Empat jejaka tampan itu sedang menunggu kehadiran Adler.Mereka juga turut lengkap berpakaian dengan baju khas navy yang berwarna putih.Kelihatan para gadis yang sedang melihat mereka sambil berbisik dan tersenyum tetapi dihiraukan sahaja.
Adler menyarungkan baju yang berwarna putih di tubuhnya.Dia sempat menyembur sedikit wangian sebelum dia menilik wajahnya di cermin.Jam di pergelangan tangan dikerling.Masih ada 45 minit.Rambutnya pula digayakan seperti Pompadour style.Setelah dia yakin dengan penampilannya barulah dia melangkah keluar dari bilik.
Kereta BMW dipandu menuju di kelab milik abangnya lalu diberhentikan di hadapan kelab itu untuk menunggu seseorang.Siapa lagi kalau bukan Natalie.Lima minit kemudian, Natalie pun muncul di situ.Pada masa itu, Natalie mengenakan dress yang berwarna biru muda dan rambutnya pula disanggul dengan kemas.Wajahnya hanya disolek secara sederhana sebab dia memiliki wajah yang natural jadi takperlu mekap tebal-tebal. Adler terpaku melihat kecantikkan Natalie.Betapa cantikanya ciptaan Tuhan.Natalie yang menyedari Adler yang masih melihatnya lalu dia berpura-berpura berdehem.
"Ouh..sorry I'm forget" ujar Adler lalu dia membuka pintu keretanya seraya dia tersengih.Malunya aku.
"Thank you so much " ucap Natalie lalu meloloskan diri masuk ke dalam perut kereta itu.Adler menghidupkan enjin kereta lalu bergerak meninggalakn tempat itu.Natalie mencuri untuk memandang Adler di sebelahnya yang memegang stereng kereta.
Wow! Hensemnya dia bertuah aku dapat si navy ni.
Adler pula masih terbayang-bayang wajah Natalie di fikirannya.
Mereka pun tiba di tempat yang dikatakan oleh Adler.Natalie memandang ke luar tingkap.Dia ternampak beberapa orang lelaki yang berada di hadapan hotel itu.
"Sayang boleh tak awak tolong pakaikan topi ni untuk saya.Please" pinta Adler.
"Sure" lalu topi khas navy diambil lalu Natalie membantu memakaikan topi tersebut ke kepalanya.Adler tersenyum dengan tindakan Natalie itu.Bangga lahtu hehe.
"Dah takpayah senyum- senyum kang kita pula yang lambat" ujar Natalie.
"Aku senyum sebab aku bangga dapat...." Natalie laju memintas.
"Cukuplah Ad ni awak tak nampak jam tu keh pukul berapa dah ? " kata Natalie.
"Okay...okay...sayang sorry" kata Adler lalu dia keluar.Pintu sebelah dibuka lalu Natalie keluar.Mereka berdua pun bersama-sama menuju ke arah hotel yang terkemuka itu.
"Weh tu keh girlfriend Adler lawanya dia" ujar Scott yang terpegun melihat Natalie.
"Haa..memang pun girlfriend Adler kan dia pernah cakap yang dia ada girlfriend" kata Evan.
"Dah takpayah tengok-tengok nanti owner tu marah kita pula" sampuk Leo.
Adler yang begitu segak pada ketika itu menyebabkan ramai mata yang memandang.Bukan itu sahaja, malah ada yang tertanya -tanya siapakah gerangan yang berada di sebelahnya.Adler melilaukan matanya untuk mencari rakannya.Akhirnya, dia ternampak lambaian dari Shawn.
"Jom pergi kat sana" ajak Adler.Natalie hanya akur.
"Maaflah kalau korang tertunggu-tunggu aku tadi. Aku nak kenalkan ni girlfriend aku.Dialah yang aku cakap tu" kata Adler.
"Ouh...tak sangka bro awak dapat girlfriend secantik macam dia ni.Untungnya" ujar Shawn.Natalie tersipu malu mendengar kata-kata rakan Adler itu.Setelah mereka siap memperkenalkan diri masing-masing mereka pun mengambil tempat duduk.
Kini tiba masanya untuk menjamu selera.Pelayan hotel itu sibuk menghidangkan pelbagai jenis makanan dan minuman.
"Ad aku pergi toilet kejap" kata Natalie.
"Okay be careful"
"Alright don't worry"
Natalie pun menapak ke arah tandas.Dia memantul dirinya di cermin.Kedengaran bunyi tapak kasut yang juga menuju ke arah tempat yang sama.Natalie memandang orang yang berada di sebelahnya.
"Megan awak kenapa ada disini?" Tanya Natalie dengan hairan.Megan menoleh ke kanan lalu dia memeluk tubuh.
"Terkejut? You're're so pitty Natalie.Selama ini you tak tahu keh yang papa I leftenan.I ingatkan you tahu.Mesti you datang dengan boyfriend I tu kan" kata Megan.Dia sengaja membuatkan hati Natalie panas.
"Okaylah Megan aku taknak gaduh ni aku pergi dulu" pinta Natalie.Dia malas mahu bertikam lidah nanti lain pula yang jadi.Megan yang masih belum berpuas hati lalu dia memanggil nama Natalie.
"Memang pun niat I nak gaduh dengan you sebab I belum puas hati dengan you lagi.Tapi aku nak tahu sihir apa yeh kau guna sampai Adler terpikat dengan you.Hairan aku Natalie cuba you share tips tu" kata Megan.Kata-kata Megan itu amat menyakiti hati Natalie.Bila masa pula aku guna sihir ni.
Natalie memandang ke arah belakang."Meg kenapa awak cakap macam tu pleaselah aku langsung takde minat dalam bab sihir ni pun.Kalau nak cakap tu bagus sikit jangan cakap suka hati jeh" nada suara Natalie sedikit naik lalu dia meninggalkan Megan di situ.Megan menggengam tanganya.Air mata ditahan supaya tidak tumpah.Dia amat membenci perempuan yang bernama Natalie itu.
OK fine! Aku takkan give up punya.Aku sedaya upaya nak jauhkan korang berdua.
Hai guys maaflah kalau lambat saya update 😣terima kasih yang masih setia baca story saya hehe 😘😘pleasa don't forget to vote ye.K tu jeh byee 🌊💙
YOU ARE READING
Mr Navy, My Husband (ON GOING)
Storie d'amoreBagi Natalie dalam dunia yang menakjubkan dan menenangkan adalah di bawah laut kerana di bawah laut tiada bunyi kenderaan atau kilang yang bising yang hanya kedengaran hanyalah bunyi gelombang-gelombang buih yang mengasyikkan. Dia lebih banyak mengh...