*o tři roky později*
Kirishima pokračoval ve studiu v UA a přesně jak řekla Irkari na všechno zapomněl a vzpomněl si pozdě. LoV zmizela, nepadla o nich žádná zmíňka a po dvou letech policie přestala jak s hledáním Katsukiho tak Shigarakiho a jeho party. Kirishima je momentálně v polovině čtvrtého ročníku a stále chodí na praxi k hrdinovi jménem FatGum.
***,,Ejiro !" Otočil jsem se za známým hlasem mého šéfíka. ,,Ehm... Omluvíš mě Denki ? Hned jsem tu." usmál jsem se na svého kamaráda a přišel blíž k FatGumovi. ,,Děje se něco ?" ,,Jo, dostal jsem zprávu od Tamakiho." Tamaki je už půl roku ze školy, stal se z něj velice oblíbený hrdina a společně se zbytkem jeho party si vytvořili alianci hrdinů. ,,Klape jim to ?" ,,Jo a psal mi jestli by sis nechtěl udělat výlet." usmál se FatGum a já se zarazil. ,,A-ale oni jsou až ve Francii. A já mám školu...." ,,Do závěrečných zkoušek je ještě spousta času a navíc, můžu se ti přimluvit u Aizawi." mrknul na mě a já se jen zasmál. Je pravda že už jsem je dlouho neviděl a ve Francii jsem nikdy nebyl ...
,,Cože ?! Ty jedeš do Francie ?!" zakřičel Denki když jsem mu všechno řekl. ,,Jo, ale jen na týden, mám jim tam prý pomoc s jednou partičkou co tam dělá problém. Beru to jako praxi." řekl jsem a prohrábl jsem si vlasy. ,,Bože co já tu bez tebe budu dělat ..." řekl ironicky blonďák a praštil mě do ramene. ,,Co takhle se začít věnovat Jiro ? Hmm ?" zášklebil jsem se a on zrudl. Jsou spolu sotva měsíc a snaží se ten vztah tajit, nemyslím si že by jim to nějak vycházelo. Už to totiž ví každý ze třídy. ,,E-ehm...jo..."
Měl jsem letět v sobotu a tu další se vracet. Po škole jsem se teda vydal domů a začal si balit věci, je totiž pátek. Už rok žiju sám, rodiče se totiž od zmizení Bakugo stéle hádali a několikrát to vypadalo že se rozvedou. Dávají si totiž to všechno co se stalo za vinu. Nechtěl jsem ho furt poslouchat, bolelo mě na něj myslet, stejně jako teď. Za ty necelé tři roky jsem nikoho neměl. Nechci tu bolest zažít znova, radši budu sám, než abych zase někomu dělal hračku. V obýváku jsem nasypal trochu krmení rybičkám a pak si sedl na gauč. Zapnul jsem si náhodný film a do pěti minut jsem usnul.
*BOOOM* ,,Katsuki !" zařvala na mě Toga když jsem jí málem zasáhl. ,,Dávej bacha kam lezeš pošuku !" zařval jsem a dál se prosekával přes tu bandu idiotů. Momentálně jsme s Togou na výzvědné misi a maličko se to zvrtlo. ,,Togo, vypadni. Zahajuji plán C !" ,,Děláš si prdel ?! Shigaraki tě usmaží !" ,,Vypadni nebo to nejdřív schytáš ty !" Ignoroval jsem její dementní komentář a když jsem si všiml že vypadla konečně jsem se mohl pustit do práce.
Ani ne za pět minut jsem už stál vedle té krvelačné blondýny a společně jsme pozorovali zozpadlou hořící budovu která mi prošla pod rukama. ,,Další barák dole. Doprdele Bakugo máš štěstí že se za dva dny přesouváme protože už bych ti krk fakt nekryla." zavrčela Toga a otočila se ke mě zády. ,,Tss, tady je to stejně jedna díra za druhou a v tom baráchu bylo jen pár lidí co mělo stejně chcípnout." ,,Nehraj si na někoho kdo udává spravedlnost Katsu. Moc dobře víš že tohle máš v krvi přiznej si to konečně !"
Dostali jsme se do naší základny a já se hned vydal do svého pokoje. Sundal jsem si kostým a šel si hodit sprchu. Pak jsem si jen vzal čisté tepláky a tričko a flákl s sebou do postele. Přemýšlel jsem o tom co mi řekla Toga. Jsou to už pomalu tři roky co jsem pryč z UA. Za tu dobu jsem byl se spoustou kluků, ale i holek. Bylo mi to jedno, moje myšlenky se ale stejně furt vracely k tomu rudovlasému idiotovi. Proč mi musel tak moc poplést hlavu. I po tolika letech jsem nemohl najít nikoho kdo by se mu alespoň trochu podobal. Beztak si teď žije bezstarostný život ma UA a je s někým jako je třeba Pikatchu. Vsadim se že je na kluky. Bože už zase na toho blba myslím, i po té době mi láme srdce, opravdu jsem ho miloval.
***
druhá za den, tentokrát trochu delší xd
Zítra se jde do školy, doufám že jste nadšení jako já xdd :))
ČTEŠ
Prázdniny [Kiribaku] ✔
Fanfiction[Kiribaku] Na UA začínají prázdniny a žáci vymýšlejí různé nápady na zabavení. Kirishima na tom není jinak a společně se svou partou plánuje záživné chvíle, které se nečekaně zvrtnou. BOY x BOY Bnha fanfikce ( Ship Kirishima x Bakugou) Scény 15+ ✨P...