,,Ale ale..."
Co se to... Není to... Moje tělo se zaseklo a když jsem se chtěl otočit tak vůbec neposlouchalo.
,,Takhle se o starém kamarádovi nemluví..." Je to on. Co tady dělá ? Jak se se dostal ? O-on jde blíž ?!! Konečně jsem dokázal pohnout alespoň hlavou. Lehce jsem se na něj otočil, na obličeji mu hrál nepříjemný úšklebek. Mám z něj husinu. ,,Co tu chceš ?!" Snažil jsem se znít normálně, ale podle toho jak se mu ten úšklebek protáhl pochybuju že se mi to povedlo. Bože co tu chce, na patře jsem sám, lidi z patra jsou momentálně mimo město, říkal mi to Mirio. Není tu nikdo kdo by mě popřípadě slyšel. Chce mě snad zabít ?! Co je to sakra za výraz ?!!Když jsem šel blíž k němu tak se totálně třásl. To si myslí že ho chci zabít nebo co ? ,,Chci si jen pokecat, víš jak to chodí, ne ?" přišel jsem přímo k němu a hodil jsem mu ruku na rameno, je sladký jak se bojí a neví co očekávat... I když, vím vůbec já co od dneška očekávat ?
,,P-pokecat ?!" ,,Jo, pojď si sednout." i když nevypadal vůbec nadšeně tak jsem ho začal táhnout k posteli.Začal mě táhnout k posteli. Tak to zapomeň ! ,,Fajn, ale já se jdu obléct !" vyrhl jsem se mu a ignoroval jeho poznámku že takhle vypadám líp. Zabouchl jsem se v koupelně. Takže si to shrneme... Je noc, Bakugo je u mě v pokoji, já jsem tu teoreticky nahý a ... No to si děláš prdel ne ?!!
Nechal jsem ho být a v klidu jsem se posadil na postel. Kirishima je takový jiný... Jako je furt stejný ale je jiný... Chápeme se ...
Čekal jsem asi patnáct minut, málem jsem tam usnul...není tam moc dlouho ?... nezdrhl oknem ? ,,Ejiro ? Jsi v pohodě ?" řekl jsem když jsem stál u dveří a ťukal na ně. ,,J-jo." zarazil jsem se. ,,Ty brečíš ?!" chvíli bylo ticho a pak zahuhňal že ne. ,,Kiri otevři ty dveře ..." ,,Ne !" to najednou odpovídat umí.Seděl jsem v rohu koupelny a brečel, nechci to znova, nechci se do něj znova zamilovat. Bolelo to a furt to nepřestalo. Slyšel jsem jak se Bakugo snaží otevřít dveře, brzo mu došlo že je zamčeno. ,,Kiri otevři nebo ty dveře vyrazím !" ,,Nechoď sem !" nejen že jsem si navlékl jenom trenky a tričko protože tu nemám kalhoty, ale nechci aby mě viděl v tomhle stavu. ,,Já to myslím vážně ... Raz, dva ..." radši jsem se rychle zvedl a ty dveře odemkl, myslím že by to fakt udělal. Otočil jsem se od dveří a udělal pár kroků k umyvadlu. Ta koupelna není moc veliká, nebo takhle, polovinu koupelny zabírá sprcháč a vana...
Uslyšel jsem cvaknout zámek a musel jsem se usmát. Otevřel jsem dveře a Kiri stál otočený k umyvadlu. V zrcadle jsem viděl jeho zarudlé oči a mokré tváře. ,,Stalo se něco ?" opřel jsem se o futra dveří a prohlížel jsem si ho, má fakt úžasnou postavu... KATSUKI !
Cítil jsem na sobě jeho pohled, tím že tu stál a takhle bezstarostně se na mě díval mě strašně rozčiloval. ,,Stalo se něco ?" dělá si prdel ?! ,,Heh, odkopl si mě jako kus hadru, přidal se k LoV a teď tu takhle stojíš a ptáš se co se stalo ?" zlomeněji jsem to snad říct nemohl... ,,Cože ?" Otočil jsem se na něj a sledoval jeho zaražený výraz. ,,Děláš si prdel ? Byl si to ty kdo se na mě vysral !" křikl po mě a to byla poslední kapka.
,,Já že jsem se na tebe vysral ? Cože ?!"
,,No a ne ? Chtěl si mě zaprodat !"
,,Ani za hovno ! To ty si říkal že si to nikdy ani nebral vážně ! A já idiot se za tebou ještě vydal !"
,,Prosím tebe ! Ještě si prosil Ikari aby ti smazala vzpomínky na mě !"
,,To si děláš .. Viděl jsem video, přímo živý záznam toho jak tam říkáš že si ke mě nikdy nic necítil !"
,,To není pravda ! Nikdy bych nic takového neřekl !"
,,Nelži mi do očí Bakugo ! Viděl jsem to !"
,,Já zase viděl jak odcházíš a ani si nevěděl kdo jsem, nechal sis je smazat !"
,,Nebylo to dobrovolně ! Doprdele zlomil si mě ! Celé ty tři roky mám v hlavě to jak si řekl že jsem byla jen zábava na léto !"
,,Pleteš si to co si sám říkal !",,Já nikdy nic takového neřekl !" vykřikli jsme to oba naráz. Obou nám tekly slzy z očí a oba měli bolestné výrazy. Co se to tu děje...
Něco bylo špatně, proč říká že jsem ho zlomil ? Já ?! Nikdy jsem neřekl že bych ho nemiloval. Navíc o jakém videu to mluví ? Cítil jsem jak mi po tváři tečou slzy, tak jsem je setřel a dál se na něj koukal. Měl stejný výraz jako já. ,,Kirishimo, o jakém video to mluvíš ?" ,,T-ta holka... Ukazovala mi jak ses bavil s tou fialovovlasou a říkal si ž-že..." zlomil se mu hlas, nic takového jsem neříkal. ,,Nic takového jsem nikdy neřekl. Navíc byl jsem vzhůru jenom chvíli předtím než přišla Ikari a řekla mi že si odešel ..." ,,Když ta holka odešla tak jsem se tě vydal hledat ..." oba jsme tam stáli a zírali na sebe. ,,Takže to bylo..."
,,...celé nahrané." Navzájem jsme se doplnili a mě to všechno došlo. To jak jsme ty holky potkali první den. To jak nás oddělili. Všechno to byl plán jak zlomit Bakuga a přimět ho vstoupit do LoV...
***
OK OK OK
Trošku delší díl než normálně, ale konečně je všechno vyřešený a ty dva si to urovnali xdd
ČTEŠ
Prázdniny [Kiribaku] ✔
Fanfiction[Kiribaku] Na UA začínají prázdniny a žáci vymýšlejí různé nápady na zabavení. Kirishima na tom není jinak a společně se svou partou plánuje záživné chvíle, které se nečekaně zvrtnou. BOY x BOY Bnha fanfikce ( Ship Kirishima x Bakugou) Scény 15+ ✨P...