Trzecia część

61 8 5
                                    

Hejo! Wrzucam ten rozdział jednak dzisiaj, bo chcę mieć spokój. Ten dodatek – w postaci ciekawostek – pojawi się, gdy tylko wyzbieram wystarczającą ilość interesujących informacji. Więc będzie...

kiedyś XD

I nie przedłużając – oto data premiery trzeciej, ostatniej już, części z "Trylogi 361"!

Okładka stara, pewnie zrobię kiedyś update wszystkich trzech.

Welp, kiedyś.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



07.03.2999

Raisa Hartwich, grupa krwi ARh plus, zostaje wygnana za wyparcie się swojej grupy. Odesłana do Legionu Azjatyckiego.
Tak samo, jak tysiące. Miliony.

Osiemnastoletnia Raisa nie wiedziała, że drobna pomyłka będzie kosztowała ją aż tak wielką cenę. Natychmiastowo zostaje wygnana do jednego z Legionów. Niestety, od razu zaznaje brutalności oraz okrucieństwa ze strony, tak zwanych, Wyrzutków. Zmarznięta i głodna cudem natrafia na pewną grupę, która ofiaruje jej bezpieczeństwo i komfort, na który niemal żaden Legionista nie mógłby sobie pozwolić. Ale dobroć nie jest za darmo – niedługo zostanie wplątana w poważne konflikty i intrygi, a także podejmie decyzje, po której stoi stronie. Nie jest to jednak łatwe, gdy każdy – nawet gdy chce tego samego – zamierza iść do celu po trupach.
Ktoś, zupełnie nieznany, do tej pory pociągał za wszystkie sznurki, a Raisa będzie musiała ustalić, kto tak naprawdę pragnie chaosu i wiecznego cierpienia.

Data premiery: 01.10.2020


Welp, uznałam, że podczas tych dwóch miesięcy będę mogła się skupić na czymś innym, jak na przykład poprawa zasad. Dlatego to tak długi (a może i nie?) czas. Mam nadzieję jednak, że ktoś będzie tego wyczekiwał :3

Trzecia część skupi się na życiu w Legionach – to czego Iryta nie była w stanie doświadczyć na własnej skórze. Zamknie się rozdział z cofaniem się w czasie, zostanie przybliżona historia Ariela i Iriny, a także przedstawiona zostanie niesławna organizacja DNP. Więc cóż – będzie się działo!

Do zobaczyska! Miłego dnia/nocy! <3

361 sekundOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz