"Ee, durumlar nasıl gidiyor?" diye sordu EsMilla, bulutlu gökyüzünden dolayı kararan havaya bakıp."Bildiğiniz gibi, ateş elementinde oldukça iyi. Sadece..." diye cümlesini yarıda kesti Alnial, masanın karşı tarafına oturmuş EsMilla'ya bakarken.
Alnial'ın yarım bıraktığı cümleyle birlikte başını hızla çevirip rahibeye sertçe baktı.
" Sadece ne? " diye çıkıştı.
" Son günlerde oldukça tuhaf. " diye açıkladı Alnial.
Bu açıklamayla siniri yatışan EsMilla, kaşlarını havaya kaldırıp,
"Nasıl yani?" diye sordu. Alnial'ın açıklamasından oldukça etkilenmişti.
"Uyku saatleri değişti. Artık çok az uyuyor ve bu sabah çok tuhaf bir rüya gördü." diye olayı izah eden Alnial, sözüne kaldığı yerden devam etti.
"Rüyasında küçük bir kız çocuğu gördüğünü, bu minik kızın beyaz saçlı yeşil gözlü olduğu söyledi."
EsMilla'nın hayretli bakışları arasında biraz duraksayan Alnial, kaldığı yerden devam etti.
"Bu çocuk neredeyse beş yaşlarındaymış. Üzerinde ise..."
"Rüyası nerede geçiyormuş peki?" diye alelacele Alnial'ın lafını böldü.
"Bir kulenin girişinden yeni çıkmış. Ayrıca tuhaf olan ne biliyor musun? Erkek draelllardan olan muhafız grubunu görmesi." diyerek cümlesini noktaladı.
Alnial'ın anlattığı rüyaya oldukça şaşıran ve bir o kadar da endişelenen EsMilla, başını üzgünce iki elinin arasına aldı.
" Yanlış seçim... " dedi mutsuzca.
"Anlamadım? " diye sordu Alnial.
EsMilla'dan bir açıklama isteyerek."Yanlış seçim yaptım. Bu rüyasını durugörü yeteneği nedeniyle gördüğünü sanıyordum, oysaki..."
"Ne, bir dakika sen bunu Shnaynie ile ne zaman konuştun?"
"Onu taht odama çağırdığım zaman." diye itiraf etti EsMilla.
"Ama sen bize onun zihnini okuyacağını söyledin." diye itiraz etti Alnial.
Ellerini yüzünden çeken EsMilla, boynunu büküp moralsizce konuşmaya başladı.
"Biliyorum, ama siz giderken fikrimi değiştirdim. Ama maalesef ki yanıldım."
"Eğer durugörü değilse o zaman ne?" dedi Alnial.
"Bilemiyorum Alnial, sen değişik bir şey fark ettin mi?"
"Hayır, sana bahsettiklerimden başka bir şey yok." diye açıkladı Alnial.
"Peki ya sen, değişik bir durumla karşılaştın mı?" diye ekledi Alnial.
"Aslında..." diye zihnini kontrol eden EsMilla, bir şeyler hatırlayıp ciddi bir şekilde Alnial'a baktı.
"O gün, Celeb'loki'yle konuşurken gözleri bizim gözlerimiz gibi oldu."
dedi."O draelllı öldürürken de aynı şey oldu." diye onayladı Alnial.
"Yoksa bu..." deyip korkuyla Alnial'a baktı.
"Sence bunların sebeni o mu? Yani, o garip rüyaların ve incelen gözlerinin sebebi?"
EsMilla'ya oranla daha soğuk davranan Alnial, ciddiyetini koruyarak bir cevap beklemeye koyuldu.
Derin düşüncelere dalan EsMilla, birkaç dakikalık sessizliğin ardından çenesine dayadığı elini masaya koyup,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༒︎ KARANLIĞIN RUHU༒︎ (𝙴𝙹𝙳𝙴𝚁'𝙸̇𝙽 𝚁𝚄𝙷𝚄 𝚂𝙴𝚁𝙸̇𝚂𝙸̇-𝙸)
FantasiBen, buraların en güçlüsü; yaşayan iki ejderden biri... Ben, BOZ EJDER'İM... Adı anılmayan, sonsuz yıldız ışığı ve kızgın güneşin şarkılarında karanlığa gömülen kadim uygarlığın son umudu... Kayıp medeniyetin son varisi, bana edilen son vasiyetin k...