[22] Oyun Başlasın!

7.6K 570 194
                                    

Medyadaki şarkı; Maria Becerra, TINI, Lola Indigo - High

Son zananlarda en çok dinlediğim şarkı bu şarkı aşırı güzel 😍


22. Bölüm
Oyun Başlasın!

"Demir," diye seslendi Cihan.

"Efendim kanka?"

"Araf mesaj atmış."

"Mesaj mı attı? Ne yazmış?" diye sorarak yanına gittim. Telefonu bana uzattığında mesaja baktım.

Yüzümde kocaman bir gülümseme olduğuna yemin edebilirim...

---

Araf: Cihan, Demir sizde mi? Dün gece dışarı çıktı hâlâ gelmedi. Yanındaysa sorduğumu ona belli etme lütfen.

Beni...

Araf beni merak etmişti!

"Beni hâlâ önemsiyor!" dediğimde sesim biraz fazla çıkmıştı. Heyecandan ne yaptığımın fakında bile değilken Cihan kolumdan tuttu.

"Sakin ol bro. Zaten seni önemsediğini bilmiyor muyduk?" diye sordu tek kaşını havaya kaldırarak.

"Tereddüt ediyordum ben." dedim.

"İyi artık etmezsin." diyerek telefonu elimden aldı Cihan. "Ne yazalım şimdi Araf'a?"

"Bilmiyorum ben yaz." dedim. Cihan dediğimi yazarken aklıma gelen birkaç kelimeyide ekledim. "Ya da dur! 'Bilmiyorum, bir şey mi oldu? Nasıl gelmedi?' de böyle inanır yanında olmadığıma." başını sallayarak dediğimi yazıp gönderdi.

"Bakalım söyleyecek mi?" diyerek elindeki telefonu yanına koydu. Koyması ile beraber de mesaj geldi. Tekrar telefonu eline alıp mesajı okudu. " 'Tartıştık gibi bir şey. Eğer sana ulaşırsa bana haber vermeyi unutma Cihan lütfen.' Yazmış."

"Planı şimdi uygulamaya ne dersiniz?" diye sordu Samet.

Cihan ve Muhammed bana bakarken "Nasıl yani?" diye sordum Samet'e.

"Seni eve bırakacağım ve bunu Araf'ın görmesini sağlayacaksın. Sonrasını da bana bırak." dedi kendinden emin bir şekilde.

"Nasıl yani? Aklından ne geçiyor?" diye sordum.

Yüzüme sırıtarak bakmaya devam ederken "Aklımda bir şey yok şuan, ama her an gelebilir," dedi.

"Samet bu işleri iyi bilir güven ona," dediğinde Muhammed başımı salladım. Artık yorulduğumu hissediyordum. Onu sevmekten değil, sevgime karşılık alamamaktan yorulmuştum...

"Aynen güven bana. Eğer sana gerçekten değer veriyorsa yaptığımız planlar ters gitmeyecektir."

"İnşallah. Hadi gidelim merak ediyorum ne tepki vereceğini." diyerek ayağa kalktım.

Arkamdan Samet'de kalkınca Cihan bir soru yöneltti. "Araf'a ne diyeceksin, gece neredeydin diye sorarsa?"

"Uydururuz bir şeyler ama soru sormayadabilir."

"Doğru. Neyse gidince yazmayı unutma bize." dedikten sonra Cihan vedalaşarak Samet ile beraber Cihan'lardan çıktık.

Samet'in arabasına bindik. Arabayı çalıştırdığında "Beni sorduğunda sevgilim deme sakın." dedi uyarıcı bir tonda.

"Neden?" diye sordum.

"İnanmaz. Arkadaşım dersin yavaş yavaş ilerleriz." dediğinde başımı salladım. Mantıklıydı. İyi ki tek başıma gitmiyordum. Yine mahvedebilirdim her şeyi.

Başıboş Mermiler [BoyxBoy] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin