Už bylo kolem páté a my leželi na gauči a sušili si vlasy. Bakugo měl na sobě bílé tričko, samozřejmě si ho musel nasadit dřív než se pořádně usušil takže mu to dělalo na triku fleky a šlo vidět všechno pod tím.
Bakugo si sušil vlasy, v klidu jsem ho pozoroval. ,,Ehm... Bakugo ?" zpozornil a přestal si sušit vlasy. ,,Víš, dneska jsem se bavil s mámou. Vypadá to že bratranec nakonec s námi nepojede, říkala že se tě můžu zeptat jestli se ti nebude chtít jet..." Bakugo se zarazil. ,,Jakože k vám na chatu ?" jen jsem kývl, pochyboval jsem že to odsouhlasí.
Chce abych jel s mým nejlepším kámošem na měsíční dovolenou k moři, bydlet v luxusní chatě s bazénem a zábavným parkem který jeho rodiče vedou ? ,,To je snad jasný ne ?" zasmál jsem se jeho výrazu a následujících patnáct minut jsme řešili co a jak. Pak přišli moji rodiče a Kirishima odešel. Přemýšlel jsem nad tím výletem, rodičům už jsem to říkal a problém s tím neměli. Teď už jen přežít následujících deset dní a jedem pryč.
Odešel jsem domů, stejně už byl čas večeře takže jsem přišel akorát když máma dělala jídlo. ,,Ahoj Kiri, tak co ? Pojede ?" ,,Jo... A jak dlouho že tam budete vy ?" máma akorát vypnula plyn a otočila se na mě. ,,Tak tři dny, pak pojedeme pryč. Jsi si jistý že to tam pak měsíc zvládnete ?" ,,Jasně, nemusíš se bát." Bakugovi jsem neříkal o tom že tam moji rodiče většinu času nebudou. Mají problémy v parku a musejí tam nějakou dobu být. Takže výsledek toho výletu ? Trávit čas s Bakugem.
Jestli se ptáte třeba na to co mám s Bakugem, prostě se mi líbí už od začátku školy. Slyšel jsem o něm ještě před začátkem roku, když byl přepaden tou slizovou příšerou. A pak jsem zjistil že budeme spolu ve třídě. Nejdřív jsem ho bral prostě jako kamaráda, ale teď vím že to beru jinak. Problém je že mě sotva bere jako kamaráda, natož jako něco víc. Doufám že tenhle měsíc proběhne v klidu a bez problémů. Doslova na tom záleží naše přátelství...
Zalezl jsem si do postele a přemýšlel. Veknu je dost vedro, doufám že až bude u Kiriho na chatě tak bude taky dobré počasí. Měsíc s ním hmm... Tohle léto by mohlo být zajímavé. Hlavně na ten bazén se teším, nikdy jsem tam nebyl, ale Kiri říkal že tam mají hned dva tobogány a velký skákací můstek. No to prostě chceš ! Nemůžu se dočkat.
ČTEŠ
Prázdniny [Kiribaku] ✔
Fanfiction[Kiribaku] Na UA začínají prázdniny a žáci vymýšlejí různé nápady na zabavení. Kirishima na tom není jinak a společně se svou partou plánuje záživné chvíle, které se nečekaně zvrtnou. BOY x BOY Bnha fanfikce ( Ship Kirishima x Bakugou) Scény 15+ ✨P...