Prešla hodina. Mala som už byť dávno doma zo psom. Miesto toho som doma, bez psa, za notebookom a pozerám videá s 5sos. Toto neskončí dobre...
-----------------------------------------------------
"Kde si bola?!" kričí na mňa stojaca babka v dverách. V má už oblečeného Teddyho. V mysli už vytváram nejakú výhovorku...
"Ani mi nehovor, že ste mali predĺženú hodinu. Na to ti už neskočím. Na, tu máš Teddyho a zajtra príď tak ako máš." trepla dverami. Typické chovanie našej rodiny.
S Teddym sa trepem do výťahu a pozerám sa do mobilu na hodinky. Na tapete sa mi usmieva Hemmings. Nie! Nesmieš na neho myslieť! Tvoj celebrity crush je Niall Horan zo skupiny One Direction, a nie nejaký Luke Hemmings z 5 seconds of summer. Neprešla si do druhého fandomu. Len sa snažíš zapadnúť.. Len sa snažíš zapadnúť..
Položila som Teddyho mojimi tenkými rukami na zem. Teda, tenké sú podľa mojej mami. Myslí si, že som prestala jesť, čo nie je pravda, len raňajky a obedy. Fajn, tak raňajky jem na obed, lebo to čo sa v našej jedálni podáva fakt nie je jedlo.. A tak mám ľahkú stravu na obed. Každý je šťastný, mama sa to nedozvie, akurát keď sa zabudnem pozrieť čo bolo na obed si musím vymýšľať lebo to je jej druhá otázka keď príde z roboty domov.
Je 16:00 a čakám na príchod mamky. Otca nepoznám, a ani ho poznať asi nebudem... Je 16:01 a niekto klope na dvere. Otváram ich s úsmevom na tvári, no vidím len zamračenú mamu. Snaž sa ju rozveseliť, snaž sa ju rozveseliť.. hovorím si.
"Ahoj mami, ako bolo v robote?" snažím sa vyznieť čo najviac veselo aby tá veselosť bola nákazlivá a nakazila som ju. No ona len odpovedala že kopu roboty.. klasika.
"A ty? Čo bolo v škole?" prvá klasická otázka. Rozpoviem jej niečo vtipné čo sa stalo, spolu sa na tom zasmejeme a poviem jej dobré známky čo som dostala. Zlé nechávam tak. Veď nech má dobrú náladu, na žiacku si nespomenie keď ju ukecám...
Zatváram sa v mojej izbe, moja misia je splnená. Misia číslo dva je učiť sa. Alebo sa robiť že sa učím. Mama si myslí že sa musím učiť asi tak 2 hodiny, pritom mne stačí len pár minút.
Sadám si a otváram učebnicu geografie, na kolenách mám mobil. Snažím sa to aspoň trochu prečítať ale furt sa na mňa pozerá modrooký blondák z tapety.. hm.. moja obľúbená farba. Modrá ako jeho oči.
Pár krát vojde do izby moja mama, ale nevšimne si že miesto čítania a učenia sa geografie zízam na moju novú tapetu, ktorú mám, opakujem sa, len preto aby som zapadla. A tak to ide 2 hodiny.
Už o Hemmingsovi viem pár faktov, na ktoré sa zajtra spýtam Susan, či ich vedela. Aby som nebola ticho ako obvykle..Končím s predstieraním učenia sa, naučím sa ráno. Teda aspoň každý deň si to hovorím, aj tak sa to vždy snažím naučiť až v škole, ráno nemám čas na také.. debility.
Zapínam notebook a pokračujem v tom, čo som začala na mobile.Luke Hemmings. Zadávam do googlu. Chcem o ňom vedieť viac.
Otváram novú záložku.
Luke Hemmings. Zadávam do youtube. Chcem spoznať jeho hlas.
Otváram novú záložku.
Luke Hemmings. Zadávam do twitteru. Chcem vedieť čo pridáva na sociálne siete.Keď som začínala bolo asi tak 18:00. Pozriem sa na hodinky, je 22:11. Mama ma zabije. Musím byť v posteli o 22:00. Hrozné, čo? Ja viem. Keď to zistí..
Ľahám do postele s plnou hlavou Hemmingsa. Je čudné čo dokáže jeden chalan spraviť len tým, keď si len o ňom pozeráte informácie. To sa mi ešte nestalo. A nemôže sa mi to zopakovať. Neprestúpim do žiadneho fandomu, zostávam byť directionerka.. Môj crush je Niall Horan.. Zaspávam, ale stále vidím modré oči Luka Hemmingsa. Moja obľúbená farba. Ako jeho oči..Stávam, mám skvelý pocit. No hneď mi ho zničí to, že je 06:20 a nie 06:00. Áno, stávam tak skoro každý deň. Čím skôr stanem, tým viac mám energie. A keď vstanem o 06:20, mám chuť zabíjať.
Tak, nasleduje každodenný rituál. Idem na záchod, potom po veci na oblečenie, namaľujem sa, poobliekam sa, výjdem zo záchodu. Teda je to spojená kúpeľna zo záchodom, ja jej hovorím záchod, aby to nebolo príliš zdĺhavé. Viem že je to veľmi zaujímavé..Psa odnesiem, prídem domov. Tak ako som predpokladala učenie nechám na školu, idem si pustiť pesničky. Žeby som si pustila niečo od 5sos? Len aby som vedela..
Fajn. Je 07:57, a ja som stále doma a nestíham. To mám k tomu školu pred nosom. Utekám k výťahu, dobre že mi hlava nespadne. Toto je boj o život. Keď prídem neskoro, ako to vysvetlím učiteľke a mame? Zaspať som nemohla. Nestihnúť autobus som nemohla. Tak čo?
VOCÊ ESTÁ LENDO
blue as your eyes || luke hemmings
Fanfic"Chcela som ťa len spoznať." "Modrá, ako tvoje oči." "Je neskoro..." --------------------------------------- copyright © daniclemmings 2014-2016 best: #6 in Fan-Fiction