34.

1K 88 1
                                    

Všechno mi to začalo docházet. Všechno to byla léčka. Všechno co se stalo bylo nahrané, vsadím se že to na tom videu byla Toga. To samé se muselo stát i v mém případě. Bože já jsem takový idiot. ,,B-bakugo.." Kirishima si schoval obličej do rukou a začal brečet ještě víc. Pevně jsem ho obejmul a on mi obětí oplatil. Položil jsem mu hlavu na rameno a užíval jsem si jeho přítomnost po tak dlouhé době.

Obejmul mě, bylo to tak příjemné objetí. Oplatil jsem mu ho a položil jsem si hlavu na jeho rameno stejně jako to udělal on. Furt jsem brečel a nemohl jsem přestat. Ucítil jsem jak mě pohladil po zádech a mnou to projelo jak elektrický blesk. ,,Furt tě miluju ty idiote..." zamumlal jsem mu do ramene a setřel si slzy. ,,Já tebe taky Shitty Hear." zasmál se a já se konečně uklidnil. Po té době co jsem si myslel že mě zradil jsem se cítil šťastně. Bože jsem taková citlivka ! Vidím ho podruhé za tři roky a řvu mu tady jak malá holka.

Furt je to citlivka. Musel jsem se usmát. Straně ho miluju, nikdy jsem k nikomu nic takového necítil a jsem moc rád že i on je na tom stejně jako já. ,,Hele, takže ten kluk nebyl tvůj nový přítel ?" řekl jsem s ušklebkem a on se odtáhl z objetí... To je tu taková zima ? Fuj, v objetí je to lepší... ,,Camer ? Ne ! Byli jsme spolu jen v týmu na prohlídku města. Já -" přerušil se a zakoukal se do země. ,,Ty co ?" zasmál jsem a on se na mě na moment podíval. Pak zvedl hlavu a celý rudý se zadíval na dveře. Pche, já jsem zajímavější... ,,Já od té doby s nikým nebyl..." řekl to dost potichu, ale já slyšel víc než dost. To jsem jako fakt furt jeho první ?! ... Upřímně se teď cítím trochu trapně...

Ani jsem to nechtěl říkat, ale věděl jsem že by mě to stejně donutil říct. Nejdřív měl zaskočený výraz, ale ten se pak změnil na totálně zvrácený. Ehm, pomoc ? ,,Jo takhlee....." řekl a.. A  olízl se ? Můj bože skáču z okna ! Vzal mi ruku a vytáhnul mě z koupelny.
Nějakým krásným způsobem mě hodil na postel a skláněl se nademnou. Tohle není fér. Musel jsem být rudý až  na prdeli. ,,Mám to teda brát tak že už jsme zase spolu ?" zeptal se a jeho oči mi snad viděla až do hlavy. ,,Eto .. Já ... No..." Snažil jsem se ze sebe něco rozumného dostat, ale moc to nešlo. ,,Tak já ti pomůžu s rozhodnutím ..." naklonil se k mému uchu a lehce do něj kousl. JÁ-HO-ZABIJU.

***
Tak ju ^^ tuhle knížku už mám celou sepsanou. Strašně děkuju za ohlasy, takhle blbost má už pomalu 500 přečtení a to jsem ani nedoufala xd jako jasně, není to pro někoho moc, ale mě strašně baví vidět že se to někomu líbí a že to někdo vůbec čte xdd <3 Abych se ale dostala k tomu k čemu jsem chtěla. Asi to udělám tak že za den přidám i víc než jednu kapitolu. Samotnou mě nebaví furt na kapitoly čekat takže jich bude prostě víc za den xd

Prázdniny [Kiribaku] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat