Ráno mě probudilo ťukání na dveře. Když to stále nepřestávalo tak jsem se otráveně vysoukal z postele a šel ke dveřím. ,,Ano-" ,,KIRII !" Než jsem se rozkoukal tak už mi kolem krku vysela Nejire. ,,Ahoj, ty mi dáváš takhle po ránu." zasmál jsem se a když jsem se převlékl tak jsme společně šli za ostatními. Nejire mi hned vyklopila že si našla přítelkyni a že chce abych se s ní poznal. Myslel jsem si že skončí třeba s Miriem nebo Tamakim a ona je na holky ... Trochu se v tom všem ztracím.
Po snídani s trojkou jsme se přesunuli do jedné místnosti kde sedělo šest hrdinů. Všichni jsou to nový hrdinové kteří se teprve dostávají do role. ,,Nazdárek, tohle je Ejiro Kirishima, neboli Red Riot. Dneska půjde s někým z vás na obhlídku. Chceme taky aby jste si vyzkoušeli pracovat i s někým jiným než jen s námi." Řekl Tamaki a já si všiml jedné holčiny co na mě už od mého příchodu tak zvláštně koukala a furt něco šeptala klukovi vedle ní. My čtyři si sedli a Tamaki se dal opět do řeči. ,,Takže, rozdělil jsem skupiny následovně. Aki a Mysty, vy zůstanete tady a dostanete lekci od Miria, minule jste měli dost problémů, takže vám tréning prospěje. Eagle a Noemi vy půjdete do třináctého bloku, dneska jsou tam slavnosti takže tam bude potřeba dozor a..." ,,YOOOOSH !" Zakřičela najednou ta holčina a vyskočila ze židle. Všichni jsme se na ní podívali a ona následně zdudla a posadila se. ,,P-pardon."řekla a nervózně se podrbala na hlavě. ,,No a jak už teda očividně pár lidem došlo..." kam tím Tamaki asi mířil... ,,Tak Peggy a Camer budou s Ejirem v sedmnáctém bloku." povzdechl si Tamaki a já si všiml jak se ta holka, Peggy, nemůže přestat usmívat. Tohle bude ještě divný...
Tamaki ještě každému z nás vysvětlil co a jak a pak jsme se měli jít převléct. V půl desáté už jsem stál připravený u vchodu budovy. Zrovna jsem se loučil s Nijiro a jejím týmem když ke mě přiběhla Peggy a táhla za sebou Camera. ,,T-Takže asi by se to chtělo pozdravit.. Já jsem Peggy, alias Positive a tohle je můj bratr Camer, Negative." usmála se jak sluníčko na hnoji a trochu do něj drcla aby z něj vypadl alespoň pozdrav. ,,Já jsem E-" ,,Ejiro Kirishima, Red Riot ! Já vím ! Studuješ UA a máš úžasný qurik ! Moc jsem toho o tobě slyšela a jsem mooooc ráda že si tady a máme tě v týmu." z toho jejího nadšení mě až pálí oči. ,,Jo, doslova kvůli tobě nespala." řekl Camer a hned od ní dostal pohlavek a celá rudá začala zapírat že to není pravda. Musel jsem se tomu zasmát. Pomalu jsme se rozešli k našemu bloku a já se jich ptal na nějaké otázky, jako odpovídala v podstatě jen ona, ale alespoň bylo živo. ,,A co jsou vlastně vaše schopnosti ?" ,,Máme je propojené. Společně ovládáme gravitaci, já věci přitahuju a nadlehčuju a bratr je naopak oddaluje a dokáže z rohlíku udělat šestitunový šutrák že ?" řekla ironicky a lehce naštvaně se na něj podívala. Camer se jen lehce pousmál a odvrátil pohled. Tohle ještě bude den.
ČTEŠ
Prázdniny [Kiribaku] ✔
أدب الهواة[Kiribaku] Na UA začínají prázdniny a žáci vymýšlejí různé nápady na zabavení. Kirishima na tom není jinak a společně se svou partou plánuje záživné chvíle, které se nečekaně zvrtnou. BOY x BOY Bnha fanfikce ( Ship Kirishima x Bakugou) Scény 15+ ✨P...