Neler olduğunu anlayamamıştı kız. Uykulu uykulu gözlerini açmaya çalışıyordu ki, sarışın onu dudaklarından öpüp kaçmıştı. Kapını kapatıp odasına girdi kız. Yüzünde gülümseme vardı. Ilk okul çocukları gibi gülümsüyordu. O, gülümsüyordu.
Şaşırmıştı buna. Üzerine boş bir tshirt giydi. Altına kısa şort. Bu gün rahat takılacaktı. Aşağı inerken yolda Leo ile karşılaştı." Küçüğüm, benimle gel. Sana sürprizim var." "Istemiyorum. Benim işlerim var." Dedikleriyle sinirlenmişti erkek. Kızı kolundan tutup sürüklemeye başlamıştı.
"Bırak kolumu." Kızın bağırmasıyla durmuştu erkek. "Bırak kolumu. Acıyor!" Erkek şaşkınca ne yaptığına bakmıştı. Sinirlenince gözü hiç bir şey görmüyor." Üzgünüm. Ben çok üzgünüm. Seni incitmek istememiştim." Kız kolunu ovuşturup oradan ayrılmıştı. Arkasına bakıp hiç kimsenin olmadığını fark edince Adrien'in odasına gitti. Içeri girdiği zaman sarışının altında şort, üzerinde hiç bir şey yoktu. Kasları gözüküyordu." Ops üzgünüm". Sarışın kızın bu hâline gülüp konuşmuştu.
"Sorun değil. Içeri gel." Erkek kızın rahatsız olacağını düşünüp üzerine beyaz bir tshirt giydi. Kız yatakta oturup dikkatlice erkeğin odasını inceledi. Siyah ve beyazın uyumu vardı odada. Erkek eliyle kızın gözlerini kapattı." Ilk aklına geleni söyle." Kız hiç düşünmeden söylemişti ilk aklıma geleni. "Tatlı." Erkek elini kızın gözlerinden çekti. Arkasına gizlediği tabağı çıkarıp kıza gösterdi. Tabak makaronlarla doluydu. Sarışın sanki kızın aklını okumuştu. Kızın tabağı erkeğin elinden alıp yemeğe başladı makaronları. Kapı çalmıştı. Ayağa kalktı kız telaşla." Ne yapacağız?" Adrien şaşkınca kızın hareketlerini inceliyordu." Hiç bir şey. Benim sevgilimsin. Kötü bir şey yapmıyoruz."
Sevgilimsin? Sarışının bu sözü kızın yanaklarını kızartmıştı. Sarışın kapıyı açıp dışarıdaysa baktı. "Tamam. Geliyorum." Kapını kilitleyip ıçeri geçti. " Benim şehirde işlerim var. Akşama döneceğim. Birşey istiyormusun?" Kız erkeğin yanına gelip ona sarıldı. "Gitmesen?" Sarışın kızı kucağına aldı. Kız ayaklarını erkeğin beline dolayıp sarışının gözlerine bakıyordu. "Peki, sen benimle gelsen?" Kız küçük çocuk gibi sevinip bu teklifi kabul etti. Odadan çıkıp hazırlanmak için kendi odasına gitti. Kışa süre içinde hazırlanıp bahçede Adrien'i beklemeye başladı. 5 dakika sonra sarışında gelmişti.
Kızın üzerinde siyah bir elbise vardı. Saçlarını dağınık tokuz yapmıştı.
"Çok güzelsin prenses" erkeğin kıza prenses söylemesi kızın hoşuna gidiyordu. Arabaya binip şehire gittiler. Yol boyu sarışın kızı güldürmüştü. Şehire vardıklarında hava kararmak üzereydi. "Şehirde ne işlerin var Adrien?" Kızın sorusuna erkek hala cevap vermemişti.
"Ne işler olduğunu biliyorsun Prenses. Leo'nun..." Sarışının söyledikleri ile kız susmuştu. Bir kaç saat sonra bir barın önünde durmuştular."Ben de seninle geliyorum. Burada yanlız kalamam."
Sarışın arabadan inip kızın kapısını açtı. Kız indikten sonra anahtarı çalışanlara verdi. Sarışın kızın elinden tutup ıçeri girdi. Kız buna şaşırmıştı. Donuk bir şekilde sarışına bakıyordu.
"Ne? Sevgilimin elini tutamaz mıyım?"
Kız gülümseyip "Tuta bilirsin" dedi.
Içeri girdiklerinde sarışın boş bir masada oturdu. Tüm kızların gözü sarışındaydı. Marinette dikkatlice Adrien'in ne yapacağına bakıyordu. Sarışın erkek sadece karşısındaki kıza bakıyordu. Sevgilisine. Mavi gözlerinde kaybolmuştu adeta. O, abisi gibi değildi. Hayatında ilk defa sevmişti. Sevdiği kadını kaybetmeye hiç niyeti yoktu sarışının. "Beni burada bekle Prenses. Buradaki paraları alıp geliyorum". Kız kafasını sallayarak "Tamam" demişti. Sarışının ayrılmasıyla sarhoş erkeklerden birisi Marinette'in yanında oturdu. Kolunu kızın omzuna koydu."Merhaba güzellik. Daha önce senin gibisini görmemiştim buralarda." Kız hızla ayağa kalkıp oradan uzaklaşmaya çalıştı. Sarhoş erkek kızın peşini bırakmamıştı. Kolundan tutup kendine çekti kızı. "Çok güzel kokuyorsun bebeğim. Zaman geçirelim seninle biraz." diyip kızı sürüklemeye başlamıştı. "Bırak beni". Sarhoş erkeğin kızı bırakmaya hiç niyeti yoktu. Kız kaçmak için herşey yapmıştı. Sarhoş erkek çok güçlüydü.
Kızı arabasına bindirmiş kapını kilitlemişti sarhoş. "Adrien!! Bırak beni. Sapık." Kız erkeğin omzuna bir kaç yumruk vurmuştu. Erkek arabanı gazlayıp uzaklaşmıştı oradan.Diğer bölümde Leo fotoğrafını koyma mı, istermisiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Save me
Fanfiction"Sevgili günlük ... Ruhum umutsuzluğunun yeni bir boyutunu yaşıyor" - sesli bir şekilde söyleyemediklerini kağıda yazarak anlatıyordu Marinette #Kimtaehyung45701 [ Tüm fikir bana aittir.] [İzinsiz kullanmayınız!!!]