,,To máš pro sebe celou půdu ??!" zakřičel Bakugo když jsme vyšli točité schody a před námi se nacházel obrovský pokoj... No půda zařízená jako pokoj. ,,Jo, dá se to tak říct. Tady si hoď věci, ve skříní ti uvolním pár poliček, jo a tohle bude tvoje postel."začal jsem mu ukazovat nějaké věci v pokoji a on jen sledoval co a jak. ,,Hele když jste tak bohatí, proč furt meleš jak potřebuješ prachy ? To ti nedávají kapesné ?" zeptal se po chvíli ticha Bakugo. ,,Jo, kapesný mi dávají, ale já si většinu toho hážu na spořící účet, nechávám si třeba jen tisíc korun na měsíc. To mi bohatě stačí. Když pak něco chci tak si najdu třeba nějakou tu jednorázovou brigošku." Bakugo se na mě podíval jako na idiota.
Asi po dvou hodinách jsme měli všechno vybalené a měli jsme na sobě plavky. Jelikož táta dělal nějaké papírování a máma šla na zahradu, zamířili jsme k bazénu. Oba jsme tam skočili nastejno, takže dost vody vyteklo ven. Oba jsme se vynořili a začali se smát, najednou jsem ale měl strašně divný pocit. Začal jsem se kolem sebe rozhlížet.
Když jsme se vynořili začal jsem se smát a Kiri se přidal. Voda byla fakt příjemná a v tomhle počasí přímo dokonalá. Za chvilku jsem ale dostal strašně nepříjemný pocit, jako kdyby nás někdo sledoval. Snažil jsem se ten pocit ignorovat, ale když jsem si všimnul jak se Ejiro ohlíží, začal jsem to vnímat ještě víc. ,,Asi už mi hrabe..." řekl nejistě a když si všiml že mám stejný výraz, zamračil se. ,,Taky mám stejný pocit." řekl jsem a dál jsme se rozhlíželi.
Po chvíli jsme se začali uklidňovat, jenže minutku na to jsme uslyšeli ránu. Bez váhání jsme oba vyskočili z bazénu a letěli k místu kde se ta rána ozvala. Doběhli jsme k jednomu stromu u nás na zahradě, kousek od bazénu. Viděli jsme dvě holky, jedna se válela na zemi, ta druhá stála vedle ní a něco na ní řvala. ,,Hej, co tady děláte ?!" zařval Bakugo a naštvaně si je prohlížel. ,,Jdeme, necháme to na příště." řekla ta jedna co zrovna stála a pomohla té druhé na nohy. Byl mezi nima velký výškový rozdíl, je možný že je ta týpka vyšší než já ? ,,Je mi to líto, ale uvidíme se později." řekla ta vyšší a z ničeho nic se pod nima objevila díra a ony zmizely. ,,C-co to bylo ?!" vysoukal jsem ze sebe a podíval se na zaraženého Bakuga.
,,Ten portál mi něco připomíná, nemyslíš ?" řekl jsem a Kirishima se zamyslel. Ten portál jsem už někde viděl, ale nemohl jsem si ho nikam dosadit. Stejně jako Kirishima jsem se po chvíli vydal směr bazén... Opět. Ty holky jsou divné, pokud vím tak jsem je nikdy neviděl, ale co dělaly na místě jako je toto ?
**
Jak vypadají ty dvě uvidíte v další kapitole...
ČTEŠ
Prázdniny [Kiribaku] ✔
Fanfiction[Kiribaku] Na UA začínají prázdniny a žáci vymýšlejí různé nápady na zabavení. Kirishima na tom není jinak a společně se svou partou plánuje záživné chvíle, které se nečekaně zvrtnou. BOY x BOY Bnha fanfikce ( Ship Kirishima x Bakugou) Scény 15+ ✨P...