" Rád hraješ hry všakže? " zase som to prerušila. Baví ma to.
" Áno, ale nikdy ich nezastavujem tak keď ti to nebude vadiť rád by som pokračoval.."
" Myslím, že na nový level sa tak čoskoro nedostaneš. "
" Myslieť znamená nič nevedieť. "
-----------------------------------------------" Môžem sa ťa niečo spýtať? "
" No, áno, môžeš. "
" Ty si učiteľ. Ja som žiak. Ako ma ohodnotíš? "
" Nedostatočná, potrebuješ ešte viac skúšania. Doučujem rád. " povedal a vstal. Zase ma nechal v izbe samú čo ma prinútilo zase premýšľať. No o chvíľu ma to omrzelo tak som sa šla pripravovať do školy.Ráno bolo obyčajné. Už to vyzeralo tak že sa doplánoval môj každodenný život v Sydney. Ako keby sa to, čo sa točilo na rovnej zemi konečne prestalo točiť a zostalo v normále.
Zobrala som si tašku, pustila som si pesničky ktoré som počúvala pomocou slúchadiel a dokonca i jablko nechýbalo. Trochu som si pobehala do školy kde som narazila na Aidana. No nepozrel sa na mňa, bol pri najpopulárnejšom dievčati z celej školy, a olizoval sa s ňou. Prišlo mi to absolútne nechutné. No netrápilo ma to. Vedela som že to nie je dobrý človek od včerajška, keď mi Lexie ukázala tu fotku. No všetci sa raz pozerali na mňa, raz na nich. Musela som tu situáciu využiť.
Dala som mu facku. Zrejme to nečakal a chytil si líce.
" Tak ty, mi povieš že ti zomrel dedo, že si panic, a ešte neviem čo, ja ťa začnem ľutovať a pobozkám ťa aby si sa necítil zle a ty to takto využiješ! Hanbi sa za to že si pochoval deda a klamal! "
V ten moment sa všetci, ale že naozaj všetci pozerali na nás.
" Čo to hovoríš..? "
" A nesnaž sa klamať ďalej! Všetci vieme že si klamar tak nevytváraj ďalšie klamstvá! Ešte to zhoršíš! "
Ako zakryť drámu a prinúť ľudí aby na ňu zabudli? Ďalšou drámou. Teraz len dúfať že sa na to ľudia chytia..Odkráčala som od jeho skrinky a ľudia sa prestali na mňa pozerať. Stredobodom pozornosti bol Aidan a tá, s ktorou sa olizoval. Zrejme mu dávala kopačky. Tak, a toto sa stane keď si so mnou budete zahrávať.
Kráčala som chodbou a očami som hľadala Lexie. No nemusela som to robiť dlho lebo o pár sekúnd do mňa vrazila.
" Hádaj čo je nové! Nikto nerieši tú sms-ku! Všetci si myslia že je klamár! "
" Tak som sa dobre pomstila. Môžeš byť na mňa pyšná. "
" Tak to ty? Zaujímavé. "Hodiny v škole som prežívala horko-ťažko, čítala som si knihu a stále pozerala na hodiny. Aspoň niečo sa nezmenilo po mojom odchode zo Slovenska. Čas v škole sa stále vlečie pomaly a čím viac sa na hodinky pozeráte, tým viac si myslíte že sa spomaľujú a spomaľujú až na koniec zastavia.. No v jednom prípade konečne zazvoní.
Keď som sa vrátila domov čakalo ma milé prekvapenie. Susan a Nataly sedeli v obývačke.
" Prekvapenieee! " zakričali. Nechápavo som sa pozrela na Karen na otca.
" Jee, ahojte. " pozdravila som ich.
" Pochopíš to? Vyšiel nám ten výlet! Môžeš nás zoznámiť s tvojou novou rodinou. " paráda, takže ich mám na starosti. Ktovie či neutiekli.
" A môžeme ísť hľadať 5sos! " skríkla Nataly a rodičia sa na seba pozreli. Vedeli že toto nebude dobré..Zobrala som ich do mojej izby. Zatiaľ čo obdivovali jej krásu som sa pomocou mobilu snažila zistiť kde sa chalani nachádzajú. Mike mi napísal že si išli niečo nakúpiť, čo je čudné, ešte som ich nevidela nakupovať. No asi na každého raz dôjde..
" No.. Tak ako sa máte? " začala som a zamestnala som každú aspoň na pol hodiny rozprávania. Samozrejme že som ich nepočúvala, sledovala som môj mobil a čakala akúkoľvek správu od Mika alebo Luka.
" Ideme nakupovať? "
" Jasné! "
Konečne vypadnem z domu na vzduch. Už mi to celkom chýbalo. To nakupovanie s nimi myslím..
Zobrali si veci a vyrazili sme.Samozrejme že v obchode hneď siahli po Nirvana tričku. Hodila som na nich vražedný pohľad, nepoznajú tú skupinu ale kupujú si tričko lebo ich majú 5sos? Pre toto by som vraždila.
Pozvala som ich, samozrejme na bubble tea. Samozrejme, s mojim šťastím, sme stretli Mika. Snažila som sa aby si on nevšimol mňa a Nataly a Susan jeho, ale to sa mi nepodarilo. O pár sekúnd už skákali a pískali na celý obchod. No, ďakujem braček.
" Nepoznáme sa. " pošepky som mu to povedala. Došlo mu prečo. No Luke to celé skazil. Prišiel ku mne zo zadu, chytil ma okolo pása, a začal bozkávať na krku. Nielen že som sa ho zľakla a zvískla na celý obchod, ale ešte budem musieť vysvetľovať Susan a Nataly prečo sa ku mne Luke správal tak ako sa správal.
Nechápavo sme sa na seba asi všetci štyria pozerali 10 minút. Potom sme všetci začali hovoriť, nikoho dobre nebolo počuť, začali sme sa prekrikovať.
" DOSŤ! " povedala som.
-----------------------------------
Chcela by som pozdraviť Ady. Ahoj Ady, môžeš byť rada.
YOU ARE READING
blue as your eyes || luke hemmings
Fanfiction"Chcela som ťa len spoznať." "Modrá, ako tvoje oči." "Je neskoro..." --------------------------------------- copyright © daniclemmings 2014-2016 best: #6 in Fan-Fiction