Bir daha hikayede Jungkook'un saçları uzadığında kestirmicem kfndkdnf Medyaya koyduğum edite düştüm😍
•••
Oldukça değişik seslerin duyulduğu ormanda ilerleyen He ran ve melez etrafına bakınarak ilerliyordu. Ne gündüz sefası çiçeğine ne de şifa ağacına dair bir şey görmüşlerdi.
"He ran"
Duyduğu sesle duraksayan He ran bakışlarını etrafta gezdirmişti. Melezin bakışları onu bulurken neden duraksadığını anlamaya çalışıyordu.
"Neden duraksadın?"
Melezin sesiyle bakışlarını ondan tarafı çevirip başını bir şey yokmuşçasına olumsuz bir şekilde sallamıştı. İlerlemeye devam ederken başını olumsuz bir şekilde sallamıştı. Ormanın oynadığı bir oyun olduğunun farkındaydı.
"Kızım.."
Tekrar duyduğu sesi umursamayıp ilerlemeye devam etmişti. Fakat tam karşısında beliren beden bir kez daha duraksamasına neden olmuştu. Babası tam karşısında duruyordu. Yıllar önce annesi ve kardeşinin yakıldığı günde giydiği kıyafetlerle..
"Beni, öz babanı öldürdün"
He ran sessiz kalıp öylece karşısındaki bedene bakmaya devam etmişti. Halüsinasyon gördüğünün farkındaydı.
Beni etkin altına almana izin vermeyeceğim orman.
Gözlerini sıkıca kapatıp açtıktan sonra ilerlemeye devam etmişti.
"Beni öldürdün"
Duymaya devam ettiği sesle yumruklarını sıkarken melezin bakışları yumruk halinde olan ellerini bulmuştu. Bir şeylerin yolunda gitmediğinin farkındaydı.
"Katilimsin He ran"
"Yeter!"
Duraksayıp görmeye devam ettiği babasına doğru bağırırken melez çattığı kaşlarıyla ona bakıyordu. Baktığı yöne bakıyordu ama hiçbir şey göremiyordu.
Kendini kontrol edemeyen He ran ellerini kulaklarına götürüp sıkmıştı. Ormana karşı çıkmaya çalışıyordu fakat ona ilkten kulak asıp izin verdiği için yavaşça etkisi altına girmeye başlamıştı.
"Baban olmamı umursamadan öldürdün beni"
"Bilmiyordum! Amacınız neydi bilmiyordum! Annem ve Rae he orada yakılacakken hiçbir şey yapmıyordun!"
Söyledikleriyle He ran'a daha dikkatli bakan melez anlamaya çalışıyordu. Gördüğü kişi kimdi, konu neydi ki He ran'ı bu denli sinirlendirmişti merak ediyordu.
"Onları kurtarabilirdin ama yapmadın"
"Güçlerimi nasıl kullanacağımı bilmiyordum! Bir anda gerçekleşti her şey. Çok sinirliydim! Seni öldürmek istememiştim.."
"Sana inanmıyorum"
Başını olumsuz bir şekilde sallayan He ran yavaş adımlarla babasına doğru ilerlemişti ama her ileri attığı adımda babası geri gidiyordu. Elinden bir şey gelmiyordu. Babasını öldürmek istemezdi fakat o an hiçbir şeyi bilmiyordu. Kurdukları planı bilmiyordu..
"Özür dilerim baba.."
Melez duyduğu tek kelimeyle yüz kasları şaşkınlıkla gevşerken dudakları hafif aralanmıştı. "Öldürdüğü kişi babası mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cursed Blood ᴶᴶᴷ
FanfictionHe ran'ın aşılması zor duvarları vardı fakat, Jungkook hiçbir zaman pes etmedi... 15.04.2020 11.01.2021