala som na to a usmievala som sa ako slniečko v hnoji, nechápala som prečo followol práve mňa a teraz, keď som mu naposledy spamovala asi pred 30 dňami.
No odpovede som sa dočkala za pár sekúnd, keď mi začala písať moja najlepšia kamarátka ktorá má od neho follow a spamovala ma mu. Bol to pekný pocit.. Aspoň sekundu o vás vie. Aspoň sekundu sa pozrie na váš twitter a followne vás.. A možno chvíľku rozmýšľa či vám tým urobí šťastie..
Tak toto bol môj prvý Vianočný darček. Takto hneď z rána. No uvidím čo mi dnešok prinesie.
ESTÁS LEYENDO
blue as your eyes || luke hemmings
Fanfic"Chcela som ťa len spoznať." "Modrá, ako tvoje oči." "Je neskoro..." --------------------------------------- copyright © daniclemmings 2014-2016 best: #6 in Fan-Fiction