[5] Seni Kimseyle Paylaşmak İstemiyorum

10K 744 277
                                    

Bölüm şarkısı; Taylor Swift - Red

5. Bölüm
"Seni Kimseyle
Paylaşmak İstemiyorum "

Kardeşim kelimesi normal şartlarda canımı yakardı ama bu kez canımı yakan kelime o değildi. Duygu barındırmayan bir öpücük demişti.

Duygusuzdu peki o zaman neden hemen çekilmemişti?

Arkamdan Cihan da geldiğinde ikisinin ayrılmasına sebep olacak şeyi yaptı. "Toplanın lan biz geldik."

Araf, Dilan'ı kucağından indirip yanındaki boşluğa bıraktı. Dilan'ın yüzünde yine o ifade vardı. Sevimsiz ifade.

İkisine de daha fazla bakmadan tekli koltuğa kendimi bıraktım. Cebimden telefonumu çıkartıp başka şeylerle ilgilenmeye başladım. Bunu yapma sebebim ise dolmakta olan gözlerimin akmamasıydı. Ama başarılı olmuşta sayılmam. Aklım hâlâ az önce duyduğum kelimelerdeydi.

Ne bekliyordun ki Demir, bir öpücük ile sana aşık olmasını mı?

"Ee bugün ne yapıyoruz aşkım?" dedi ağzını yaya yaya konuşarak Dilan. Şu kızı keşke evden gönderebilmenin bir yolunu bulabilsem.

"Bilmem," dediğinde bana bakarak söylemişti. Yüzünde anlamadığım bir ifade vardı. Mutlu değildi ya da biz geldik diye de olabilir bu surat.

"Tamam benim çok güzel bir planım var." Yüzde yüz eminim ki planı kafa dağıtmaktı. "İlk önce alışverişe çıkarız daha sonra da akşam olunca her zaman gittiğimiz mekana gideriz. Nasıl fikir?" Araf'a sokularak gözlerinin içine baktı ardından da başını göğsüne koydu.

"Olur fark etmez. Sizde gelsenize?"diye sordu Araf, ben ve Cihan'a bakarak.

Cihan ile göz göze gelince ne düşündüğünü anlamıştım. "Bizim başka bir işimiz var siz gidin." dedim.

Araf meraklı gözler ile beklediğim soruyu sordu. "Ne işi?"

"Demir'e kız ayarladım onunla tanıştıracağım," demesiyle Cihan, şok oldum. Bunu beklemiyordum. Ben özel diyecektim tam ama Cihan benden önce davranıp beklemediğim bir şey yapmıştı.

"Kız mı?" Araf kaşlarını çatmış bana bakıyordu. Neden böyle bakıyordu ki bana?

"Evet. Çok güzel birisi."

"Sen ilk önce kendine bulsana?" dedi Araf.

"Ben kız çenesi çekemem, bunaltıyorlar beni." Evet böyle de bir sorunumuz vardı. Cihan'ı tanıdığımdan beri bir tane sevgilisi olmuştu. Ayrıldıktan sonra da başka birini istememişti hayatında. Hayır onu tanımasam o kızda hâlâ aklı derdim ama onu unutalı da çok olmuştu ve sevdiği biri de yoktu. Yani ben öyle biliyorum.

"Ay aşkım boş ver hem ne güzel işte." Hı aynen çok güzel. İçinden sevinç dansları yaptığını da çok belli ediyordu kaşar. Yüzünde saklamaya çalıştığı bir gülücük vardı. Bakın 'saklamaya çalıştığı' diyorum.

"Off iyi gidelim biz hadi kalk," diyerek Dilan'ı kolundan tutup kaldırdı. "Gece geç gelirim ben yemeğini yersin sen beni bekleme." Benim bir şey dememi beklemeden evden çıkmışlardı ikisi de.

"Neden böyle bir şey yaptın?" diye sordum Cihan'a.

"Seni kıskanacak mı diye kontrol etmek istedim." dedi ve gülmeye başladı.

Kıskanmak mı... Araf beni kıskanmazdı ki. "Boşuna yalan söyledik. Hem sen niye gülüyorsun lan?!" Hâlâ gülüyordu. Benim kaçırdığım bir şey mi vardı?

Başıboş Mermiler [BoyxBoy] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin