Aleda-35 DÜZENLENDİ

72.9K 2.5K 2.1K
                                    

Diz kapaklarımdaki köpüğe parmak ucumla dokunarak dağıtmak istediğimde, belime çarpan suyla birlikte bacaklarımı kendime daha çok çekerek sırtımı küvetin sert mermerine yasladım.

Bora ve Kaan ne yapıyordu, hiçbir fikrim yoktu fakat Barbaros odada değildi. Gelen aramayla birlikte apar topar odadan çıkmış, büyük ihtimalle bahçeye inmişti. Kimin aradığını bilmiyordum ama kesinlikle bir şeylerin kokusunu almaya başladığından emindim.
   
İdil ile Kaan'ın arasındaki gerilimi sezmiştim. Ne olduğunu bilmiyordum fakat ikili çok değişik davranmaya başlamıştı. Bunu Barbaros'a çıtlattığımda benimle liseli ergenler gibi dedikodu yapamayacağını, milletin özel hayatına karışmamam gerektiğiyle ilgili oturup uzun uzun nutuk çekmiş, sonra da Bora'nın hayatında birilerinin olduğundan şüphelendiğini söyleyerek kaşlarını çatmıştı.

Gerçekten çok kararlı bir adamdı.

Kızıl saçlarım suyun etkisiyle daha da koyulaşmıştı ve omuzlarıma doğru döküldüğünden küvetin içerisinde uzanarak bakışlarımı loş ışığın kaynağına çevirdim. Barbaros otelde kalmak istemediğini söylediğinde, Bora buna hızla karşı çıkmış, odayı kimin temizleyeceğiyle ilgili bir sürü şey söylemişti. Bunun sonucunda Kaan, Bora'nın ensesine bir tane geçirerek kendi odasını en son ne zaman temizlediğini sormuş, Bora da dudak bükerek susmuştu. Barbaros da olayın tatlıya bağlanmasıyla birlikte güzel, üç katlı bir ev tutarak en üst katını bize ayırdığında Bora neden en üst katta kendisinin kalamadığına dair bir sürü ağlamaklı şey mırıldanmıştı.

Kısacası, huzursuzluk çıkartmaya yer arıyordu.

Alt katımızı Balın ve İdil'e ayıran Barbaros, giriş katı da Bora ve Kaan'a verdiğini söylediğinde Bora buna şiddetle karşı çıkmıştı. Gerekçesi de dışarıda sapığı, katili ve hayvanı olabileceğiydi. Barbaros ona alayla baktığında Bora elinin çok da masum sayılmadığını anladığından sessiz kalarak yüzünü buruşturmuştu. Barbaros'a karşı ayrı bir uyuzdu, nedenini bilmiyordum fakat Barbaros onu sıkıştırmaya başlamış, hayatında birilerinin olduğundan şüphelendiğini söyleyerek Kaan'ın da Bora'dan şüphelenmesini sağlamıştı.

Sonuç, Kaan artık Bora'ya tripliydi. Bora da Kaan'ın Barbaros'un saçmalıklarına inanmasından dolayı Kaan'a tripliydi.

Barbaros yine ikisini birbirine düşürmeyi başarmıştı. Bazen kasıtlı yaptığını düşünüyordum ve bunu ona söylediğimde, ''Tabii ki kasıtlı yapıyorum.'' Cevabını almıştım.

Çünkü onları kıskanıyordu.

Banyonun beyaz işlemeli kapısı açıldığında, içeriye giren kişinin Barbaros'tan başkası olamayacağını bildiğimden yavaşça kafamı o tarafa doğru döndürdüm. Barbaros'un keskin bakışları üzerimde dolanırken onu inceledim. Üzerinde siyah bir kot pantolon, onun üzerinde de siyah bir gömlek vardı. Gömleğin kasıntı duran kollarından anladığım kadarıyla o gömleğin içerisinde hiç rahat değildi. Kolunu kaldırsa patlayacak gibi duruyordu ve bunu umursamadan gömleğinin düğmelerini açmaya başladığında gözlerimi kaçırmadan onu izlemeye devam ettim.

PANDORA +18 |Yeniden YazılıyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin