TEHLİKEYE ADIM ADIM
Hikayeye başlangıç tarihinizi şuraya bırakır mısınız?
Yorumlarınızı bekliyorum, iyi okumalar. 🤍
Küçük bir dipnot geçeyim. Bu kitap yetişkin içerikli bir kitaptır. Rahatsız olan, sevmeyen ya da yaşından dolayı okumak istemeyen sevgili okuyucularıma bilgi olarak geçmek isterim. Yazılacak sahneler çok ağır olmasa bile yine de ben baştan uyarıda bulunayım. Bilginize, sevgiler.🕯️
Bölüm Şarkısı: Jacob's Piyano - Mariage D'amour
Karanlığın kolları gök kubbeden şehre usulca düştüğünde, gece tüm şehri alacalı bir karanlığa boyamıştı. Sessizlik, şehrin temposunu düşürürken serinleyen havadan dolayı bedenim üşümeye başlamıştı. Ceketimin yakalarını yukarıya çekerken, biraz da olsa esen havanın serinliğinden kurtulabildim. Ancak yine de belli bir serinlik tüm uzuvlarıma dokunuyor, içimi ürpertmeyi başarabiliyordu. İncecik bir nefesi dudaklarımdan bıraktığımda dumanlı hava ağzımın içerisinden semaya karışmış ve sonsuzluğa gitmişti.
Dikkatli bakışlarım karşımdaki denizin sadece yüzeyini değil de içerisinde saklı olan her şeyi görmek istercesine baktığında, cesaret içimdeki bir noktada fokur fokur kaynamaya, zehirli bir şarap olmaya başlamıştı. Ellerimi yere bastırdığımda avucuma saplanan küçük çakıl taşları etimde belli belirsiz izlere neden olacaklarını biliyordum ancak bu, pek de umursadığım bir mesele olmanın çok ötesinde duruyordu.
Zihnim sessizlikle doluydu, her tarafı sükutla kuşanmıştı. Sadece nefes seslerime karışan rüzgarın kuvvetle esişi duyuluyordu. Bir de denizin kayalıklara heybetli bir şekilde vurduğu dalgalarının huzur verici sesi vardı. Her şey ahenkli bir senkronizasyona neden olurken, içim bu manzaranın karşısında hayranlık hissini iliklerime kadar tamamı sağlıyordu.
Issız bir yerde, gecenin koynunda olan, oturduğu yerden uçurumun ardındaki deniz ve kayalığı izlerken sessizliğin gölgesi ardına düşmüş bir kadındım ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeye Adım Adım
General Fiction"Bir ölümün ardında sırlar belirdi ve o sırlar ölümü getirdi." Derin Sezgil babasını birkaç ay öncesinde kaybetmiştir. Babasının ani ve beklenmedik ölümü hayatını sarsıcı bir oyuna sürükleyeceğinden habersizce yaptığı plan hem onun felaketi olacaktı...