Aleda-3 DÜZENLENDİ

127K 2.9K 2.9K
                                    

''Bu ne demek oluyor?'' diyen Meralle gözlerimi açıp kapamak bile zor geliyordu. Bir anda her şey birbirine karışmıştı ve ben sanki hiçbir şey yokmuş gibi davranıyor, problemin en iç noktasında olmama rağmen kendimle yüzleşmek adına eve gitmeyi bekliyordum.

''Çok şey demek oluyor bence.'' dedi Bora kıs kıs gülerken. ''Nasıl da zengin kalkışı yapıyor...''

Kaan ona ters bir bakış attı, Bora'nın gülüşünde bir değişiklik olmadı. ''Her zamanki Barbaros işte,'' diye hayıflandı Kaan, hafifçe çenesini kaşıyarak. ''Dengesiz.''

Bora başını salladı. ''İdol.''

Kaan da başını salladı. ''Kesinlikle.''

''Sevgilim sanki benim değil, Aleda'nın sevgilisi.'' Meral sert bir ses tonu takınarak konuştuğunda içinin yandığına emin oldum. Epey içerlenmişti. ''Bunu bana nasıl açıklamayı düşünüyorsunuz?''

Bora sır verircesine eğildi, ''Düşünmüyoruz?''

Kaan hemen duruma el attı. ''Hesap sorman gereken kişi Bora değil,'' diyerek Bora'yı savundu. ''Bebeğim sen de yangına körükle gitmesen mi?'' diye sordu Bora'ya nazikçe. Bu hareketiyle Bora ağzına fermuar çekermiş gibi yaparak omuz silkti. ''Ama ilişkisini gözden geçirsin bence...''

Kaan ona ters ters baktı.

''Of ya çok ciddi durduk zaten bugün. Sikeceğim ama şimdi Kaan...'' diye homurdansa da, ben duymuştum. ''Yavru ceylan, biz uzun süredir zaten seninle iletişime geçmeye çalışıyorduk.''

''Neden?'' diye sorduğumda Meral sinirle gülmüştü. ''Konumuz bu mu-''

Birden Bora'nın''Bak bana ağız burun kıvırma.'' demesiyle kalakalmıştık. Duymadığım kadar ciddi bir tonla Meral'i uyardığında ayağa kalktı. Birden ciddileşerek Meral'in sözünü yarıda kestiğinde irkildim. Uzun boyuyla masadan kalktığında peşinden ben de en uca geçtim. ''Senin aklından geçeni ben bilmiyor muyum? Geç otur kenara, ben üzerime düşeni yapıyorum.''

''Sakin ol,'' dedi Kaan pıtı pıtı Bora'nın yanına giderek. ''Kanka bir sakin olsana.''

Meral'in aklından her ne geçmişti bilmiyordum fakat Bora ve Kaan'ın ona böyle davranma sebebini merak etmiştim. Meral'den hiç haz etmiyorlardı, banaysa normal davranıyorlardı

Meral ne yapmış olabilirdi ki?

Bora bana döndü. Parmaklarını saçlarının arasından geçirdiğinde birden sinirlenmesini pek anlayamamıştım. ''Bora,'' boğazımı temizledim. ''İstersen bir hava alalım?'' Burada daha fazla durmanın bir âlemi yoktu, üstelik bu konuyu da merak etmiştim. Her şey karmaşık bir hâl aldığından Meral'i alıp dışarıya çıkamazdım çünkü sinirliydi. Beni de sinirlendirecek ve canımı sıkacaktı.

Bora tam dudaklarını aralıyordu ki, Meral araya girdi. ''Ne konuşacaksanız burada konuşun Aleda, gizliniz saklınız mı var?'' ardından güldü. ''Gerçi az önce tanıştığın bir adamla nasıl gizlin saklın olabilir ki?'' diye beni iğnelediğinde, Kaan'ın sıkıntıyla gözlerini kalabalığa çevirdiğini görmüştüm.

PANDORA +18 |Yeniden YazılıyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin