Obudził mnie budzik Julki ale jej nie był słyszałem że jest w kuchni więc go wyłączyłem a to co potem zobaczyłem mnie zatkało Julia pisała z jakimś gościem zapisanym jako „kochanie😍😈" przeczytałem te wiadomości nie wiedziałem co się dzieje natychmiast wstałem z łóżka i wziołem telefon ze sobą pobiegłem do kuchni
K-Kto to jest i jak długo to trwa?!
Krzyknąłem pokazując jej wiadomości w których się z nim umawiała na s*ks
J-To nie tak Kacper
K-A jak kurwa jak! Może mi powiesz jeszcze że to ja byłem tym drugim? Ile to trwa!
J-Odkąd miałeś wypadek. Ale ja chiałam to skończyć odrazu to był jeden raz a potem...
K-A potem co! Jakoś tak wyszło że mu wskoczyłaś do łóżka!? Proszę cię nie rozśmieszaj mnie
J-Ale Kacper
Chciała mnie przytulić
K-Nie dotykaj mnie! Jesteś taka sama jak te wszystkie suki! Nawet jeszcze gorsza! Przez ten cały czas bawiłaś się mną! To wszystko tak? To że ojciec pozwolił mi u was mieszkać ten s*ks to wspólne mieszkanie było po to żebym się nie domyślił?
J-Kacper ale to naprawdę nie tak
K-Wiesz ile razy to słyszałem?! Na palcach jednej ręki ci nie wymienię ile dziewczyn tak powiedziało! Już najzwyczajniej ci nie wieże kurwa!
Poszedłem do pokoju zapiąłem jej walizkę z rzeczami których nie zdążyła wypakować i wyrzuciłem ją za drzwi
J-Co ty robisz?
K-Nie widzisz! Już tutaj nie mieszkasz!
J-Ale to tak samo moje mieszkanie jak i twoje!
K-Dobrze oddam ci twoją część! A teraz z tąd spierdalaj bo nie ręczę za siebie!
J-A jak nie wyjdzie to co! Uderzysz mnie?!
K-Nie wyjebie cię za drzwi siłą. Liczę do trzech i cię tu nie ma raz...dwa...trzy. Nie wieżyłaś to proszę.
Pociągnoąłę ją za rękę i wyrzuciłem za drzwi zanim je zamknąłem dodałem jeszcze
K-Jesteś puszczalską szmatą!
I trzasnąłem drzwiami nie mogłem w to uwierzyć oparłem się o drzwi i usiadłem na podłodze płakałem czułem się okropnie dziewczyna dla której zrobił bym wszystko mnie zdradzała bo przez dwa miesiące myłem w śpiączce podarłem kartkę na której napisałem tekst piosenki wczoraj i rozjebałem ramkę z naszym wspólnym zdjęciem skasowałem jej numer usunąłem wszystko co z nią wspólnego leżałem na podłodze i płakałem czułem pustkę złamała mi serce bawiła się zabiła moje uczucia...
CZYTASZ
Możesz Mnie Pokochać? [JxK]
Krótkie OpowiadaniaMam rodzinę i tyle mi starczy Książka opowiada o 20 letnim Kacprze który pracuje u bogatego biznesmena z biegiem czasu uświadamia sobie że zakochał się w córce swojego szefa jednak jest pewien ze przez to że nie ma pieniędzy nie zdobędzie serca dzi...