Bilik seksa,
Arloji di tangan Ramil menunjukkan pukul 2pagi. Suasana di banglow tinggal itu sunyi sepi. Hanya terdengar suara unggas yang sedang menyanyi dihutan. Orang-orang Ramil sudah menanti di hadapan banglow. Ada juga yang menunggunya di bilik seksa. Mereka juga mahu lihat, apa yang hendak dilakukan oleh bos mereka.
Ramil dan Sawyer turun ke bilik seksa. Disitu, Dani, Ryno dan William sudah menanti. Dari jauh Ramil dapat melihat tubuh Virgo yang naked sedang diikat dengan rantai besi di kaki dan tangannya pada semua papan bulat yang boleh diputar. Dibawahnya terdapat kolam air. Jika papan itu berpusing, tubuhnya akan terbalik dan kepalanya akan tenggelam dan lemas di dalam air.
Ramil berjalan menghampiri Virgo.William sudah bersedia di belakang papan putar.
"Apa khabar Virgo?"
Virgo hanya menatap tajam kearah Ramil tanpa bicara."Owhh.. mungkin khabar kau kurang baik hari ini. Cut..cut..cutt.. kesian. Bagaimana perasaan kau saat menjadi mangsa tawanan? Seronok bukan? Huh!" Sinis sekali kata-kata Ramil. Ramil hanya menggelengkan kepalanya. Virgo tidak membalasnya. Dia hanya memandang ke arah Ramil dengan sorot matanya yang kelihatan lemah dan tidak bermaya.
"Kau salah orang, Virgo. Kau sudah menculik orang yang paling aku sayang dan aku takkan biarkan itu."
Ramil berjalan kehulu kehilir sambil berbicara."Isteriku hanya meminta kau supaya dipenjarakan. Lihat, kau sudah berbuat jahat padanya, tapi isteri aku tetap punya niat baik untuk kau. Huh, tapi aku yang takkan biarkan kau ke penjara. Aku akan seksa kau sampai kau mati!" Bentak Ramil geram.
"Pusing!" Arah Ramil. Papan itu berpusing. Kini keadaan Virgo berada dalam keadaan terbalik, kepalanya dibawah, terendam dalam air separas dada dan kakinya ke atas. Hampir 1 minit kepalanya dilemaskan.
"Pusing!" William hanya menurut.
"Hahh...hah..hah..hah!" Nafas Virgo tersekat-sekat.
"Pusing lagi!" Papan beroda itu berpusing lagi. Kali ini lebih lama dari tadi.
Mereka semua dapat melihat dengan jelas, Virgo mengelupur kerana kekurangan oksigen."Pusing!" William menaikkan semula papan beroda itu.
"Uhuk..uhhukk! Hahh..hahh!!" Virgo terbatuk dan hampir lemas. Dia rasakan seperti nyawa berada dihujung tanduk.
"Turunkan dia. Ikat dia di kayu pasungan" Ryno berjalan mendekati papan beroda bulat itu. Dia membantu William menurunkan tubuh Virgo yang lemah dan tidak berdaya.
"Arghhh!" Virgo menjerit saat tangannya yang patah diangkat dan diikat.
Semua yang berada disitu hanya ketawa. Mereka ibarat sedang menyaksikan sebuah pertunjukkan.
"Kita sebat dia bos" Kimy bersuara memberikan pendapat.
"Kau ambilkan aku bull whip" arah Ramil pada Kimy.
Kimy menyeringai."Baik bos" dia berjalan ke arah satu almari kaca yang didalamnya terdapat pelbagai alat seksaan. Dia mencapai bull whip yang bergantung. Bull whip merupakan rotan yang diperbuat dari kulit. Berukuran panjang dan selalu digunakan dalam sukan laga lembu. Ramil ibarat toreros yang membunuh lembu itu hingga mati.
Kimy menghulurkan bull whip itu kepada Ramil.
"Kau yang sebatnya. Aku hanya akan menyaksikannya" arah Ramil lagi tanpa melihat ke arah Kimy. Matanya terarah pada tubuh Virgo yang sedang dipasung.
Memang itu yang Kimy tunggu-tunggu dari tadi.Tangannya dihayunkan kebelakang, dengan sekali libas, tubuh Virgo terkoyak dan berdarah.
"Arghhhhh!!!!!" Virgo menjerit kesakitan.
Kimy meneruskan sebatannya buat kali ke dua. Kini pada arah yang berbeza.
YOU ARE READING
MR.PSIKOPAT
RomanceNamanya Ramil Falaiev. Dia adalah seorang psikopat yang berlindung dari wajah tampannya dan juga kemewahan yang dia miliki. Dia adalah jejaka yang sangat kejam. Tugasnya adalah menyiksa mangsa tawanannya dengan kejam yang mengganggu hidupnya sebelu...