Part 31

280 38 17
                                    

Hamileliğin 8.ci ayı
Marinette
Ah her yerim çok garip. Rahatsız ediyor yatak beni!
" Marinette? Neyin var?" Adrien'a dönüp bacağımı üzerine attım.
" Rahat olamıyorum. Nefes alamıyorum! Karnım aşırı büyüdü!"
Adrien karnımı okşamaya başlayıp gülümsedi. " Oğlum rahat vermiyor ha? Babasına çekmiş" dediğinde kahkaha atıp kafamı omzuna yerleştirdim.
" Adrien, acıktım" gece saat 3 olduğu için kalkmaya üşeniyorum. Kocam bir şeyler yapıp versin.
" Doktor geceler pek bir şey yememeni söyledi ama bu günlük böyle olsun" deyip ayağa kalktı.

Elinde tepsiyle geri döndüğünde heyecanla kalkıp yemeğimi beklemiştim. Ya ben neden bu kadar yiyorum? Kilo pek almadım ama aşırı yemek yiyorum.

Yemek bitmiş, Adrien tepsiyi mutfağa bırakıp geri dönmüştü. Yatağa uzanmasına izin vermeyip ona sarıldım. Eliyle bacaklarımdan tutmuş beline dolamıştı. " Ağırım bak" diye uyarı yaptım. " Seni taşımaya alıştık güzelim" diyip göz kırptı. Aramıza giren tek şey büyük karnımda.  " Belki bi kaçamak yapsak. Herkeste uyuyor" dediğinde aynı onun gibi sinsice gülümsedim. " Hm... Düşünmem gerek" dediğimde Adrien derinden nefes alıp yanağımdan öptü. Beni yatağa bıraktı ve gitti. Bir kaç saniye sonra elinde kredi kartıyla geri dönmüştü. " İçi full dolu." Hehehe bende bunu istiyordum. Kredi kartını çantama koyup Adrien'a sarılmıştım. " Peki o zaman" dediğim an Adrien beni kucağına alıp nazik bir şekilde yatağa uzatmış, kendisi üzerime çıkmıştı. " Seni çok özledim..."

...

Terler içinde uyanmıştım. Saçlarım yüzüme yapışmıştı resmen. Hava çok sıcak. Adrien'in vücudu da benim ki gibi nemliydi. Ay üzgünüm Adrien

*Slap

Nemli vücuduna bir tane şaplak atmış ola bilirim. "Hı?!!" Adrien uykulu, uykulu neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. Üzgünüm, hayatım. Yanağına öpücük bırakıp kendine gelmesini sağlamıştım. "Ne oldu az önce?" dedi az çıkan sesiyle.
" Adrien bu gün pikniğe gideceğiz. Söz verdin bize" deyip yanağına bir tane daha öpücük bıraktım. Adrien homurdanıp ayağa kalkmıştı.
" Peki, benim dışarıda bir kaç işim var. Sizi almaya gelirim" diyip banyoya girdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 17, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Save meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin