part nine

788 102 5
                                    

"Ahoj, ja som Calum." Povedal prvý a objal ma. Všetci boli taký vysoký a ešte krajší než na fotkách alebo videách. Calum bol samozrejme ako vždy zlatý.
"Čus, ja som Ashton, pre teba kľudne Ash." 
"Ahoj Ash." zasmiala som sa. 
No a prišiel na rad posledný. Keď sa približoval všimla som si zamozrejme ako stále jeho oči. Ta modrá ktorá mi už viac dní,týždňov a mesiacov nedala spať.. 

-----------------------------------------

Mohol by mi povedať "Ahoj som Luke a prišiel som ti zničiť život, tešíš sa?" ale samozrejme že to nepovedal. Prišiel ku mne a ako každý ma objal a vyslovil svoje meno. Keď ma objímal myslela som že odpadnem. No nemohol to nikto zistiť.. Jeho veľké ramená sa mi obmotali okolo tela a muselo to vyzerať smiešne keď je medzi nami asi 20 centimetrový rozdiel. 

"No a ja som Dani, neviem či vám to už Mickey povedal." keď som to dopovedala začervenala som sa. Musela som teraz vyzerať ako jeho vlasy. Mickey som povedal preto, lebo ho nazývam Mickey Mouse. On mi zase hovorí panda. 
Radšej som odkráčala do svojej izby než by som sa tam mala ďalej strapňovať. Zapla som si mobil, pozrela na to koľko je hodín a začala pozerať Mean Girls. Sem tam som si zašla po jedlo alebo pitie a zistila som že chalani tu asi zostávajú. No fasa. 

"Nechceš sa pridať?" spýtal sa Mike keď som si akurát nalievala pitie. Sprite, moje obľúbené. Všimla som si že pozerajú Saw.
"No tak dobre." sadla som si ku Mikeovi a Luke bol zrejme na záchode keďže som ho nevidela. Chcela som ho spoznať. Teraz som mala možnosť.
"Chalani myslíte že je dobrý nápad .. " začal hovoriť Luke ale potom ma zbadal tak prestal. 
"Ona sa k nám pridala? A nebude sa báť?" začal sa smiať. V tom momente mi pripadal ako arogantný idiot a možno som mala pravdu.
"No neviem kto tu musel ísť na záchod." rozozneli sa výkriky a smiechy od ostatných. Lukovi zmizol úsmev z tváre. Možno som to nemala robiť..
Sadol si vedľa mňa. 
"Keď sa budeš naozaj báť maličká, tu máš rameno na vyplakanie." pokúsil sa mi to opätovať ale dostali sa k nemu len vražedné pohľady od môjho brata,Cala a Asha. Ja som sa nad tým len v mysli zasmiala. 

Najväčšou iróniou celej situácie bolo to, že som sa ako jediná nebála. A to čo vravel Luke sa stalo úplne naopak. Teda, neplakal mi na rameni, ale myslím že nemal ďaleko. Muselo to vyzerať smiešnejšie než to ranné objímanie. 
Zaujímavejšie bolo to, ako som zaspala a ešte viac to, ako som sa zobudila. Nepamätala som si žeby sme rozťahovali gauč, ani žeby niekde odišiel Cal a Ash. Bolo mi to divné. A ešte viac divnejšie bolo to čo nasledovalo potom. Zobudila som sa, ako som už písala. Ale v obajtí. Bola som v pohode, lebo som si myslela že je to Mike. Ale po pár minútach som zistila že sa na Mika pozerám, takže to, alebo skôr kto ma objíma nemohol byť Mike. Len keby mal nejakého klona, čo pochybujem že má ale bol by toho schopný.

A potom mi to došlo. Keď tu nie je Cal a ani Ashton, Mike je predo mnou, zostáva len Luke, a typujem že je to ten ktorý ma objíma. Ale nepamätala som si, že by sme sa pred spaním objímali, alebo chceli objímať, a prečo na sebe má len kraťasy keď bol v normálnom tričku a nohaviciach. 

