Finale Son 4 Bölüm
35. Bölüm
"Kıskançlık ve Üzüntü"İeri girdiğimizde herkes salondaydı ve biz kapıyı açtığımızda içeriye giren soğuk hava ile hepsi birden kapıyı kapatmamız için söylenmişlerdi. Gerçekten içeriye girer girmez sıcaklık yüzüme vurmuştu. "Zor ısıttık evi hadi gelin ısının sizde." dedi şöminenin yanında olan Araf.
Montumu çıkarıp bir köşeye attıktan sonra Kuzey'den yavru kediyi alıp şirince sırıtarak onlara doğru uzattım. "Bakın dışarıda ne bulduk."
"Oha bu çok tatlı," diyerek elimden kediyi aldı Mami.
"Neden aldınız ki ya annesi falan varsa?" dedi Demir.
"Gelirken biraz baktık ama başka kedi yoktu. Benimde gönlüm el vermedi onu orada yalnız bırakmaya." dedim dudaklarımı büzerek.
"İyi yaptınız. Arada bir bazı insanlar kedi ya da köpeklerini bu ormanlığa bırakıp gidiyorlar. Bu da görünüşe göre ev kedisi. Muhtemelen geri gelmesin diye buraya bırakmışlardır." dediğinde Araf, içim bir tuhaf olmuştu. Hangi insan bu kadar tatlı bir kediyi ıssız bir yere bırakır ki?
"O zaman iyi ki bulmuşuz. Yoksa açlıktan ölürdü." dedi Kuzey. Ve devam etti. "Artık ona sen annelik edersin Kerem." O an ona sen de babalık edersin dememek için kendimi çok zor tuttum.
Hepsi gülerken, "Ederim ne olacak? Hem annesi hem babası olurum ben bu tatlı şeyin." dedim. Hayvanlar bu dünyadaki en masum yaratıklardan biriydi ve ben onları gerçekten çok seviyordum.
Kedi ile bir süre ilgilendikten sonra son gecemizi şöminenin etrafında geçirmiştik. Yatma zamanı olduğunda Kuzey'den önce odaya çıkıp üzerimi değiştirmeye başladım. Tişörtümü ve pantolonumu çıkartıp çantadan daha rahat bir şeyler çıkarttım.
Şortu giyerken arkamdan gelen ıslık sesiyle irkildim. "Senin fiziğin bu kadar iyi miydi ya?" dedi Kuzey kucağında kediyle beraber.
"Daha yeni mi fark ediyorsun?" diye sordum gülümseyrek.
"Her gün seni boxer ile görmediğim için evet." diyerek süzmeye devam etti. O sırada şortumu biraz daha yukarıya çekip bacaklarımın daha çok görünmesini sağladım.
"Etrafına bakmayı kesseydin daha neler görürdün," diye söylendim kendi kendime.
"Bir şey mi dedin?"
"Yoo bir şey demedim. Yatalım mı?" diye sordum tişörtümü de giyip yatağın üzerine otururken. Başıyla beni onaylandıktan sonra o da pantolonunu çıkarıp pijamasını giydi. Tabii benim gözler de onun kalçasındaydı.
Kediyi yorganın üzerine bırakıp yanıma uzandı. "Neden pijama falan getirmedin kendine bu şort ile donarsın." dedi.
"Ben böyle alıştım. Uzun şeylerle rahat uyuyamıyorum." diyerek yorganın içine gömdüm kendimi. Gerçekten hem oda hem de yatağın içi soğuktu.
"Pekala o zaman iyi geceler." diyerek arkasını döndü. Aklıma gelen kurnazlık ile gülümseyip yatağın içinde ısınmaya çalışıyormuş gibi yaptım. Birazcıkta nefesimi ellerime üfledim. Bana dönüp sarılmasını bekliyordum ama hiç umurunda değilmiş gibi uyumaya çalışıyordu.
Tam pes edeceğim sırada Kuzey bana doğru dönüp yüzüme baktı. Ardından bir kolunu başımın altına koyup diğerini de belime koyarak kendisine çekti. Ben zafer sevinçlerimle boynuna sokulurken Kuzey sımsıkı sarılarak saçlarımın arasından öptü. "Birazdan ısınırsın hadi uyumaya çalış." dediği gibi teni sıcacıktı şimdiden bile ısınmaya başlamıştım. Gözlerimi huzurla kapatarak kendimi sevdiğim adamın kollarında uykuya bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başıboş Mermiler [BoyxBoy]
Teen FictionAlacakaranlıktan şafağa kadar seninle olacağım. --- #1 Gay #1 Lgbt #1 Lgbti #1 Dilan #1 Cihan #1 Birkan #1 Kerem #1 Heteroseksüel #1 Aşkkazanacak