Sejak dari siang tadi, Maria tidak bercakap langsung dengan Helena.
Helena yang faham, Maria masih marah padanya mengambil jalan untuk diam. Bagaimana harus dia melangsaikan saman dengan syarikat itu? Jumlahnya sudah tentu bukannya sedikit. Helena buntu. Dia menyumpah seranah dirinya kerana bertindak melulu."Maria, kau nak pergi mana?" Soal Helena tiba-tiba. Dia melihat rakannya sudah cantik mengenakan dress ketat bertali halus dibahu dan mempunyai belahan didada sehingga menampakkan dua payudaranya yang montok dan kenyal yang labuhnya hanya sebatas peha gebunya. Menampakkan kakinya yang jinjang dan menawan. Rambutnya dibiarkan lepas mengurai sehingga melepasi punggung.
"Club" jawab Maria ringkas. Tanpa menunggu kata selanjutnya dari Helena, Maria melangkah keluar dari apartment.
Helena mengeluh kesal. Buat masa sekarang, dia tidak boleh manghalang rakannya untuk berhibur. Mungkin dari erti kata lain, menenangkan fikirannya.Kereta berdesir laju menyusuri bandar Las Vegas yang sentiasa ramai dan sibuk.
Maria menghentikan keretanya di tempat parking sebuah club. Dia melangkah keluar dari kereta lalu menapak anggun dengan stiletto setinggi 7 inci.
Jarak keretanya dengan pintu masuk club lebih kurang 5 meter sahaja. Belum sempat dia melangkah sejauh 1 meter, mulutnya dicekup oleh seseorang dari arah belakang. Tubuhnya melemah dan tidak sedarkan diri.Di mansion Ramil Falaiev
Ramil memandang susuk tubuh seorang wanita seksi sedang terbaring tidak sedarkan diri di atas ranjangnya. Ternyata susuk tubuh itu sangat menggodanya sejak dipejabat tadi pagi lagi. Dia mendekat lalu naik ke atas ranjangnya.
Matanya terhala kearah pakaian yang dipakai oleh wanita ini. Sangat seksi dan menggoda kejantanannya kerana menampakkan dengan jelas dua benda kenyal yang menatang dari balik dress yang dipakainya.
"Kali ni, kau tak boleh lari lagi dari aku, Maria. Aku takkan lepaskan kau begitu saja. Aku akan jadikan kau sebagai pemuas nafsuku sampai aku bersedia membuangmu seperti sampah! Dasar jalang sialan tak tahu diri!" Bentak Ramil dengan sorot matanya yang tajam memandang ke wajah Maria yang masih menutup matanya rapat. Perlahan mata nakal separuh iblisnya melurut turun ke tubuh Maria sambil menyeringai.
****
Pancaran cahaya matahari menyilau mata Maria. Dia memicing matanya memandang ke lelangit ruangan. Kepalanya masih terasa sakit menyukarkan dia membuka mata dengan baik.
"Arkh.."erang Maria perlahan sambil memegang kepalanya yang masih berdenyut. Seluruh badannya terasa sakit dan nyeri.
Dia cuba membuka matanya perlahan-lahan. Setelah berjaya, dia memandang ruangan yang ternyata asing baginya. Bau haruman kamar juga berbeza dengan kamarnya. Kamar ini berbau terlalu maskulin.
Bilik ini lebih besar 5 kali ganda dari kamar apartmentnya dan tampak mewah.Maria memandang dirinya yang berada di sebuah katil asing, berbeza dengan katil yang ditidurinya selama ini. Alangkah terkejutnya dia bila melihat susuk tubuh seorang lelaki sedang terbaring tanpa pakaian disisinya. Tangan kekar lelaki itu memeluk erat pinggang rampingnya yang tidak mengenakan pakaian.
"Arghhhh!!!!" Maria baru tersedar, dia dan lelaki itu tidak berpakaian. Kedua mereka bertubuh naked dan berada dibawah satu selimut. Dia dengan pantas mengangkat tangan kekar dan berurat lelaki itu dan menghempas kuat diatas katil lalu menarik selimut menutupi tubuhnya hingga keparas dagu. Dia duduk melutut dan bersandar pada kepala katil.
Lelaki yang berada disisinya tersedar saat mendengar jeritan Maria. Matanya terbuka perlahan. Terlihat senyuman sinis diwajahnya.
"Kau dah bangun, sayang?" Soal lelaki itu sambil tersenyum sinis.
YOU ARE READING
MR.PSIKOPAT
RomanceNamanya Ramil Falaiev. Dia adalah seorang psikopat yang berlindung dari wajah tampannya dan juga kemewahan yang dia miliki. Dia adalah jejaka yang sangat kejam. Tugasnya adalah menyiksa mangsa tawanannya dengan kejam yang mengganggu hidupnya sebelu...