Nejako som sa z jeho objatia dostala a vošla do izby. Zistila som, že vôbec nie je ráno, je ešte stále noc. Nejaká dlhá.. No čo už. Alespoň som už vo svojej posteli, sama, a môžem si pustiť svoj playlist a v kľude zaspať. 
Hodila som mobil na postel, šla sa prezliecť do pyžama a skúšala som zaspať. Samozrejme že mi to nešlo, tak ako obvykle som si musela pustiť ten playlist.. Hm, kde len to je.. Hľadala som v mobile asi 3 minúty a potom som ho našla. Pustila som a nechala som sa unášať hudbou. Po pár pesničkách som zaspala.

POHĽAD MIKA
Otvoril som oči a zistil som že na gauči som už len ja a Luke. Ešte pred chvíľou tu bola Dani a boli s Lukom v objatí.. Teda, Luke ju objal. Myslím, že ona nič netušila lebo spala. Neviem čo si mám o tom myslieť. O mojej sestre, o Lukovi, čo ku sebe cítia.. To by bola blbosť, Luke ku nej nemôže nič cítiť, veď ju pozná len deň. A ona? Ona ho možno pozná z predošlého života, ale neviem, nejavila nijaké známky záujmu.. No nič. Idem sa pozrieť či už šla spať alebo čo robí..

Išiel som okolo pár izieb a nikde neboli žiadne známky života, všetko spalo. Konečne som našiel Daninu izbu a nakúkol som. Spala ako mimino. Keby sa len tak videla.. Bola zlatá. Vždy som chcel sestru. Síce menšiu, ale čo už.  Aj Dani je v pohode. Teda myslím..
Vkročil som do izby. Má to tu celkom útulné. Je tu aj poriadok čo je prekvapujúce pretože mi hovorila že nie je veľmi poriadkumilovná. V ruke má mobil a v ušiach slúchadlá. Fakt takt môže spať? Radšej jej ho zoberiem, nech si ten nový, no nový ako nový, dostala ho na Vianoce, iPhone nejak nepoškodí. Bola z neho strašne nadšená, videl som jej to v očiach keď prišla. Pomali odchádzam z izby aby si ma nevšimla a kľudne spala ďalej. 

Keď sa vrátim do obývačky uvidím Luka ako sa začína obliekať. Ani neviem kedy sa stihol vyzliecť, ale typujem že spať už nechce keď už má na sebe tričko a nohavice. 
"Bol som ju skontrolovať." oznámim a ani neviem prečo. Aj tak by sa ma to spýtal. 
"To je jej mobil? pozrel sa na moju ruku kde som ho držal. 
"Áno, je ale nebudem sa v ňom hrabať. Radšej.." hovoril som to asi neskoro, pretože on neváhal a skúšal mobil dostať do svojich rúk. No samozrejme som ho chránil, nebudem predsa ukazovať mojej sestry mobil každému. 
"Nie, nebudeš sa v ňom hrabať, Hemmingsi. Je to mojej sestry. A navyše podľa mňa nemáš byť na čo zvedavý." odfrknem mu a hodím sa vedľa neho na gauč. Zoberem mobil do ruky a začnem premýšľať a Luke ma začne prehovárať. Strašne ma to láka. Veď je to len moja sestra a nemôže tam mať nič hrozného. 

Zapnem ho a vyskočí na mňa jej pozadie na ktorom som ja a ona. To je milé, ona má našu prvú fotku na pozadí. Odomknem mobil ale je na heslo. Skúšam jej rok narodenia, dátum, jej meno, prezývky, dokonca moje meno ale nič nejde. Zo srandy napíšem 'hemmings' ale mobil sa mi odomkne.. No to si snáď robíš srandu.

Luke sa na mňa pozrie a potom na mobil. Zobrazí sa nám jej nočný playlist. Všetky pesničky v pohode a zrazu.. Skoro všetky covery od Luka. Myslím že ho má rada.. 

blue as your eyes || luke hemmingsWhere stories live. Discover now