18. Bölüm
"Kavga"Sırtımdaki hareketlenmeyi hissettiğimde kıpırdandım. Adımın seslenilmesini duyduğumda ise gözlerimi yavaşça araladım. Nerede uyuduğumu düşünürken Araf'ın sesini tekrar duydum. "Demir, hadi kalk," dedi.
Gece dizlerimin üzerine oturduğum sırada Araf'ı izlerken yanında uyuya kalmıştım. Başım hâlâ Araf'ın karnındayken yavaşça başımı kaldırdım.
"Sonunda uyandın. Neden burada uyudun?" diye sorduğunda ne diyeceğimi şaşırdım.
"Şey... seninle ilgilenirken sen uyuya kaldın, ben de biraz yanında otururken dalmışım." diye açıkladım.
"Tamam, sağ ol." diyerek yattığı yerden yavaşça kalktı. Arkasından ben de kalkmaya çalıştığımda Araf'dan daha zor kalkmıştım. Tüm gece iki büklüm olduğum için her yerim uyuşmuştu. Ağzımdan ufak bir inleme çıktığında Araf'ın bakışları bana döndü. "İyi misin?" diye sordu. Uzun zaman sonra bana halimi sormuştu...
"Evet, i-iyiyim." dedim. Başını sallayıp odasına gitti.
İnsan bir teşekkür öpücüğü verirdi gece yarısına kadar başındaydım be vicdansız!
🌈🌈🌈
Sınıfa girdiğimde bizimkilerin bizim sırada toplandığını gördüm. İçlerinde Araf da vardı. Yanlarına gittiğimde Kerem'in yüzündeki yaralar dikkatimi çekti ilk önce. Daha sonra ise Kuzey'in elmacık kemiğindeki kızarık dikkatimi çekti.
"Ne oluyor burada?" diye sordum. Hepsi bana bakarken Araf'ın yüzünde gülümseme vardı. Düşmenin sırası değil Demir!
"Kavga ettik." dedi tek cümlede Kuzey.
"Kim kim ve neden?"
"Ben, Kuzey ve Kerem, bizim hakkımızda yalan yanlış şeyler söyleyen kişileri dövdük." dediğinde Cihan, onun yüzüne de baktım ama onda hiçbir şey yoktu. Yanımda olduğu için de çenesinden tutup başını sağa sola çevirdim bir şeyi var mı diye. "Ben de bir şey yok. Olan Kerem'e oldu," dedi gülerek.
Harbiden de olan Kerem'e olmuştu. Çocuğun yüzündeki yaralar Araf'ın yüzündekilerle yarışırdı.
Kerem'in yanına oturup nasıl olduğunu sordum. "Buna iyi denirse iyiyim. Çocuk yüzüme öyle bir kafa attı ki, bir an çizgi filmlerdeki yıldızları gördüm sandım."
Kahkaha attığımda dirseğiyle boşluğuma vurdu. Bu kez de acıyla inledim. Şerefsiz oraya vurulur mu!?
"Oğlum sen yaşa diye, iki çocuğuda ben dövdüm bir tanesini bile dövemedin. Seninle kavgaya gidilmezmiş onu anladık bugün." dedi Cihan.
"Sen nasıl dayak yemedin?" diye sordum.
"Çocuklar bir alt sınıftandı asıl onlar nasıl dayak yedi onu sor sen." dedi yüzündeki gülümsemeyi bozmadan.
"Ben dayak mı yedim? Alt tarafı bir yumruk attı çocuk. Asıl sen o çocuğun haline bak." dedi kavga ettiği çocuğu kastederek duruşundan ödün vermeden Kuzey.
"Hayatımda ikinci kez kavga ediyorum sizin gibi her hafta kavgada yer almıyorum." dedi Kerem. Haklıydı onu dört senedir hiç kavga ederken görmemiştim.
"Peki bu yalan yanlış şeyler ne?" diye sordum Cihan'a.
"Ya işte biz bahçede oturuyorduk. Bu kavga ettiğimiz çocuklar da sonradan gelip yandaki banka oturdular. Aradan 5 dakika geçmeden çocuk bize laf attı. Neymiş okulda birlikte olmadığımız kız kalmamış, ve bunu zorla yapıyor muşuz!"
"Oha," dedim. Bu dedikoduyu hangi mal çıkarttıysa cidden salaktı.
"4 senedir adam akıllı okulda sevgili yapmadım. Yapsam buna anlam verebilirdim ama saysam 5 tane ya çıkar ya çıkmaz. Saçmaladıkları içinde güzel bir ders verdim." dedi pis sırıtış yaparak. Karşı tarafı aşırı merak ediyordum ne halde olduklarını.
"Umarım bu tartışma daha fazla büyümez." dedim.
"Büyütürlerse hata yaparlar." dedi Cihan da.
Sınıfa hoca girdiğinde herkes yerine geçti. Selamlaşma faslı bittiğinde Kerem'e döndüm. "Hadi yine kurtuldun. Eğer dayak yemiş olmasaydın ben dövecektim seni." dedim sesimi birazcık ciddi tutarak. Ama tabii ki ciddi değildim.
"Niye la ben ne yaptım?" diye sordu.
"Dilan'ın abisi adam toplayıp Araf'ı dövmüşler dün gece. Senin aklına uyup bu planı yapan kafamı sikmem lazım." dediğimde sırıttı. "Komik mi puşt?"
"Yok değil de... yine de şöyle bak olaya, 2 gündür Dilan okula gelmedi intikamını almış oldun." dediğinde başımı yani anlamında hareket ettirdim.
Ama ya başına benim yüzümden bir şey geldiyse...
🌈🌈🌈
Selamlaarr.
Sizce Dilan'a bir şey olmuş mudur?
Her gün bir bölüm atacağım için dün atamadım bu yüzden akşam bir bölüm daha atacağım oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen
-Birkan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başıboş Mermiler [BoyxBoy]
Ficção AdolescenteAlacakaranlıktan şafağa kadar seninle olacağım. --- #1 Gay #1 Lgbt #1 Lgbti #1 Dilan #1 Cihan #1 Birkan #1 Kerem #1 Heteroseksüel #1 Aşkkazanacak