GİRİŞ

266 27 32
                                    

Aşağıdaki şarkıyı açarak okuyabilirsiniz...

"Hep hata yapıyoruz...Ama pes etmek için daha erken"

Bu hayatta çok fazla kişi ile karşılaşıyoruz.Konuşmasak da hepsiyle yolumuz kesişiyor

          Belki de en iyi anlaşacağımız insanlarla hiç konuşmadan sadece yanlarından geçiyoruz.Belki de boşa zaman harcadığımız insanlar hep bilerek en yakınımızda oluyor.Belki de dibimizde olan insanları fark etmiyoruz.Ama ne olursa olsun yanımızda olan insanlar oluyor.Kalplerimiz aynı  olsa da beyinlerimiz farklı çalışıyor.Çok farklı oluyorsunuz birbirinizden.Anlaşamayacak gibi hissediyorsunuz. Ama bir süre geçiyor kardeşim diyorsunuz . Belki de ruh eşiniz oluyor.Ruh eşiniz ilaha  hayatınızın aşkı olmak zorunda değil. En yakın arkadaşınız da sizin ruh eşiniz olabilir. Ama hiçbir zaman ruh eşinizi kendiniz aramayın o sizi zamanı geldiğinde bulacaktır.

        Umarım hepiniz yakın zamanda bulursunuz .Bir insan karşınıza çıkar.Belki sizi üzecektir. Ama odan uzaklaşmayın.Her insan size bir şey katar.İnsanlar kitap gibidir. Sonunda hep kendinize bir şey çıkarırsınız .Her insandan yeni bir şeyler öğrenebilirsiniz .Benden size bir tavsiye sonunda üzüleceksiniz diye 1 saatlik de olsun bazı mutlulukları kaçırmayın. Üzülmek  var ise mutlu olmakta var.

            Şuana kadar herkesden kendime bir şey kattım. Onlara da kendimden bir şeyler katmaya çalıştım.Artık siz de benimlesiniz. Hepimiz birbirimizin zıddıyız. Asıl bizi birbirimize bağlayan bu , birbirimizin açıklarını kapatıyoruz. Bu hayatta o kadar fazla hata yaptım ki tahmin bile edemezsiniz . Zaman hep lehime işledi.Ama ben girdiğim çıkmaz sokakları  yanımdakilerle kendi cennetime çevirmeyi öğrendim.

  Hep yanımda olanların bazen ben yanında olamadım.Belki de hep kaybettiğimden yardım etmeye alışamadım.Çok kırdım kalplerini ama hiçbiri şikayet etmedi. Size tavsiye az önce dediğim gibi kendi cennetinizi  oluşturabileceğiniz insanları yanınızda tutun....

"O kapı bir gün kapanacak . Ama siz o kapıyı yanınızdaki zıt kutuplarınızla açmayı deneyin "

-Aras POYRAZ

150 Sayfalık HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin