part eight

783 104 8
                                    

Vošla som do domu, a zmyslela som si že by som si to tu trochu mohla poobzerať. Ale nebudem robiť unáhlené zábery, veď som tu len pár sekúnd, radšej nech ma niekto pozve ďalej..
"Nechceš si to tu poobzerať?" tá žena mi snáď číta myšlienky.

-----------------------------------------

Po veľmi dlhej obhliadke domu-vily sme sa konečne dostali do obývačky kde na gauči sedel Mike. Normálne, živý Mike Clifford, môj brat sedí v mojej obývačke v mojom-mojej dome-vile. Wow, nikdy by som neverila že také niečo vyslovím, ani v mysli. 

"Eh.. Ahoj. Som Dani." neisto som povedala, ani neviem či si ma všimol.. To bude zase kopu trapasov. "Ahoj, ja som Mike." priblížil sa ku mne a objal ma. Hmm, priateľský, pomyslela som si. Uvidíme ako dlho to vydrží.
"Tak, ako sa ti tu zatiaľ páči?" fajn, chce naviazať konverzáciu, to by sme mohli.
"Je to tu fajn a pekné, podľa toho čo som videla." Dani, skús rozprávať normálne a nestrapniť sa.. Opakujem nestrapniť sa..
"Noo, asi by sme sa mali trošku viac zoznámiť. Máš nejaké obľúbené činnosti?" 
"Rada kreslím, a počúvam hudbu. Tiež rada spievam ale tak trochu viac mi to nejde.." zasmiala som sa. Vážne mi spievanie nejde. Teda, vyhrávala som dakedy súťaže, ale to bolo dávno. Možno som ten talent nejak stratila.
"To nemôžeš posúdiť ty. Ja som si tiež hovoril že neviem spievať a potom som to prestal rozprávať lebo to očividne nebola pravda. A pozri kde som.. Predpokladám že poznáš našu kapelu, 5 seconds of summer." 
"No tak trochu som o vás počula." nechcela som vyznieť nijak šialeno. Veď samozrejme že ich poznám. Kto by ich nepoznal.
"Tak trochu? No fajn." odišiel do kuchyne. Dúfam že sa nijak neurazil. Veď hádam nechce mať sestru ktorá je posadnutá jeho kapelou, či? 

Dni prebiehali ľahko. No prišiel jeden prevratný.. Musela som ísť do školy. S Mikom si celkom rozumieme. Majú teraz 5 mesačnú pauzu takže nikde nechodí. Maximálne tak vonku. Je to skvelé mať brata ktorý sa vám aj trochu venuje.. Na Slovensku som mala brata tiež ale ten už mal deti a nebýval s nami.
Karen je veľmi milá osoba. Bála som sa že si nepadneme do oka, ale moje obavy sa nenaplnili a ja som mohla v kľude spať. Ale prišli nové obavy. Škola. Zapadnem alebo nie?

Ešte nikto nevie to že som Mikeova sestra. Ani jeho fanúšičky, ani Luke, ani Calum a ani Ashton. Akoby som tu nebola. A to nie je pravda..

Začínalo ma to štvať. Chcela som aby sa vedelo o mojej existencii! Nemohla som veľmi chodiť von lebo by ma hneď zbadali ako vychádzam z Mikovho domu. A potom by boli moje fotky všade, nikto ma nepozná, hovorili by že som Mikova štetka alebo frajerka alebo také niečo. A v skutočnosti som len sestra. Bolo by také hrozné sa s nim odfotiť a dať to na twitter a jednoducho k tomu napísať že som jeho sestra? Chcem veľa? Veď len chodiť von ako každé normálne dievča. Nemôžem byť predsa stále zatvorená doma. Nemám to rada. Možno na Slovensku áno, ale tu v Sydney je toľko vecí čo som chcela vidieť.. 

"Chcel by som ťa s niekým zoznámiť." zakričal na celú obývačku Mike. Posledné dni som sa mu vyhýbala a naznačovala čo mi je, ale on to aj tak nechápal. Zatvárala som sa v svojej izbe a vychádzala len po jedlo. No dnes som sa zobudila v obývačke na jeho výkrik lebo včera som tak nechtiac zaspala pri pozeraní televízora.. 
"Dobré ráno aj tebe, ďakujem za príjemné prebudenie, braček." povedala som ironicky. On sa len uškrnul.
"No s kým ma to chceš zoznámiť?" zoskočila som z gauča a pristála pred jeho nohami. Už mi moja trápnosť bola jedno, veď predsa je to môj brat a nie nejaký .. Niall Horan. Alebo Luke Hemmings. Celkom som už na neho zabudla, ale to kvôli bratovi, aby na to neprišiel. Keby si tak prezrel môj playlist s ktorým zaspávam a je plný Lukových coverov, no neviem ako by to dopadlo. Možno by som sa hanbila. 
"Myslel som že je čas zoznámiť ťa s chalanmi." tri hlavy vykukli spoza dverí. Nečakané. Kolená sa mi začali triasť, ale ja som sa to snažila utíšiť. 

"Ahoj, ja som Calum." Povedal prvý a objal ma. Všetci boli taký vysoký a ešte krajší než na fotkách alebo videách. Calum bol samozrejme ako vždy zlatý.
"Čus, ja som Ashton, pre teba kľudne Ash." 
"Ahoj Ash." zasmiala som sa. 
No a prišiel na rad posledný. Keď sa približoval všimla som si samozrejme ako stále jeho oči. Ta modrá ktorá mi už viac dní,týždňov a mesiacov nedala spať.. 

blue as your eyes || luke hemmingsWo Geschichten leben. Entdecke jetzt