FİNAL🌿

3.3K 198 30
                                    

Hayat çok zorlu bir yoldu. Bu yolda yani başınızda olan insanlar size bir ömür eşlik edecek olanlardır. Dostunuz ve seçeceğiniz eş sizlerin 2. Ailesi olur. Bizim Karaca ile en büyük şansımız Hümeyra ve Ulaş gibi iki mükemmel dost edinmek oldu. İslam Davası yolunda başımız daima dik, Allah rızası için çabalayan insanlar olmak için yaşadık. Yaşayacağız.

En büyük hediye Allah'ın lutfettiği hayırlı bir eş.

"Hayırlı eş huzurun başlangıcıdır." Buyurulmuş. Gerçekten de öyle.

Kadınlar sevildikçe güzelleşir, erkekler ise sevildikçe büyür ve olgunlaşır. Olgunlaşmış ve kalbine Allah korkusunu, rızasını koymuş hiçbir erkek  kadına el kaldırmaz. Çünkü Kadınlara yalnızca şeref sahibi insanlar iyi davranırlar.

Bir evlilikte Allah'ın rızası ve korkusu gözetilirse yahut dostlukta o zaman atılan her adımda huzura çıkar. Allah rızası olmayan her şey yok olmaya mahkûm gibi âdeta.

Karaca'da bende kızımızı Allah yolunda yetiştirmeye çalışacak, onun rızasını gözeteceğiz. Çünkü 1 insanı yetiştirmek tüm insanlığı yetiştirmektir,  1 insanı eğitmek tüm insanlığı eğitmektir.

Bir çocuk İslâm ahlakı ile büyürse o da öyle bir ebeveyn olur. Bunlar ise Allahı hoşnut edecek şeylerin başında gelir.

Hayat uzun bir maraton. Ve buraya dinlenmeye değil emek verip , imtihan edilmeye, sabretmeye, Allahı tanıyıp ona Kul olmaya geldik. İnsan ne için geldiğini unutmazsa, nereye gideceğini de unutmaz.

Kadın size ait bir şey değil ki, cezalandırmak, her türlü şiddeti uygulamak hakkınız olsun, kadın; bardakta duran karanfildir, taştan sızan çiçektir, boş sokağı aydınlatan ışıktır, dağlarda yankılanan şenliktir, zekâsıyla hayran bırakandır, anneliğiyle şefkâti öğretendir.

Yalancı bahar diyorlar; ağaçlar, çiçekler ve hayvanlar yalan söylemez. insan nasılsa, karşısındakini de öyle sanırmış. Bu yüzden gerçekten sevin, çok sevin , çokça bolca sevin.

Ve unutmadan;

Umudunu yıkma; hz; yusuf’u hatırla. dert nerede ise deva oraya gider. yoksulluk nerede ise nimet oraya, soru nerede ise cevap oraya, duâ nerede ise rahmet oraya, hasret nerede ise vuslat oraya, sabr nerede ise mükâfat oraya gider. kuyu sultanlığa, ateş çiçeğe döner.

Sırtından vuranların kaydını tutan kâtibler var, mahşer var, hesap var. —bugün bitebilir, ama yarın var. dalın kırılmış olabilir, lâkin bu bahçenin bir sahibi var. —yâlnızım sanma, sana senden yakın var. —bu ah’lar saklanıyor, ateş var, azap var. allâh var, Allâh yâr.

Hz. Yusuf'u hatırla en yakınları ona düşmanlık etmişti. Hz. Lût'u hatırla hani eşi ona ihanet etmişti. Hz. Adem'i hatırla bir hatası için Allah'a nasıl tövbe edip asla pes etmeyişini.  Hz. Yunus'u hatırla hani balığın karnında hiç sabah olmayacak bir daha kurtulamayacak sanarken Allah'a sığınışını hatırla. Hz. Muhammed sav hatırla, bu yolda Peygamberi için canını veren Sahabe-i İkram'ı hatırla.

Bunları unutma ki Allah karşına çıkan olumsuzlukları çiçek bahçesine çevirsin. Tıpkı Hz. İbrahime yaptığı gibi. Dünyada Firavunlar bitmeyecek elbet ama sen savaşmaya ve onları alt etmeye çabala.

"Allah muhakkakki Nur'unu tamamlayacak."

-Bükre & Karaca Akça- 🕊❤

CENNETİMİN KAPISI | TAMAMLANDI | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin