Tak jsem si řekla že tuhle kapitolu "věnuji" BONKnowudead protože prostě vždycky píše pozitivní komenty a prostě se mi chce xdd užijte si dnešní kapitolou navíc ^^***
Jen jsem si povzdechl, byl jsem na takovouhle odpověď připravený. Nechtěl jsem se hádat, ne teď kdy je všechno v pořádku. Bakugo se zvedl z vany, vzal si jeden ručník a aniž by něco řekl tak odešel z koupelny. Paráda... Taky jsem vylezl z vany a nechal jsem jí vypustit. Mezitím jsem se osušil a navlékl jsem si slipy a volné černé tepláky. Vlasy jsem si nechal rozpuštěné a jen si je trochu pročesal. Vyšel jsem z pokoje s tím že se Bakugovi omluvím, ale nikde jsem ho neviděl.Vyšel jsem ven z koupelny, trochu se osušil aby se neřeklo a hodil jsem na sebe slipy. Doufám že nebude moc naštvaný... Najednou jsem uslyšel jak někdo ťuká na okno. Když jsem se otočil tak jsem v jedné mezeře u závěsů viděl smějící se obličej jisté brunety. Jen jsem si povzdechl a nechal zmizet myšlenku na to že mě viděla nahého...zase. Upozorňuju že to nikdy nebylo schválně ! Roztáhl jsem závěsy a otevřel jsem dveře na balkón. Opět jsem je zavřel a podíval se na šklebící se Ikari. ,,Tak jak vidím tak jste si to včera užili."zasmála se a prstem šťouchla do jednoho kousance co jsem měl na hrudi. ,,Heh, to si piš..." pousmál jsem se nad včerejší/dnešní nocí, ale pak se mi zase vrátili myšlenky na poslední rozhovor ve vaně. ,,A co ? Jste teda spolu ? Bože Bakugo mluv taky ! Děje se něco ? Vypadáš utrápeně ..." ,,Jo jsme spolu, pravděpodobně... Ale problém je ten že Kiri chce abych jel zpátky do Japonska a nastoupil zase do UA." Ikari se zarazila. ,,Jo, tak to asi bude problém. A co si mu na to řekl ?" zakoukal jsem se do ulic Paříže. ,,Že nemůžu..." řekl jsem potichu a najednou mi dala pohlavek. ,,BAKA co to děláš ?!" chytil jsem se na hlavě za místo kam mě praštila a naštvaně jsem ji pozoroval. ,,Pche ! To ty si tady blbý ! Měl si mu alepoň říct že to promyslíš a ne že nemůžeš. Však to musí vypadat jako kdybys ho nechtěl a nestál ti ani za to aby si o tom přemýšlel !" Tohle má asi něco do sebe...
Koukal jsem po pokoji a on nikde nebyl. Pak jsem si ale roztaženého závěsu a Bakuga. To mu teď někdo dal pohlavek ? Počkat, on tam s někým je a je jenom ve spodním prádle ?! No tak to v žádném případě. Přišel jsem k balkónovým dveřím a následně je otevřel. ,,Co se to tu děje ?!" řekl jsem rázně a zadíval jsem se na Bakuga a nějakou holku. Tak počkat... To je ta holka co... Svině ! Stoupl jsem si vedle Bakuga a mračil se na ní. ,,Co tu chceš ?" řekl jsem a ignoroval jsem Bakugův pohled. ,,Přišla jsem zjistit jak to všechno dopadlo a očividně je to všechno v pohodě ne ?" zasmála se při pohledu na moje a jeho tělo. ,,No nic, já už budu muset běžet. Jo a bombičko v osm musíš být zpátky. Musíme probrat něco důležitého." řekla a to když začala to s tím 'bombičkou' tak se k němu přiblížila a ruku mu položila na rameno.
Když ke mě Ikari přišla a dala mi ruku na rameno tak jsem jen kývl, ale všiml jsem si jak se Kirishima vedle mě napnul. Najednou mě chytil rukou kolem pasu a přitáhl si mě k sobě. ,,Dobře tak už se měj pápá." řekl ironicky a naštvaně zároveň a začal mě tlačit zpátky DP pokoje. To jako žárlí nebo co ? Bože je sladký...
ČTEŠ
Prázdniny [Kiribaku] ✔
Fanfiction[Kiribaku] Na UA začínají prázdniny a žáci vymýšlejí různé nápady na zabavení. Kirishima na tom není jinak a společně se svou partou plánuje záživné chvíle, které se nečekaně zvrtnou. BOY x BOY Bnha fanfikce ( Ship Kirishima x Bakugou) Scény 15+ ✨P...