Podle mého odhadu je to už tak půl hodiny co odešel. Furt přemýšlím jestli se k té bandě idiotů přidám. Teoreticky bych se o LoV mohl hodně dozvědět a pak zdrhnout, mohlo by to pomoct s jejich dopadením. To by mohlo vyjít... Musím zjistit jestli stále někde nevyrábějí Nomu a kdo nový je v jejich týmu, jak moc jsou nebezpeční a podobně. Pokud si získám dost důvěry, tak bych se mohl dostat až k tomu pošukovi co má ruce bůh ví kde... ale abych si získal jejich důvěru, budu muset bojovat s nima... Co když zaútočí znovu na UA ?! Budu muset bojovat proti mým přátelům ? ... No...spolužákům ? Po dnešku už je radši přáteli nazývat nebudu.
Už tady asi hodinu bloudím je to tu NEKONEČNÝ ! Najednou jsem slabě uslyšel nějakou muziku. Že by ? Doběhl jsem ke schodům které vedly k dřevěným dveřím, šlo z nich slyšet že tam někdo je. Popošel jsem k nim a přiložil ucho na chladný kus dřeva. ,,Togo říkám ti že já v tom prsty nemám ! Za všechno co řekl si může on sám a tím že tam přišel ten rudovlasý debílek to jen podpořil !" ,,Chceš mi říct že někdo s tvou povahou si s jeho myslí ani trochu nepohrál ?!" ,,Ne ! Nebudu snad blbá ne ? Ani s Kirishimou jsem nic neudělala, nemá cenu plácat energii na někoho kdo se může zničit sám !"
Absolutně netuším kdo je Toga, ale Ikari jsem poznal, alespoň vím že Bakugo mluví sám za sebe... Teda, bolí to ještě víc, ale alespoň vím jak na tom jsem. Bledě. ,,Někdo tu je." uslyšel jsem slabý mužský hlas a ostatní hlasy utichly. Je to v háji... Z ničeho nic se ty dveře rozrazili a já se v ten moment válel na zemi. Před obličejem mi stálo několik členů LoV... Vytočená Ikari, smějící se blondýna,předpokládám že tohle je ta Toga ... A Iris držící se u toho popáleného kluka. ,,No nazdárek." řekla Iris a stoupla si vedle Ikari, která vypadala jako by mě chtěla zabít. ,,Myslím že máš co vysvětlovat Ejiro." zasmála se Toga a loktem šťouchla do Ikari. Nejsem jen v háji, já jsem doslova v pr...
Seděl jsem tam a dál přemýšlel co dál. Je už Kirishima pryč ? Nechal si vymazat tu paměť ? Kde jsou ty dvě ? Já chci pryč. . .
*pohled Ikari*
Stála jsem před ním a přemýšlela co a jak. ,,Togo, mám nápad. Pomůžeš mi dostat ho na tuhle židli, Iris, ty s Dabim jděte pro Bakuga, ještě malinko mu pomůžeme." zašklebila jsem se a Kirishimovi se objevil v očích strach. Já s tím psychopatem vedle mě jsme svázaly Ejira k židli vedle nás a ty dvě hrdličky se vydali do sklepení. ,,C-co mu chcete udělat ?!" vyjekl jsem a s vytočeným pohledem jsem sledoval jak ke mě jde ta blondýna. ,,Jemu vůbec nic, jen si teď vezmu trochu tvé krve brouku." zasmála se blondýna a už se ke mě napřahovala.
ČTEŠ
Prázdniny [Kiribaku] ✔
Fanfic[Kiribaku] Na UA začínají prázdniny a žáci vymýšlejí různé nápady na zabavení. Kirishima na tom není jinak a společně se svou partou plánuje záživné chvíle, které se nečekaně zvrtnou. BOY x BOY Bnha fanfikce ( Ship Kirishima x Bakugou) Scény 15+ ✨P...