Akibat terlalu lama menunggu, akhirnya dia terlelap.
Sedar sahaja dia dari tidur. Dia terasa tubuhnya seperti dipasung. Kaki dan tangannya diikat disisi katil.
Kedua tangannya di ikat dikanan dan kiri katil. Begitu juga dengan kakinya yang mengangkang di kiri dan kanan katil.Maria cuba meronta untuk melepaskan ikatan pada tangannya, sekuat mana pun dicubanya, ikatan itu langsung tidak bergerak dari ikatan asal, malahan pergelangan tangannya yang terasa sakit.
"Arghh...!!" Erang Maria diiringi airmata yang turun laju kewajahnya lalu mengalir ke telinga.
"Kau sudah bangun, sayangku?" Ramil melangkah masuk dari muka pintu. Tubuhnya mengenakan kimono separas lutut yang terikat tali dipinggang pada bahagian hadapan.
"Tolong...lepaskanlah aku..jangan buat aku macam ni.." rayu Maria sesungguh hati. Airmatanya mengalir semakin laju.
"Syhhh.. jangan menangis sayang.. don't pull..their bite.. nanti tanganmu yang sakit sayang.." Maria tidak mengendahkan kata-kata Ramil. Dia tetap menarik tangannya sambil menangis terisak-isak. Tiada lagi suara yang kedengaran. Hanya airmata sahaja sebagai tanda betapa maruahnya disiat-siat.
Ramil mengusap airmata diwajah Maria.
"Berhenti menangis sayangku. Atau kau akan kuperlakukan lebih teruk." Mendengar itu, tangisan Maria semakin reda. Menangis pun tiada guna. Lelaki dihadapannya ini tidak mungkin akan melepaskannya.
"Bagus.." Perlahan Ramil naik ke atas ranjang, lalu naik atas tubuh Maria. Tanggannya perlahan membuka tali dress yang dipakai oleh Maria sehingga menampakkan seluruh tubuhnya yang naked. Sangat mempersonakan. Susuk badannya adalah tipe idaman setiap jejaka.
"Tubuhmu sangat indah sayangku" satu pujian keluar dari bibir lelaki bernama Ramil. Dengan sehalus dan selembut bulu, dia mendaratkan ciumannya di kening...mata..dan akhirnya jatuh ke bibir Maria.
Ciuman yang perlahan kini menjadi lumatan. Maria yang kesesakan nafas segera membuka sedikit bibirnya untuk menyedut udara, sialnya..dengan pantas lidah Ramil melusup masuk ke dalam mulutnya lalu dengan liar dia menjelajah ke setiap celah mulut Maria. Ciumannya yang mengasyikkan itu membuat Maria berghairah lalu dengan tidak sengaja, dia membalas lumatan itu membuatkan Ramil tersenyum menang.
Setelah puas dengan aksi pemanasan, ciuman Ramil perlahan turun ke rahang dan leher Maria. Maria yang merasakan efek geli, segera memejamkan matanya erat dan dengan serentak, dia menggigit bibirnya kuat untuk menahan diri dari mendesah.
Ramil tidak berputus asa. Masih banyak lagi cara yang boleh membuat wanitanya mendesah. Ini baru permulaan. Tangan kekarnya semakin bergerak nakal. Tangan yang tadinya berada di kiri kanan kepala Maria kini bergerak nakal menghampiri kedua payudara Maria yang kenyal. Dia meramas dan memilin puting payudara Maria. Dengan perlahan, ciumannya meninggalkan bercak merah di sekitar leher Maria lalu turun dan mendarat pada payudara kanan Maria. Dia menyusu disitu dengan rakusnya. Terasa begitu nikmat.
Maria yang merasakan Ramil berjaya mencari titik ghairahnya mula mendesah.
"Aaahh... " kepalanya mendongak sambil melengkungkan tubuhnya akibat terlalu geli diperlakukan begitu oleh Ramil. Ramil tersenyum miring mendengar desahan mula terdengar dari bibir Maria. Kemudian, bibirnya bertukar ke payudara kiri Maria pula. Tangannya makin ligat meramas sambil menyusu disitu. Bentuk payudara Maria yang montok dan putih bersih membuatnya geram.
"Aaahh...ermm" Maria mendesah lagi. Tangan Ramil semakin nakal. Perlahan tangannya meleret turun ke selangkangan Maria yang terbuka luas. Lebih memudahkan kerjanya.
Ramil menyudahkan penyusuannya. Lidahnya semakin nakal turun dan menjilat perut Maria yang ramping. Tangannya masih setia pada selangkangan Maria. Dia bermain klitoris dengan jarinya manakala satu jari tengahnya lolos masuk ke dalam lubang syurga milik Maria yang sempit. Terasa jarinya disedut kuat oleh milik Maria.
YOU ARE READING
MR.PSIKOPAT
RomanceNamanya Ramil Falaiev. Dia adalah seorang psikopat yang berlindung dari wajah tampannya dan juga kemewahan yang dia miliki. Dia adalah jejaka yang sangat kejam. Tugasnya adalah menyiksa mangsa tawanannya dengan kejam yang mengganggu hidupnya sebelu...