Aleda-28 DÜZENLENDİ

61.7K 2.5K 1.8K
                                    

3 Hafta Sonra. 
 

 

--

Bora, kaşlarını çatarak kızın kucağında duran minik insana baktı.

Barbaros yüzünden üç haftadır Açelya gibi bir manyakla uğraştığı yetmiyormuş gibi, her seferinde dikkati Aleda ve Barbaros'tan uzaklaştırmak için türlü türlü oyunlar deniyorlardı. Şimdi de, Kaan'ın aklına gelen dahiyane bir fikirle Açelya'yı, Bora'nın baba olduğuna inandırmaya çalışıyorlardı.

Hoş, Açelya buna çoktan inanmıştı.

"Bu çocuk benden değil." Diyerek konuştu kendinden emin bir biçimde. 

Barbaros'un kenardan onları izlediğinin farkında olan Bora, homurdandı. Kardeşini başına sarmıştı, böyle bir manyakla eski sevgili olduğu yetmiyormuş gibi bir de aklında başkası varken evcilik oynamak canını bir hayli sıkmıştı. Yine de, Barbaros'un mutlu olması her şeyden önceydi.

Açelya'yı ve Baran'ı irtibattan uzak tutmak da her şeyden önceydi.

Üstelik neredeyse Baran da avuçlarının içine gelmeye başlamış bir kuştu. Açelya'nın, Baranla sürekli irtibat hâlinde olduğu düşünülürse, Aleda Baran'ı, Bora da Açelya'yı oyalamakla hükümlüydü. Her ne kadar Barbaros, Baran ve Aleda'yı bilmese de, Bora öğrendiği anda kendisini öldüreceğini düşünüyordu.

Barbaros her ne kadar kabul etmese de, Bora'nın fikirleri bir hayli değişmeye başlamıştı. Üç haftadır Barbaros ve Aleda görüşmüyor, konuşmuyordu. Barbaros'un hayatına bu kadar kolay devam etmesine şaşırmıştı. İçinde kopan fırtınaları hissedebiliyordu

Açelya karşısında dururken, ona değerlendirici bir bakış attı.

Merak ediyorum, dedi kendi kendine. Barbaros'un güneşini siz mi söndürdünüz, yoksa Aleda mı?

Şayet, eğer siz söndürdüyseniz iki elim yakanızdan düşmeyecek.

Açelya'yla bir geçmişi olduğu için kendisinden utanıyordu.

Üç haftadır olduğu gibi, yine Kaanla planladıkları tiyatroya devam ettiler.

İçten içe emindi; Barbaros ve Aleda kendi ilişkilerine bu kadar çaba sarf etmemişti.

PANDORA +18 |Yeniden YazılıyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin