Úgy éreztem szükség van már egy ilyenre, hogyha ez a befejező évad. Sosem csináltam még ilyet, szóval kíváncsian várom majd a véleményeteket. Csak a fontosabb karakterekről lesz szó. Talán majd a későbbiekben csinálok ilyet a mellékszereplőknek is. Előre is elnézést kérek ha hirtelen más helyet találok a lentebb leírt idézeteknek, vagy esetleg más karakter szájából fognak elhangzani. Szóval, jó olvasást gyerekek!
Teljes neve: Katniss Lily Potter
Neme: nő
Született: Godric's Hollow, Anglia 1980. július 31.
Szeme színe: mogyoróbarna, illetve ha úgy akarja akkor vörös
Hajszíne: lángnyelv vörös
Származása: félvér
Iskolája: Roxfort
Iskolai háza: Griffendél
Anyja neve: Lily Evans
Apja neve: James Potter
Testvére(i): Harry James Potter
Státusza: Sötét Varázslatok tanár - a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában.
Frakciója: Főnix Rendje - Voldemort ellenes mozgalom - alvezére, Dumbledore Serege alapító tagja - diákszervezet és halálfaló
Titulus: Védelmező. Csali. Kettősügynök.
Patrónusa: főnix.
Animágus alakja: főnix(mivel nem tudtam választani ezért mind a kettő marad. Az alsó az első amit csináltam már régebben)
,,Harcolni csak egyféleképpen lehet: mocskosan. A tiszta, becsületes küzdelem csak arra jó, hogy megölesd magad, méghozzá rövid úton. Használj ki minden lehetőséget a kínálkozó orvlövésre, üss övön alul, és feltétlenül rúgj bele a földön fekvőbe - akkor talán te lehetsz az, aki élve hagyja el a helyszínt. Ezt ne feledd. Élet-halál harcról van szó. Ez nem bokszmeccs. Nem az nyer, aki több pontot szerez."
Jeaniene Frost
A könyvben, Perselus fogja ezt Katnissnek mondani.
Teljes neve: Perselus Tobias Piton
Neme: férfi
Született: 1960. január 9. Fonó sor.
Szeme színe: fekete
Hajszíne: fekete
Származása: félvér
Iskolája: Roxfort
Iskolai háza: Mardekár
Anyja neve: Elieen Prince
Apja neve: Tobias Piton (mugli)
Testvére(i): -
Státusza: Bájitaltan tanár/ Igazgató a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában. Bájitalmester.
Frakciója: Dumbledore első embere, tagja a Főnix Rendjének. Voldemort belső körének tagja. Halálfaló.
Titulus: Kettősügynök. Kém. Védő.
Patrónusa: őzsuta
Animágus alakja: -
YOU ARE READING
FEKETE ANGYAL - AZ ELVESZETT IKER III. (Harry Potter fanfiction) BEFEJEZET
FanfictionKatniss Lily Potter feje felett összecsapnak a hullámok. Az ifijú főnix a lehető legnehezebb feladatott kapta Dumbledoretól. Neki kell elvégeznie azt a piszkos munkát, amit egyetlen embernek sem kellene. Az ő része a nagyobb jó elérésében, több mint...