Az elmúlt napokban egyre többet voltam hivatalos Chanyeollal és a barátaival a közös reggelizésre. A Sehunnal való beszélgetésünket követően közelebb kerültünk egymáshoz, sokat beszélgettem vele akár külön is. Már-már barátomként tudtam őt megemlíteni, ami azért jó érzés volt, mert legalább nem voltam egyedül. Chan néha furán nézett ránk, főleg Sehunra, szinte meggyilkolta a szemével.
Késő délután volt, épp a konyhában ténykedtem, mikor is a bejárati ajtón megjelent a colos. Nem szokott ilyen korán érkezni, így kellemetlenül is éreztem magam, hiszen nem volt még semmilyen vacsora.
- Édesem, merre vagy? - Kikukucskáltam a konyhából, intettem neki, mire seperc alatt ott termett mellettem.
- Hogyhogy ilyen korán Chan?
- Este elmegyünk a srácokkal bulizni. Te is hivatalos vagy, Sehun külön kérésére.
- Én is? - Nagy szemekkel néztem rá, hiszen ezekre az estékre én soha nem voltam meghívva. Azt az ismerkedős éjszakát leszámítva.
- Te is picikém. Csak kérlek, vigyázz magadra. Nagyon sok a perverz ott.
- Chan, te is ott leszel. Nem hiszem, hogy aggódnom kellene. - Két kezével ráfogott a mögöttem elterülő konyhapultra, így bezárva engem. Az arcom ismét halvány vörös színt vett fel, az illata rögtön orrcimpáimat simogatta.
- Csak kérlek vigyázz. Túlságosan is szeretik az ilyen kis szépségeket, mint amilyen te is vagy. - Ajkait szinte már az enyémeken éreztem, karommal átöleltem a nyakát.
- Vigyázni fogok. Sehun is ott lesz, akár ő is meg tud védeni, ha te eltűnnél.
- Tudom, bízom benne. És benned is. - Beharaptam alsó ajkamat, jó érzéssel töltött el, amit mondott. - Na ezt ne csináld. Legalább is mások előtt ne. - Végre bezárta a kettőnk között lévő távolságot, ám semmilyen vadságot nem közvetített. Inkább volt gyengéd és érzelmekkel teli.
- Akkor, elmegyek zuhanyozni. Menj te is. - Vigyorogva bújtam ki a karjai közül, aztán bele vetettem magam a készülődésbe.
Cirka másfél órával később már indulásra készen voltam. A lehető legszűkebb nadrágot vettem fel, ami fellelhető a szekrényemben, hozzá egy fekete inget, még a szemem is kihúztam, hogy még szebb legyek. Tetszeni akartam Channak, habár ezzel csak a lelkem nyugtattam. Ameddig szépnek és használhatónak talál, addig van esélyem mellette maradni. A füles is nem sokkal később már menetre készen jött ki a szobájából. Hihetetlen jól nézett ki, még a szám is tátva maradt.
- Tetszik, amit látsz bébike? - Belepirultam abba a nézésbe amivel méregetett. Bólintottam, hiszen nem voltam biztos a hangomban. - Akkor jó. Mert nekem nagyon tetszik a te látványod. Te leszel a legszebb ott lent. - Kezével közrefogta az enyémet, úgy húzott ki az ajtón. A többiek már lent vártak minket a háztömb előtt.
- Nahát Baekkie, milyen kis szép vagy - ugrott elém Sehun. Szemei csillogtak, de a többiek is végigmértek, elég alaposan ráadásul.
- Ya! Le a szemekkel az én kicsikémről - öltötte ki a füles a nyelvét.
- Ugyan Chanyeol, azt nem tilthatod meg, hogy a szemünket legeltessük rajta.
- Inkább menjünk - mordult fel Chanyeol. Gyalog indultunk meg, hiszen a szórakozóhely ahova mentünk nem volt messze a lakástól. A fiúk vidáman cseverésztek, én pedig csak mosolyogva hallgattam, ahogy leginkább Chant ugratták. Ő néha bedurcázott, néha visszaszólt. Most egy kicsit jobban egynek éreztem magam közülük. Ami még inkább megijesztett, hogy nem volt idegen számomra ez az érzés.
YOU ARE READING
Rabod vagyok
RomanceÉreztem, hogy egész testem adrenalin járja át, dübörgött a mellkasom, még a tenyerem is izzadásnak indult. Nem tudtam merre vagyok, és azt végképp nem, hogy merre tartok. Az engem körülölelő sötétség miatt még inkább kalapálni kezd a szívem, és azt...