Ahojky, tohle můj "první" příběh (když nepočítám blbosti co jsem psala před pár lety :)) ). Budu ráda když mi dáte vědět co a jak. Nějaké ty názory vždycky potěší ^^ jen bych chtěla podotknout že nejsem zrovna rozený češtinář, takže se v příběhu můžou vyskytovat chyby a různé úchylnosti, takže pokud vám to fakt vadí, asi pápá :,)) Jak budou vycházet kapitoly nevím, jsem člověk co se někdy dost rozepisuje takže ten příběh třeba 3x přepisuju než ho vydám :) navíc jsem líné stvoření xd no nic, doufám že vás to zaujme alespoň trochu ^^
Pohled Kirishimi
Pohled BakugaTři ... Dva... Jedna... ,,ZVONÍ !" Zakřičela celá třída a většina žáků vyhodila své sešity do vzduchu. Začínají letní prázdniny a po tomhle rušném roce se na ně všichni těší. ,,Dobře, tak si užijte prázdniny a uvidíme se v příštím roce." Odvětil Aizawa a Denki se Serem už vybíhali ze třídy. Jen jsem se zasmál, celý týden jsem je slyšel mluvit o tom jak bude Sero spát u Denkiho a mastit hry. Pomalu začalo ze třídy vycházet zbytek spolužáků. Rozlédl jsem se po třídě a všiml si Bakuga, který jako jediný seděl ještě v lavici a nevypadal moc nadšeně.
,,Bakugo, ty nejdeš ?" podíval jsem se na něj a přišel k jeho lavici. ,,Kam bych se rval, stejně budou nacpané chodby. Radši počkám, než abych se tam rval jak idiot." řekl, ale ani se na mě nepodíval. Jen sledoval jak se lidi valí z pozemků UA. ,,Jestli tady nechcete zůstat zbytek prázdnin tak jděte, musím tu zavřít." řekl otráveně Aizawa a pohledem nás doslova vyhazoval ze třídy. ,,Tak pojď, už tam moc lidí není." Šťouchl jsem do něj a on jen vzal tašku a odešel ze třídy. Ani by na mě nečekal ! Dneska má horší náladu než normálně.
Šel jsem vedle něj po chodbě a on jen tupě zíral na své boty. Většinou mívá různé narážky a blbé keci, ale dneska je fakt ticho. ,,Bro, děje se něco ? Jsi až podezřele tichý." řekl jsem a doufal jsem v odpověď. . . marně. ,,Noooo, tak co budeš dělat o prázdninách ? " jen pokrčil rameny. Bože s ním se dneska povídá...
Budou prázdniny a já nemám co dělat ! Včera jsem se ptal Denkiho jestli nechce někam zajít a on mi řekl že má hodně věcí na práci. Podobně mi odpověděl Sero, Mina i ta půlená hlava, jo ... I jeho jsem se ptal. Věděl jsem že Kirishima odjíždí za pár dní pryč, takže ani nemá cenu se ho ptát. ,,Noooo, tak co budeš dělat o prázdninách ? " Co bych mu měl říct, nemám jiné kamarády tak budu sedět doma na prdeli a užírat popcorn u nějakého seriálu ? Ne. To si to radši nechám pro sebe. Podíval jsem se na Kirishimu. Vypadal... Zklamaně ? Wtf... ,,Asi budu hlavně doma, rodiče letos nikam nechtějí." řekl jsem po chvíli a zase obrátil pohled na boty.
Dřív to bylo jiné, měl jsem kamarády kam jsem se podíval, ale pak jsem získal svojí schopnost a začal se víc naparovat. A pak začalo hrabat té brokolici a řekl že jde na UA stejně jako já... Parchant. ,,A nechceš někdy přijít ? Dlouho si u nás nebyl." zeptal se Kiri s úsměvem a mě se trochu ulevilo. ,,Neříkal si ale že jedeš pryč ?" ,,Jo... Ale až desátého, času dost." Už desátého... Odjede na celý měsíc, co já bez něj budu dělat. Dost jsem si na něj zvykl, ta rudá palice je tu vždycky když potřebuju a teď má odjet. ,,Možná bych přišel zítra..." řekl jsem a podíval jsem se na něj.
,,Pecka !" Byl jsem rád že přijde, už to bude fakt doba co u mě nebyl, v podstatě jsme byli furt na kolejích. Jsou to sotva dva měsíce co nám vedení školy řeklo že můžeme chodit na víkendy domů. Došli jsme na křižovatku, kde se naše cesty rozcházely. Rozloučili jsme se a šli si každý svým směrem.
ČTEŠ
Prázdniny [Kiribaku] ✔
Fanfiction[Kiribaku] Na UA začínají prázdniny a žáci vymýšlejí různé nápady na zabavení. Kirishima na tom není jinak a společně se svou partou plánuje záživné chvíle, které se nečekaně zvrtnou. BOY x BOY Bnha fanfikce ( Ship Kirishima x Bakugou) Scény 15+ ✨P...