[20] Kendi Silahı!

7.5K 560 1K
                                    

Bölüm şarkısı: Cami - Querida Rosa

20. Bölüm
"Kendi Silahı"

"Şşşit baksana bir yakışıklı," diye seslendi kelimeleri yuvarlanarak çocuk.

İşte şimdi sıçmıştım...

Gözümü kaydırıp gence baktım. Yalpanarak ayağa kalkmaya çalışıyordu. Adımlarımı hızlandırdım. Hızlandırmam yetmedi depar atmaya başladım. Götümü seviyordum ve o bana lazımdı ama değil mi?

Uzaklaştığımda soluklanmak için bir duvara yaslandım. Kalbim götümde atıyordu sanki...

Derin derin nefesler alırken telefonu cebimden çıkartarak Cihan'a mesaj attım.  Bu saatte sahile inmemin hata olduğunu daha önce anlamalıydım.

Demir: Cihan uyanık mısın?

Mesajım çift tik olmuştu. Umarım ayaktadır. Şu an ondan başka gidecek yerim yoktu. Eve gitsem annemin sorgusuyla karşılaşıcaktım. Kuzey'in evi zaten kalabalıktı. Kerem ise uyuyordur bu saatte. Tek şansım vardı o da Cihan'dı. Derken mesaj attı.

Cihan: Uyanığım kanka bir şey mi oldu?

Demir: Şey müsaitsen size gelebilir miyim?

Cihan: Salak mısın? Sorman hata gel. Alayım istersen seni bu saatte araç bulamazsın.

Normalde benim için kimsenin kalkıp gelmesini istemezdim ama az önce yaşadığım durum birazcık korkutmuştu.

Demir: Olur kanka. Sahile yakınım ben sahile gel.

Cihan: Sahil mi? Ne işin var olum orada bu saatte. Bekle geliyorum.

Demir: Tamam kanka.

Telefonu tuş kilidine alıp pantolonumun cebine soktum. Evden çıkarken ceketimi bile almamıştım. Hava da hafif soğukluk vardı. Rüzgar estikçe bedenime ürperme geliyordu.

🌈🌈🌈

Kollarımı bedenime dolamış sessizce kayalıkların üzerinde oturuyordum. Etrafta birkaç kişi hariç kimse yoktu. Denizin kayalara vurması yankılanıyordu sadece.

Gözlerim yanmaya başlamıştı artık ağlamaktan. Bense sadece sabit bir şekilde tek bir noktaya bakıyordum.

Bir saat önceki manzara gözlerimin önünden gitmiyordu. Gidecek gibi de durmuyordu. Aylardır birlikteydiler ve onları ilk kez bu kadar çok yakın görmüştüm birbirlerine.

Bana inat olsun diye mi yapmıştı acaba?

Böyle bir şeyi yapmazdı diye düşünebilirdim birkaç ay önce. Ama artık her şey bekler olmuştum. Bunu kendisi yapmıştı. Bana karşı buz olmayı seçmişti. O buzu eritebilecek miydim?

Umarım eritebilirdim.

Omzuma dokunan elle ürkerek geri çekildim. "Korkma la benim," dediğinde Cihan, rahatladım. Yanıma oturduğunda "Ee anlat bakalım bu saatte neden buradasın?" diye sordu.

"Araf ve Dilan..." diye bildim sadece. Cihan da devamını beklermiş gibi kaş göz işareti yaptı. "S-sanırım birlikte oldular."

"Nasıl? Nereden anladın?" diye sordu.

"Ya biz Araf ile mutfakta konuşurken Dilan geldi yanımıza. Üzerinde de Araf'ın tişörtü vardı. Bunun başka bir açıklaması olamaz ki..."

"Belki üzerine bir şey dökülmüştür?"

"Araf'ın üzeri de çıplaktı. Onunda mı döküldü?"

Düşünür gibi yaptı. Mazeret bulamayınca da susmayı tercih etti. Ayağa kalkıp tepemde dikildi. "Hadi kalk evde konuşuruz. Donacağız yoksa burada."  diyerek çekiştirmeye başladı. "Adam buz gibi olmuş hâlâ oturuyor burada." diye de söylendi.

"İyi kalkıyorum." Cihan'dan destek alarak ayağa kalktım. "Şey... giderken bira falan mı alsak?" diye sordum. Kafa dağıtmak istiyordum birazcık.

"Sence biz eve içkiyle gitsek annem sokar mı bizi Demir?" diye sordu. Sokmazdı. Başımı iki kez sağ sola salladım. "Aynen hadi yürü."

🌈🌈🌈

Telefonum elimde, bildirim paneline bakıyordum. Merak edip bir mesaj bile atmamıştı.

"Ee ne yapmayı düşünüyorsun bakalım?" diye sordu Cihan. 

Telefondan bakışlarımı ayırıp Cihan'a baktım. "Bilmiyorum."

"Yazmadı mı hiç?"

"Yazmadı. Dilan ile eğlenmelerine bakıyorlardır." dedim kırık bir gülümsemeyle.

"Benim tanıdığım Araf merak etmiştir. Sadece aranız iyi değil ya aramayı yediremiyor kendisine." dedi.

"Galiba haklısın. Ama bir şeyler yapmam gerekiyor. Bu yaptıklarına pişman edebileceğim bir şey." dedim.

Cihan sırtını yatağın başına yaslarken "Düşünelim o halde bir şeyler," dedi.

Yaklaşık onbeş dakikadan fazla bir şeyler düşünmeye çalıştık aklıma bir şey gelmiyordu. Oflayarak ayağa kalktım. Odanın içinde ileri geri giderken aklıma gelen fikirle gülümsedim. "Buldum sanırım." dedim.

"Ne buldun?"

"Araf'ı kendi silahıyla vuracağız!"

🌈🌈🌈

Yeni bölümü nasıl buldunuz?

Oy ve yorum bırakmayı unutmayın. Seviliyorsunuz💛

-Birkan

Başıboş Mermiler [BoyxBoy] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin