36.

1K 71 10
                                    

Ráno jsem se vzbudil první. Mezi závěsy už prosvítalo slunce a Kiri spokojeně spinkal v mém náručí. Hezky jsem se uvelebil a začal ho hladit po vlasech. Má je tak jemné ... Trochu se zarvrtěl a otevřel očka, je tak strašně roztomilý. . . ,,No dobré ráno ospalče." řekl jsem a dal mu letmou pusu na čelo. ,,Dobré." zahuhňal a zívl si. Je prostě k sežrání.

Probudil jsem se v jeho náruči, nic lepšího neexistuje. Pořádně jsem o obejmul a on mě najednou přetočil tak že jsem ležel na něm. Uvědomil jsem si že jsme v podstatě furt nazí. Sedl jsem si mu v podstatě na klín a smál jsem se. Měl jsem krásný výhled, ale jemu se líbit nebude až si to uvědomí. ,,Hele Baku, asi by to chtělo hodit sprchu." zasmál jsem se a krapet jsem zrudnul když se posadil a my byli opět natisklý na sebe. Pevně mě objal a zavrtal mi hlavu do ramene. Jednou rukou jsem ho objímal a tou druhou jsem si hrál s jeho vlasy, nádherně mu voněly. Z naší krásné chvilky nás ale vyrušilo ťukání. Doháje kolik je hodin ?!  ,,Ejiro ? Už si vzhůru ? Za deset minut má být sraz." můj mozek se snažil něco rychle vymyslet, ale nějak přestal fungovat. ,,E-etoo... Já .." ,,Fajn tak já jdu dovnitř." ,,NEE !" Zakřičela jsem a rychle jsem povalil Bakuga na postel.

Trochu mě překvapilo když ta osoba zaťukala na dveře, ten hlas mi někoho připomínal. Užíval jsem si jak Kiri stresuje a když mě rychle povalil na postel musel jsem ho trošku poškádlit. ,,Ale lásko, včera ti to snad nestačilo ?" hodil po mě totálně nasraný výraz a mrskl po mě polštář ? To si dělá srandu ne ? Cítil jsem jak se na mě otočil aby byl otočený směrem ke dveřím. Měl jsem problém nevydat ani hlásku když se na mě otáčel. Doufám že si uvědomuje co právě udělal...tohle si odpiká...

Zrovna když jsem "schoval Bakuga, otočil se a rychle na sebe hodil tenkou deku vlezla do pokoje Nejiro. ,,Kirishi-" zarazila se, jde snad vidět ? Jdou vidět ty cucfleky ?! O BOŽE VŠIMLA SI TOHO OBLEČENÍ !
,,Sakra Kiri to bude horší než jsem myslela... Si rudý jak rajče ! Musíš na ošetřovnu !" ,,N-ne t-to je dobrý." zasmál jsem se a snažil se nevnímat její vlezlý pohled. ,,Bože ty si hrozný... Tak dneska ještě poležíš a když to zítra nebude lepší tak jdeš povinně k ošetřovatelce !" ,,J-jo, jasně." už se chystala odejít když se najednou ještě otočila. Najednou jsem ucítil Bakugovo ruku na mém boku, ať ho to ani nenapadne... ,,Jo a Kiri měl by sis tu uklidit, chápu že jsi boldelář, ale Mirio je na co celkem háklivý." usmála se, ale já vnímal jen jeho ruku hladící celkem špatné místo ve špatný okamžik.

V klidu se s ní bavil a já se musel usmát když s sebou trhnul v moment co jsem mu začal hladit bok. Postupně jsem se mu dostal k jeho otvůrku a začal jsem ho hladit. Byl strašně napjatý. ,,J-j-jasně, u-klidím." falešně se zasmál a zavrtěl se na mě, teď jsem měl problém zase nezavzdychat, protože sedel v podstatě přímo na tom bodě... Fajn jak chce. Ta holka zase něco říkala, ale bylo mi to u predele. Pomalu, ale jistě jsem mu dovnitř zajel jedním prstem a on zakňučel a trochu se nadzvedl. ,,K-kiri ? Co se děje ?"

JÁ HO ZABIJU ! ,,N-ic." odmlčel jsem se abych spolk vzdych a pak jsem dodal jestli by už nemohla jít že si chci jít ještě lehnout. Říkal jsem to dost trhaně, ale očividně pochopila a s rozloučením odešla. Počkal jsem ještě pár vteřin. ,,Katsuki Bakugo !" zasyčel jsem na něj když ze mě ten prst vytáhl a sundal si z hlavy polštář. ,,Ano lásko ?" řekl s úšklebkem a já měl pocit že ho uškrtím. ,,Měsíc celibátu ty debile !" zasyčel jsem na něj a nahý jsem si to odkráčel do koupelny.

Byl nádherně rudý a nemohl jsem si pomoc, ale nad jeho prdelkou jsem slintal. Když se zabouchl v koupelně tak mi najednou tak nějak došlo to co řekl. Celibát ? Měsíc ?! Podíval jsem se na svého malého Bakuga, tak tohle ti prý nevyjde Kiri...

Prázdniny [Kiribaku] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat