Došel jsem domů a kolem krku mi padla máma. Ukázal jsem jí vysvědčení a po krátkém rozhovoru s ní přišel i táta. Chvíli jsme řešili školu a pak jsem odešel do pokoje. Vyházel jsem si věci z tašky, sundal si tričko a plácl s sebou o postel. Bylo hrozné vedro a na obloze ani mráček. Ležel jsem a přemýšlel o letošním roku. Opravdu se toho událo hodně a jsem rád za třídu do které jsem se dostal. Nikdy jsem nečekal že zrovna poděs jako já se dostane na takovou školu a změní mi to život.
Hlavně jsem potkal Bakuga, nikdy jsem pořádně přátele neměl, býval jsem jiný než jsem teď. Bakugo mě chápe a pomáhá mi kdy může, je to super kámoš.
Uslyšel jsem jak vedle mě zavybroval telefon. Vzal jsem ho a přečetl si zprávu. Byla od Bakuga.
Bro💥 : ,,Nazdar, hele venku je vedro jak sviň nechceš k nám do bazénu ?"
Já : Hele nemám problém
V kolik mám přijít ?
Bro💥 : kdy chceš
Já : ok, beru plavky a jduVstal jsem, čapnul jsem plavky a vyrazil. Mámě jsem oznámil že se brzo vrátím a za minutku už jsem byl na cestě.
Pozval jsem k nám Kirishimu. Rodiče jsou pryč a já tu nechci být sám. Navíc vím že by stejně zůstal doma a mastil hry tak bude mít alespoň nějaký pohyb.
Už jsem skoro před jeho domem. Ještě zatáčka a budu tam. Už se teším až ho uvidím, nevěřili by jste jak mu plavky sluší. Trochu jsem zčervenal a zaklepal hlavou. Už jsem stál před jeho domem a chystal se zazvonit, když se najednou otevřely dveře. Bakugo stál ve dveřích a koukal na mě. ,,S tou červonou hlavou jdeš vidět už od večerky." řekl s úšklebkem a přišel blíž aby mi mohl otevřít branku. Samozřejmě byl už v plavkách a z vlasů mu stékalo pár kapek. Asi už v bazénu byl. ,,Hej, co je s tebou ? Nemáš úpal ?" díval se na mě jak na debila. ,,C-cože ?" ,,Já jen že máš ksicht červenější než vlasy." řekl a prohrábl mi je. Upřímně ? Moc mi nepomohl. Musel jsem být jak rajče. Jen jsem mu řekl že je mi prostě vedro a s pohledem stočeným do země se vydal k bazénu.
Přijde mi že Kirimu není vedro. Že by... No... Ne, to je blbost. Zavrtěl jsem hlavou a šel za ním. Sledoval jsem jak si přetahuje tričko přes hlavu. Měl jizvu na zádech, vidím jí poprvé. ,,Hej, kde si vzal tu jizvu debílku." Kiri se na mě podíval a pak si rukou jemně sáhl na část jizvy která se mu táhla od boku do poloviny zad. ,,Tu mám z doby kdy jsme zachraňovali Eri. Trochu jsem to přehnal a odnesla to moje záda, nic vážného."
Měl jsem takový zvláštní pocit když jsem věděl že se na mě dívá, ale tak ignoroval jsem ho. Před námi se objevil bazén a já do něj bez váhání skočil. Jelikož bylo fakt vedro, voda byla příjemně teploučká. Hodil jsem si vlasy z očí a než jsem se nadál, přistála vedle mě blonďatá dělová koule. ,,Ty parchante !" zařval jsem a ještě než se stačil vynořit jsem po něm skočil.
ČTEŠ
Prázdniny [Kiribaku] ✔
Fanfic[Kiribaku] Na UA začínají prázdniny a žáci vymýšlejí různé nápady na zabavení. Kirishima na tom není jinak a společně se svou partou plánuje záživné chvíle, které se nečekaně zvrtnou. BOY x BOY Bnha fanfikce ( Ship Kirishima x Bakugou) Scény 15+ ✨P...