Tüm draelllar, dışarıya bakan pencerenin önüne tek sıra hâlinde dizilmiş, karşılarında oturanları pür dikkat dinliyorlardı." Yani Asit Nehri' ni kıyı boyunca takip edip, Carak Yolu' ndan Kuru Nehir' i izleyip Gizli Geçit' te mi varacaksınız?" diye iyice kafası karışarak sordu, genç draell.
" Aynen öyle." diye kararlılıkla cevap verdi Alnial.
Maddie, oturduğu sandalyede hafif öne eğilip, Alnial ' a kaşalarını çatarak baktı.
" İyi de bu yolunuzu uzatmaz mı? Baredd Korusu' nun doğusununa gitseydiniz daha çabuk varırdınız."
Alnial, genç kadını dikkatlice süzdü. Kadının aklındaki soramadığı sorusunu hissedebiliyordu.
" Şüphelendiğin şeyler doğru Maddie, Karanlık Muhafız uyandı ve Blodie çalındı. Bunun neticesinde keşfe çıktık. Muhafız nerede merak ediyoruz. "
Derin bir soluk alan Alnial, sırtını dikleştirip konuşmasına devam etti.
"Açıkcası bize yardımın lazım Maddie, o nedenle buraya kadar nehri takip ettik. Yağmur yağmasa bile buraya gelecektik." dedi kadını dikkatlice süzerek.
Maddie, istemsizce kollarına baktı. Neredeyse ellerini örtecek kadar uzun, kürklü mantosunu biraz daha yukarıya çekerek bakışlarını grup liderine dönderdi.
" Sizinle geleceğim, ancak daha da ötesine gitmem. Sadece size eşlikçi olacağım." dedi, ciddiyetle.
Onu şaşkınca dinleyen Alnial, bunun nedenini soracağı sırada Maddie daha önce davrandı ve başlayamadığı sözünü yarıda kesti.
" İzlediğiniz yola karışamam ama, bana kalışsa bu yol yanlış."
Bu lafın üzerine Alnial öfkeden kıpkırmızı kesilerek kadına baktı. Ne hadle ona izlediği yolun yanlış olduğunu söylüyordu.
Alnial, öfkelenerek ağzını açtı, ancak ikinci kez lafı bastırıldı.
___________"Sence o iyileşecek mi?" diye sordu genç draell kadın, kızın uyandığını gördüğünde.
Draell yanlış haber vermiş olmalıydı...
Yaklaşık bir saat önce Shnaynie'yi bekleyen draell, koşarak odaya gelip onlara kızın uyandığını haber etmişti.
Bunun üzerine Alnial' ın öfkesi dinmiş, Maddie ile yan odaya geçmişlerdi.
Alnial'ın bu sorusuna oldukça şaşıran Maddie, taktığı büyük, oval gözlüğünün kahverengi camlarının ardından gözlerini büyüterek ona baktı.
Yalnız başına olduğundan duygularını rahatlıkla ifade edebiliyordu.
"Ah, tabikii ki iyileşecek." dedi ciddi bir tavırla.
Alnial kendi gibi draell olan tuhaf görünümlü kadına bakıp derin bir nefes çekti.
"Umarım..." dedi ve Shnaynie'nin yattığı yatağın yan tarafına çektiği tabureye oturdu.
Alnial tabii ki genç kızı düşünmüyordu, o ölse umrunda bile olmazdı. Ama şu an ona ihtiyacı vardı, Shnaynie fark etmese bile onda muazzam bir güç saklıydı ve bu draell topluluğunun kurtuluşu olabilirdi.
Bir süre sessizliğini koruyan Maddie, çok ciddi bir tavırla Alnial'ın yanına gelip,
" Geçen gün teleskopla gökyüzünü inceliyordum." dedi kısık sesle, bir yandan da bir elini havaya kaldırıp sanki yukarıyı işaret ediyormuş gibi şekil vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༒︎ KARANLIĞIN RUHU༒︎ (𝙴𝙹𝙳𝙴𝚁'𝙸̇𝙽 𝚁𝚄𝙷𝚄 𝚂𝙴𝚁𝙸̇𝚂𝙸̇-𝙸)
FantasyBen, buraların en güçlüsü; yaşayan iki ejderden biri... Ben, BOZ EJDER'İM... Adı anılmayan, sonsuz yıldız ışığı ve kızgın güneşin şarkılarında karanlığa gömülen kadim uygarlığın son umudu... Kayıp medeniyetin son varisi, bana edilen son vasiyetin k...