part eighteen

708 103 8
                                    

" Tak a teraz ťa naučím hrať, krpec. " zašepkal mi do ucha a ja už som sa nemohla triasť pretože som na ňom sedela. Ale nevedela som čo ma chce naučiť hrať. Hrať na gitaru alebo hrať jeho hru? 
---------------------------------------------------------------
Začali sme hrať. Teda aspoň ja som sa poddávala jeho rukám. Bolo to tak krásne..
" Keď budeš sledovať gitaru a nie mňa tak by si sa to aj naučila. " povie. Ja neodpoviem a užívam si tu krásnu chvíľu ktorá sa nemusí opakovať. Teda môže, ale nie tak pravidelne.

" Lukey, bol by si dobrý učiteľ. " pre zmenu sa snažím dostať ho do kolien ja. Ale márne. 
" Vidím že ťa budem musieť naučiť hrať aj niečo iné než na gitaru. " povedal a zase za začal približovať. Pomaly ma začal bozkávať a prestal hrať hru. Aspoň som som v to dúfala. Áno, bozkala som sa prvý krát a bolo mi to strašne trapné. Luke na to prišiel a prestal.

" Takže nie som len učiteľ gitary, hm? " uchechtol sa no pokračoval. Myslím že toto mi pôjde lepšie než nejaké hranie na gitaru. 

"Ľudia nevideli ste Lexie? " Mike vošiel do izby a prerušil nás v "učení". 
" Tak asi nie. " zabuchol dvere.

Tak ako každá hodina učenia sa končí tak sa skončila aj naša. Po 45 minútach učenia sa sme uznali za vhodné si dať aj prestávku. Veď nie všetko trvá večne. 

Presunuli sme sa do obývačky kde už boli všetci hore. Lexie sa na mňa pozrela a usmiala. Ja som napochodovala do kuchyne a pustila si do pohára vodu. Všetko som na jeden glg vypila a rozhodla sa ísť do izby pozrieť si niečo na notebooku. 

Keď zasadnete za notebook a zapnete internet nebudete mať poňatia o čase. Verím že nie som v tom sama, viem čo hovorím. Aj v ten deň to bol ten prípad. Bola som na facebooku , twittery , pozerala som seriály , a ani som si nevšimla že konečne sa už von vyjasnilo. Dokonca som si aj na skype zavolala s Nataly a Susan.

" Učiteľka nám hovorila niečo o výmennom pobyte v Sydney, mohli by sme sa zase vidieť. " rozjasnili sa mi oči. Konečne sa s nimi zase uvidím? Celkom mi začínalo byť za nimi smutno. Predsa boli moje jediné kamarátky na Slovensku.
" To je super. Rada by som vás zase videla. "
" Určite si si tam nenašla také skvelé kamarátky ako sme mi. " zacerili sa. No, Lexie je oveľa lepšia ale to nemusia vedieť..

Celkom som sa zľakla keď som si uvedomila koľko je hodín. Vypla som notebook a utekala dole za Mikom a ostatnými. No nikto tu nebol. 

" To ako vážne? Niekde šli a nechali ma tu? " 
" Haloooo? Je tu niekto? " no odpoveď som nedostala.

Nahnevaná som vyšla z domu a šla sa túlať ulicami. Stretla som toho spolužiaka ktorý ma ignoroval a následne ma odprevadil domov.
" Ahoj. " sníva sa mi? On ma pozdravil.
" Čau, dobrá nálada? " 
" Prečo? " 
" Pozdravil si ma a neignoruješ ma ako obvykle. "
" Prepáč, vtedy som mal fakt zlú náladu. Rodinné problémy. Viac to nebudem rozoberať. " usmial sa.
" Tak fajn. Čo tu robíš? "
" Zabudla si? Bývam tu. "

Tak sme sa celkom zarozprávali. Zistila som že je strašne milý a pekný. Pozval ma na čaj. 
" Rada pôjdem, ale oveľa radšej mám bubble tea. Pijem ho vždy keď môžem." 
" Bubble tea? Čo to je? " 
" Ty si to vážne nemal? Musíme to zmeniť! Poď za mnou! " potiahla som ho za ruku.

Asi za pol hodinu sme na mieste. 
" Za pár minút sa ti zmení život! " 
" Neverím. "
" Keď ochutnáš uveríš! " 

Samozrejme že mu zachutil. Medzi tým ako som s ním tam vola mi pár krát volal Luke, pár krát Mike, pár krát Lexie no všimla som si to keď sme už odchádzali. Nechcela som byť neslušná tak som si vravela že počkám keď sa rozlúčim s Aidanom. Má také zlaté meno..

" Môžem ťa odprevadiť domov? " usmial sa na mňa pekným úsmevom.
" Jasné." síce som to veľmi nechcela ale presvedčil ma. 
" Máš pekné meno, Aidan. "
" Mne sa nepáči. Ale za to sa mi páči tvoje. " buchol ma.
" Heeej, nebuchaj ma Aidan! " 
" Keď prestaneš hovoriť moje meno! "
" Fajn Aidan. " buchol ma a ja som spadla. Do mláky. No ďakujem.

" Prepáč ja som nechcel. Na tu máš, obleč si. To je suché. " podal mi mikinu.
" Poďme už domov, je mi celkom zima. "

Zabočili sme ku mojej ulici. Bolo vidno že si to pamätal. 
" Tak Aidan, rada som s tebou strávila nejaký ten čas. Mysela som si že si namyslený idiot no mýlila som sa. " nezdal sa byť veľmi rád za to čo som mu práve povedala.
" Ani ty nie si zlá. " boli sme už pri mojich dverách.
" Tak ahoj. " povedala som a objala som ho. Veľmi rada dávam objatia. 
No on si to zrejme zobral inak.. 

blue as your eyes || luke hemmingsWhere stories live. Discover now