18.

1.1K 92 8
                                    

,,Takže, řekni mi ... Proč vůbec Ejiro ?" podíval jsem se na ní, klečela kus předemnou a propalovala mě pohledem. ,,C-co ?!" zachvěl se mi hlas, cítím se totálně mizerně. Opravdu mě opustil ? ,,No, sledujeme vás už nějaký ten pátek a trochu nechápu jak někdo jako ty může být s někým jako je on... Nebo spíš naopak."  nechtěl jsem na to odpovídat, co jí na to mám říct. Sám nevím proč si Kiri vybral zrovna mě. ,,Hele, podle mě by ses měl probudit." nechápavě jsem se na ní podíval. ,,Kluk jako ty nemůže vydržet s někým jako je on." ,,Proč by ne ?! Miluju ho !" ,,Jo, to jsem bývalému říkala taky." zašklebila se, dělalo se mi z ní zle. ,,Nejsem ty." jen se zasmála. ,,Hele Kirishima je hodný kluk, na tebe až příliš. I kdyby od tebe teď doslova neutekl, přestal by tě bavit." bodlo mě u srdce když řekla to s tím útěkem. ,,Hele, šefík chce aby ses přidal k nám do LoV. Sice tě, když mi zdrhla hračka, nemám s čím vydírat, ale mysli ! Když se k nám přidáš, můžeš si dělat co chceš, nebudeš se muset řídit debilnímy pravidly a budeš opravdu volný." ,,Baka, nikdy se k vám nepřidám. Jste jen ubožáci co vždy prohrají."

,,To není pravda, souboje s vaší školou prohráváme kvůli jedné jediné osobě, All Might tam vždycky přijde a všechno naše úsilí rozpráší, ale teď si tady, protože tam nebylo číslo jedna." zatnul jsem zuby, doslova mě sralo jak moc námi opovrhují. ,,Zatím si neřekla jeden jediný důvod proč bych se měl přidat k takovým loserům jako jste vy !" Ikari se jen zasmála. ,,Ale opravdu ? Loseři ? Nemluvíš o tvé třídě ?" Ikari si dala ruce v bok a začala se smát. ,,Víš ty vůbec kdo je v naší partě ? Jsme jedna z nejnebezpečnějších skupin záporáků v téhle zemi a ty nás takhle ponižuješ, vtipný."   neodpověděl jsem jí, jen jsem se vytočeně díval na podlahu. Začala výpravět nějaké blbosti o každém členu LoV. Já jsem jí ignoroval. Přemýšlel jsem nad Kirishimou, jak se do mě vůbec zamiloval, je to co k němu cítím vůbec láska, nebo jen chtíč ? Přeci jen jsem nikdy nikoho neměl, jak mam vědět že to co k němu cítím je pravé ? Je to co cítí on ke mě opravdové ? Co když je to všechno jenom hra ? Hrál si se mnou ? Tak jak to říkala ona ?...

Moje hlava byla plná otázek a neměl jsem odpovědi. ,,....jeho syn, myslím že to Shoto neví." ,,Cože ?" ,,Shoto Todoroki, chodíš s ním do třídy ne ?" proč zmínila zrovna teď tu půlenou palici ? ,,O kom to mluvíš ? Jako Todorokiho znám ... Ale..." ,,Bože ! Koukej mě poslouchat ! Mluvím o Dabim, takový ten kluk co má popálený obličej, víš ?" jen jsem kývl, moc si ho nepamatuju, ale vím o koho jde." ,,No tak ten je bratr Shota. Zdrhl z domu když byl mladší a po čase se k nám přidal."

Prázdniny [Kiribaku] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat