35.

1.2K 75 37
                                    

Okej takže máme opět po dlouhé době něco peprnějšího xd upřímně jsem v hlavě plánovala že se k tomu dostanu už tak před pěti kapitolama, ale pššš 😅

***
Kousl mi do ucha a následně ho olízl, myslím že tímhle způsobem to ze mě nedostane. Podíval se na mě a přitiskl se mi na rty. Bože já ho miluju. Jednou rukou jsem mu vjel do vlasů a druhou mu projížděl po těle. Podle mě tam něco málo překáží, řekl bych že ... Všechno oblečení co má právě na sobě.

Měl jsem na něj takovou chuť, je to jako by to bylo včera co jsme si spolu začali. Chtivě jsem ho líbal a on mi to s chutí oplácel. Když mi rukou zajel do vlasů a tou druhou mi jezdil po těle, věděl jsem že to chce stejně jako já. Myslím že mi tu trochu překáží to tričko co má... Doslova jsem z něj to tričko strhnul. Jednou rukou jsem mu chytil ruce nad hlavou a začal jsem mu líbat krk. Jelikož byl jen ve slipech tak jsem měl krásný výhled na jeho menší problém. Řekl jsem si že ho trochu potrápím a mezitím co jsem mu okusoval krk jsem se na něj víc natiskl a tím se o něj otřel. Tentokrát už se mu hlasitý vzdech nepovedlo utišit a já si užíval jeho bezmoc.

Myslel jsem že omdlím když se o mě otřel. Cítil jsem jak mi okusoval krk a mě bylo jasné že zítra půjdu asi ven v roláku ... Cítil jsem jak se z krku přesouvá níž, ale mě se vůbec nelíbilo že on je ještě oblečený, vždyť já jsem tu skoro nahý ! Vytrhl jsem mu svoje ruce z jeho sevření a ignoroval jeho lehce nespokojený výraz. Nějakým způsobem se mi ho podařilo přetočit pod sebe. Konečně jsem byl nahoře. ,,Myslím že máš na sobě moc zbytečných hadrů Bakugo. Zašeptal jsem mu do ucha a oplatil mu to kousnutí.

Když mě přetočil pod sebe a kousl mě do ucha tak jsem prostě musel ten vzdech dostat ven. Tohle je přesně to o čem jsem mluvil. Nikdy mě nebavilo být dole, nikdy jsem z toho nic neměl. Ale on mě jen kousne do ucha a připadám si jak vlhká třináctka, tohle je divný... Stáhl ze mě oblečení a byl jsem na tom stejně jako on. Užíval jsem si výhled na jeho tělo a zároveň mu vzdychal do polibků když mi mezitím opečovával hruď. Když se odpojil z polibku začal mi dělat značky na lícní kosti a po celé hrudi. ,,Sakra Kiri půjde to vidět... Máš ostré zuby." zaklel jsem mezi vzdychy a prohl se když mi opět zkousl bradavku.

Strašně jsem si to užíval a podle jeho nadílky dole na tom nebyl jinak. Když řekl to o těch značkách tak jsem se jen usmál a kousl ho do bradavky, on se prohnul v zádech a šťastně vzdychl. Rukou jsem mu sjel ke slipům a chtěl jsem si ho trochu poškádlit, ale on byl rychlejší a než jsem se stačil zorientovat tak už jsem ležel zase pod ním. Nevadilo mi to, svojí práci jsem odvedl skvěle, pár dní ho bez trička nikdo neuvidí...

Přetočil jsem si ho pod sebe. Dál pokračuji já. Stáhl jsem z něj poslední část jeho oblečení. Je fakt kurwa sexy. Není na něm snad jediná chyba. Všiml jsem si jak Kirishima zrudl a odvrátil pohled, bože jak se stydí... ,,Brouku, miluju tě to víš, ne ?" jen kývl a já mu dal malou pusu na tvář. ,,Tak se nestyď, jsi dokonalý." řekl jsem mu a po kratším polibku  jsem se začal věnovat jeho problému. Celého jsem ho olízl a on se celý prohl. Vzal jsem ho do ruky a párkrát ho pohladil. Kiri křečovitě svíral prostěradlo. ,,B-baku-go." vykoktal když jsem opět jen pomalu projížděl po jeho kamarádovi. Naprosto mě to ničí a nejradši bych už chtěl být v něm, ale chci aby si tuhle noc pamatoval.  ,,Copak Kiri, něco by jsme chtěli ?" řekl jsem laškovně a lehce ho políbil na špičku.

Bože já ho fakt zabiju ! ,,P-prosím B-bakugo ..." zakňučel jsem a doufal jsem že už alespoň něco začne dělat, protože už to dost začíná bolet... ,,Tak když tak prosíš..." zašklebil se a celého mého kamaráda si dal do pusy. Jenom ten pocit, ty doteky, prostě on ! Je to všechno tak skvělý. Věděl jsem že už to dlouho neudržím. ,,K-katsu-ki... J-já..." já se snad odnaučil mluvit. On pochopil a chvíli na to jsem se mu udělal přímo do pusy, přijde mi to prostě trapný.  On všechno spolkl a ještě se olízl. Pak mi dal polibek a řekl ať se otočím na břicho.

Kiri se poslušně otočil a rovnou si klekl na čtyři, hodný kluk. Naslinil jsem si tři prsty a dal do něj první. Bolestně zakňučel, ale celkem rychle si zvykl a já postupně přidal všechny tři prsty. Můj kamarád už se opravdu těšil a když Ejiro začal vzdychat a už ho to nebolelo, začal jsem do něj vlkládat místo prstů svého natěšeného kamaráda. Prohnul se v zádech a bolestně zasyčel, ale po chvíli kývl a já začal pomalinku přirážet aby si zvykl.

Byl prostě obrovský, bolelo to jak sviň, ale i tak jsem kývl aby začal. Věděl jsem že to prostě bolet přestane, takže na co čekat. Začal přirážet strašně pomalu, já ho asi fakt zastřelím. ,,Bakugo no tak..." zaklel jsem a uslyšel jsem jak se zasmál. ,,Jak si přeješ..." řekl a pořádně mě pleskl přes zadek a začal rychle přirážet. Začal se trefovat tam kam měl a já mu vzdychal na celé kolo, on teda taky, ale já bych řekl že jdu slyšet víc. Párkrát jsem se pohl proti němu a nemohl jsem se nabažit jeho reakce.  Po několika přírazech jsme se oba udělali a jsem opravdu rád že se neudělal do mě, protože dneska ani zítra se ani nehnu. Lehl si vedle mě a já si ho k sobě přitáhl jak medvídka. Ještě jsme vydýchávali společný orgasmus když jsem se podíval na hodiny. To už jsou dvě ?! Bože... ,,Miluju tě Bakugo..." zašeptal jsem a dal jsem mu pusu do vlasů. ,,Já tebe taky Shitty Hair." řekl a víc se ke mě natiskl.

***
Berte tohle jako takovou omluvu že jsem to všechno tak moc protahovala :P prostě mě to baví no xdd doufám že se líbilo a že jsem tím alespoň malinko odčinila tu svou otravnost xd

Prázdniny [Kiribaku] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat