Bölüm şarkısı: Selana Gomez - Lose You To Love Me
17. Bölüm
"Yaralar"Hemen Araf'ın koluna girip salona geçmesine yardım ettim. İlk başta yardımımı istemese de zor durumda olduğu için direnemedi daha fazla. "Kim yaptı sana bunu?" diye sordum yatırırken.
Yatarken dudaklarının arasından acı dolu inleme döküldü. Kafasının altındaki yastığı da düzelttikten sonra banyodan yaraları için pamuk ve ilaç aldım.
Yanına tekrar geldiğimde aynı soruyu tekrarladım. "Kimin yaptığını söylemeyecek misin Araf!?"
"D-dilan'ın abisi yaptı."
"O cüsseyle mi?" diye sordum. Pamuğu ılık suya bastırılıp kurumuş olan kanları temizledim. İyi ki kanlar kurumuştu yoksa Araf'ın bana yardım etmesi gerekecekti.
Yaralarının üzerini temizlerken "Adam toplayıp gelmiş şerefsiz," dedi dişerinin arasından. Canını yaktığımı anladığımda hareketlerimi birazcık daha ağırdan aldım.
Benim yüzümden dayak yediği için sessizliğimi korudum. Ah Kerem, sana uyan kafamı sikeyim!
"Ama bizi şikayet edeni elime bir geçireyim o zaman dünya kaç bucak olduğunu göstereceğim ona!" dediğinde yutkunamadım. Hadi bakalım Demir sıkıyorsa biz yaptık de. Daha çok kinlensin sana.
"Birinden şüpheleniyor musun?" diye sordum.
Gözleri şüpheci bir şekilde bende gezerken tek kaşı kalktı. Sonra tekrar indirdiğinde "Bilmiyorum," dedi.
Bezi temizlerken rahat bir nefes aldım. Araf'a söylemeyi düşünmüyordum tabii ki de. Belki bir gün benim olursa o zaman anlatabilirim. O da tabii olursa.
Yaranın üzerine bezi değdirdiğimde kendini geri çekti. "Canını yakıyor muyum?" diye sordum.
"Hayır, ama ben yaparım sen bırak." dedi yavaşca yattığı yerden doğrulmaya çalıştı. Bari bu durumdayken tribi kenara bırak be Gökkuşağı.
"Araf bu günlük olanları unutsan? Kolunu kımıldatıcak halin yok nasıl yapacaksın tek başına?"
"Yaparım ben." diyerek ittirdi beni. Yanından biraz uzaklaştım Araf da kalkmaya çalışıyordu. Yardım etmek için harekete geçeceğim sırada eliyle durmamı emretti. O hareketiyle de kendisi tekrar koltuğa düştü.
Sinirle yanına gittim. "Başlayacağım tribine şimdi. Hiç kusura bakma seni şu halde yalnız bırakmayacağım. Anladın mı?" dedim. Araf'da başını salladı. Benden böyle bir hareket beklemediği için biraz tırstığını hissedebiliyordum.
Ve benim de bu durum biraz komiğime gitmişti. Sırıtmama engel olamadım. Araf'a baktığımda o da gülüyordu. Gözlerimiz kesiştiğinde hala gülmeye devam ettik. Gördüğümü görünce eski soğuk haline döner zannetmiştim ama devam etmişti. "Sıcak gülüşünü görmeyi çok özlemişim," dedim kendime engel olamayarak.
Bir şey söylemeden gülüşünü sildi yüzünden. Kırık bir gülümseme yerleştirdim yüzüme. Dudağının kenarındaki yaraya bezi bastırdım. Temizledikten sonra ufak yarbandı yapıştırdım. Dudakları şu halde bile o kadar güzel duruyordu ki, gel ve öp beni diye bağırıyorlardı adeta.
"Sakın beni öpeceğini söyleme bana!?" dediğinde Araf, kendime geldim. Gözleri büyümüş bana bakıyordu. Ben hangi ara Araf'a yaklaşmıştım la. Haberim olmadan neredeyse çocuğu öpecektim.
"Tabii ki de hayır!" dedim uzaklaşarak.
"Korktum bir an," dediğinde gözlerimi devirdim.
"Doğruluk ve Cesaretlik oyununu hatırlatmamı ister misin tekrardan?" diye sordum. Kaşındaki yarayı temizlerken.
"Yok sağ ol."
"İyi, bu arada kaşındaki yara baya derin. Dikiş atılması gerekiyor." dedim.
"Gerek yok kanaması durdu zaten sen yarabandını sar yeter o."
"Ama izi kalır."
"Kalsın, şimdi bir de hastane ile uğraşamam." başımla onayladığımda yara bandını yapıştırdım. Yüzünde artık bir şey kalmamıştı. Ama vücudunda da yaralar olduğuna emindim. Ellerimi tişörtunun eteklerine getirdiğimde "Ne yapıyorsun?" diye sordu.
"Vücudunda bir şey var mı diye bakacağım izin verirsen." dediğimde ilk başta ellerini siper etsede ben diretince ellerini çekti. Yavaşça tişörtu üzerinden çıkarttım.
Hassiktir! Boşluğunda büyük bir morluk vardı. İçim acırken küfür savurdum. "Bunu sana yapanı sikeyim! O vurduğu elleri inşallah kırılır!"
"Yavaş ol, sana küfür yakışmıyor." dedi Araf. Beni mi düşünmüştü şu an? Ne alakaydı şimdi? Hem soşuk yap hem küfür etmemi istemesin.
"Karışamazsın sen, ne de olsa hiçbir şeydik artık değil mi?" diye sordum. Hiçbir şey söylemedi ve sessizliğini korumaya devam etti.
Haklıydım. Birazda ben soğuk yapsam hiçbir şey kaybetmezdim...
🌈🌈🌈
Selamlaar.
Bölüm kısa ama elimden bu kadar geldi üzgünüm.
Yazım hataları varsa belirtin okumadan atıyorum kuzular o yüzden kusura bakmayın lütfen.
Oy ve yorum istiyorum bu saatte bölüm attım size hadi :*
-Birkan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başıboş Mermiler [BoyxBoy]
Fiksi RemajaAlacakaranlıktan şafağa kadar seninle olacağım. --- #1 Gay #1 Lgbt #1 Lgbti #1 Dilan #1 Cihan #1 Birkan #1 Kerem #1 Heteroseksüel #1 Aşkkazanacak