Zevo ve Bora'nın Aleda'yı tavlama günlüklerinden birkaç flashback atalım dedim...
İSTEYEN OKUSUN, İSTEMEYEN GEÇSİN BAĞIMSIZ FLASHBACK BÖLÜMÜ. BİR SONRAKİ BÖLÜM SONUNDA NEDEN BUNU ÖNCE ATTIĞIMI ANLARSINIZ :D
--
•Flashback•
"Barbaros," diyerek direksiyona geçti Bora. "Kanka, iyi hoş bu lensleri aldık da..." diye mırıldandı. "Seni yakışıklı yapan gözlerinmiş galiba."
Barbaros, kaşlarını çattı. Bora hemen toparladı. "Sana düşmeyen kız da, ne bileyim... Bir adama her şey mi yakışır?" Diyerek toparladı.
Barbaros, ifadesizce kızın evinden çıkarak taksi durağına gitmesini izledi. Giydiği gömleğin, istemsizce eli yakasına gitti. Bora, sırıttı.
Bora sırıtınca, bir haller olacağı belliydi. Fakat, Barbaros bunu takmamıştı.
Bora, telefonunu radyoya bağladı. Kızın, taksi durağına doğru ilerlemesi için, yeşil ışığın yanması ve karşıya geçmesi gerekiyordu.
Bora, tekrar sırıttı. Kankalık değil miydi? Yapacaktı pisliğini işte.
Bora, sessizce mırıldandı. "Birden bir fıstık çıktı karşıma..." diyerek güldü. "Sankii," diyerek gevşek gevşek konuştu. "Taş düştü başıma..."
Saniyesinde, Barbaros ona dönerek ne yapacağını anladığında, yeşil ışık yanarken Bora trafiği tehlikeye atarak radyonun sesini fulledi. Kafasını camdan çıkararak çalan şarkıya eşlik ederken, yanındaki arkadaşını gösterdi.
"YARANAMADIM, YAVRUM YARANAMADIM..."
•Flashback son.•
—
"Kanka," diye konuştu Bora. "Bir şey de yapmadım... Altı üstü kıza seni işaret ettim. Böyle uzaktan bakarak olmaz ama..." Bora kendince haklıydı. Bir adım atması şarttı artık.
Normalde gözüne kestirdiği üç kız arkadaşın numarasını gidip almaktan utanmayan adam şimdi kaşlarını çatmaktan başka bir şey yapmıyordu ve bu da Bora'nın homurdanmasına sebep oluyordu. Hoşlandığını bile itiraf edemiyordu. Sadece, 'Dikkatimi çekiyor, hoşlanmıyorum.' demekten başka bir şey yapmıyordu ve Bora da artık duruma el atma zamanının geldiğini anlamıştı.
Barbaros'un bu kadar salak olduğuna inanamıyordu.
Gerçi, Aleda'nın da ondan aşağı kalan bir yanı yoktu.
YA, HERİF KAHVERENGİ LENS BİLE TAKMIŞTI.
Bora artık şaşırıyordu.
Nasıl bu kadar geri zekalı olabilirlerdi? Aleda mavi ve yeşil gözlü insanlardan hoşlanmadığını söyledikten sonra herif gidip kahverengi lens takmış, karşısına çıkmıştı ve hâlâ anlamıyor muydu?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PANDORA +18 |Yeniden Yazılıyor
RomanceKüfür, yetişkin içerik ve rahatsız edici sahneler içerir. ''Sevgilinin evinde, sevgilinin koltuğunda...'' der demez, titremelerim olsa da onun boğuk sesini pür dikkat, en tahrik edici melodileri dinler gibi dinlemeye devam ettim. ''Benim için bana g...