,,Cože ?!" nechápavě jsem se díval na blonďáka sedícího na mé posteli vedle mě. ,,No jak říkám, prostě tam zítra za žádnou cenu nechoď." ,,Bakugo já si nemůžu vybrat kam mě pošlou..." ,,Tak se popřípadě na něco vymluvíš." Jen jsem si s vydechnutím prohrábl vlasy. Právě mi řekl že LoV zaútočí na největší banku v Paříži a řekl mi že chce abych tam nechodil. Sakra jsem hrdina ! ,,Bakugo..." Blonďák mě políbil aby mě umlčel. ,,Budu to brát jako souhlas, opravdu nechci aby se ti něco stalo. Budu muset jít. Měj se zlato." Rychle to ze sebe dostal a než jsem se nadechl abych mu na to něco řekl tak odešel. Bože co mi to dělá...
Musel jsem rychle zmizet. Zaprvé je fakt brzo ráno a oba máme nějaké ty povinnosti a zadruhé jsem utahaný, podle toho že jsem Kiriho vzbudil bude taky mimo. Bylo něco kolem čtvrté ráno a na ulici nikdo nebyl. Když už jsem se konečně doplazil do základny tak jsem rovnou padl do postele. Doufám že mě Kiri poslechne a nebude v okolí. Shigaraki má v plánu velký rozruch a já bych byl nerad aby se tam přimíchal...
,,Bakugo ?!" Vzbudil mě strašný rámus doprovázený něčím hlasem. Byla to Ikari. ,,Doháje Bakugo otevři ! Máš zamčeno !" ani nevím že jsem zamykal. Nedobrovolně jsem vylezl z postele a otevřel dveře. ,,Co je ?" zabručel jsem a ona mi věnovala nasraný pohled. ,,Vole už půl hodiny na tebe čekáme ! Už jsou tři hodiny !" vytřeštil jsem na ní oči. To jsem spal tak dlouho ?!
Zrovna jsem byl na obchůzce s Camerem a Peggy. Ta mě celou dobu hlídala aby se mi náhodou neudělalo zase špatně. Bylo něco málo po půl čtvrté. Bakugo mi říkal ať se ve čtyři hodiny držím dál od té banky. Hádejte kam míříme ... Jo, k bance. Teoreticky je ta banka na konci hlavní ulice po které teď jdeme. Je mi jedno co mi říkal. Teď je to moje práce. ,,Ejiro !" otočil jsem se na holku vedle mě. ,,Posloucháš vůbec ?! Celý den se chováš jak zabouchlá třináctka ... Seber se trochu !" lehce mě praštila do ramene. ,,Promiň Peg, jsem jen nějak mimo..." ,,Všimli jsme si." prohodil ironicky Camer a já s Peggy jsme se tomu zasmáli.
Plán byl jasný, každý byl na své pozici a teď už nám jen zbývalo čekat na signál. Já byl na místě sám, čekal jsem na Dabiho. Náš úkol byl upoutat pozornost, prostě předvést menší divadýlo. Mezitím co my dva budeme v hlavní hale, tak se Ikari s Angel nenápadně dostanou k hlavnímu trezoru. Shigaraki a Toga mě a Dabimu potom pomůžou vypořádat se s hrdiny co přivolá banka na pomoc. Kurogiri je na základně a čeká na znamení kdy nás všechny najednou přesune zpátky.
ČTEŠ
Prázdniny [Kiribaku] ✔
Fanfiction[Kiribaku] Na UA začínají prázdniny a žáci vymýšlejí různé nápady na zabavení. Kirishima na tom není jinak a společně se svou partou plánuje záživné chvíle, které se nečekaně zvrtnou. BOY x BOY Bnha fanfikce ( Ship Kirishima x Bakugou) Scény 15+ ✨P...