15. | Sąmokslo Teorijos

37 9 22
                                    

"Miša nesigaili nė vieno žodžio, lėkusio į Dinos daržą akmeniu, nes tiesos gailėtis tiesiog negalima. Nevalia gėdytis ir jausmų, kurie verda viduje, nes net ir pačios bjauriausios pykčio ugnys dangstosi tiesos veidais."

PAVIRŠIUMI iš lėto žarstydama nugertą balto vyno taurę, Miša kitapus terasos stalo stebi Diną atokiu žvilgsniu - atkakliai grumiasi su vidiniu savo balsu, mat tokio išsiblaškymo lygio ji jau seniai nebuvo pasiekusi. Vakarinė saulė maloniai šildo Mišos nugarą, o Dinai spindulius meta tiesiai į akis. Turbūt todėl moteris apsigynusi tamsintais akiniais ant nosies ir karts nuo karto vis gręžioja kepinamus skruostus į šalis. Vyno taurė jos rankose turbūt jau sušilusi - dėl įsitempimo moteris nenugėrė nė lašo alkoholio - tik nekantriai sukiojo taurės kojelę tarp pirštų.

O dabar Dinos žvilgsnis atkaklus. Nors Miša regi tik juodus jos akinių stiklus, vis dėlto jaučia reiklių sesers akių energiją. Todėl, lyg tai padėtų pasijusti saugiau, ji nusigręžia šalin - žvilgsniui leidžia pasiganyti dosnios saulės paauksuotoje ežero pakrantėje. Ji vis dar nežino, kaip tinkamai užsiminti apie tai, ką šiandieną išgirdo ligoninėje, todėl vis dar sėdi, griežtai sučiaupusi lūpas.

– Miša, kodėl tu tyli? – pirmąkart šįvakar Ovidijaus sesuo nuskamba taip nekantriai. – Matau, kad ne šiaip sau mane pasikvietei.

– Ne šiaip sau, Dina, – atsidūsta. – Tikrai ne šiaip sau.

Na, tai kas yra? Negąsdink, – paveikta Mišos intrigos, moteris net pasislenka arčiau stalo. Nekalbi pašnekovė priešais pagaliau į ją atsigręžia.

– Žinai, dabar aš galvoju, kaip man viską pasakyti, šalia esmės neprikalbėjus ko nors netaktiško?

– Apie ką tu?

Staiga Mišos akys išsprogsta ant kaktos.

– O tu nesupranti? – mėgina tvardyti pašiepiantį vypsnį lūpose. – Apsimeti, kad net nenutuoki, dėl ko čia sėdi?

Dieve, kokia tu šiandien pikta. Kas atsitiko? – pabūgusi Mišai nebūdingo irzlumo, moteris nejaukiai nusipurto. Tai pašnekovę priešais įaudrina, lyg ši ką tik ant žaizdos būtų gavusi žiupsnį druskos.

– Dina, man nusibodo būti visų apgaudinėjama, supranti?! – vulkanas joje prasiveržia. – Kuo jūs visi mane laikot? Sumauta bukaprote? – Ovidijaus sesuo tyli kaip kapas. Jokios reakcijos joje nematyti ir akimirką Miša ima keikti tuos prakeiktus tamsintus akinius, mat dabar Dinos akių įskaityti tiesiog neįmanoma. – Ko tu tyli? Katė prarijo liežuvį? – šviesiaplaukė kandžiai paragina seserį prabilti, tačiau pačius kenksmingiausius nuodus savyje vis dar tebelaiko. Taupo save blogiausiems scenarijams. – Paaiškink man, Dina: kokį velnią tu darai ir kokie planai sukasi toje tavo galvoje?

– Tu tik nesikarščiuok, gerai?

Nesikarščiuok? – nesusitvardžiusi prunkšteli. – Nesikarščiuok?! Ar tu bent suvoki padėties rimtumą?

– Miša, suprask. Aš nenorėjau tavęs dar labiau jaudinti, nes paskutiniu metu tu ir taip jau labai daug išgyveni.

– Skiedalai! – įširdėlė beda į ją išerzinusią moterį pirštu. Taip griežtai sučiauptų Mišos lūpų Dinai dar neteko matyti. – Aš pažįstu tave kaip nuluptą, Dina! Tyčia nieko man nepasakei apie Ovidijaus kraujo tyrimus.

𝗧𝗜𝗘𝗦𝗔 | ✎Where stories live. Discover now