༻ ༒ ༺
- GARAŽE radome ne vieną vaizdajuosčių bloką. Medžiaga kruopščiai surūšiuota, sužymėta etiketėmis pagal atitinkamą turinį. Dabar medžiaga atiduoda detaliam tyrimui, todėl kas valandą gaunam vis naujų žinių.
- Aš nieko nesuprantu... - Mišai žemė ima slysti iš po kojų, iš po tos kėdės, kuri ją supa lyg ant jūros. Tokias sušalusias smegenis smilkiniuose ji pamena jautisi tik prieš dešimtmetį ar daugoau. - Koks tikslas jam laikyti tokius vaizdelius? Norit pasakyti, jis...
- Tyrimų duomenimis Kostas Žeimys darė iš to nelegalų verslą, -vyriškis nutraukia moters kančias. - Įtariama, kad pornografijos serijos sumontuotos ne vieno asmens. Tuos du įtariamuosius radome išanalizavus vaizdo įrašus. Vakar jie buvo atvežti į komisariatą apklausai.
- Kas gali sutikti tokiame kontekste filmuotis?
- Prostitutės.
- Prostitucija Lietuvoje neįteisinga, - Miša norėtų teigti, tačiau neužtikrintumas teiginį iškraipo.
- Disponavimas pornografija taip pat nėra legalu, bet, kaip matote, ne viskas vyksta pagal įstatymus, ponia, - apgailestaudamas gūžteli pečiais. - Moterys iš vaizdajuosčių kol kas dar ieškomos. Bus numatyta apklausa, nes neatmetame varianto, kad prieš asmenis galėjo būti panaudota prievarta.
Gavusi atsaką Miša sukrenta kėdėje. Nugara susiduria su paminkštintu atlošu, o jos pirštai sučiumpa apatinę lūpą - kai intensyviai mąsto, ji visuomet sutelkia dėmesį į pašalinius veiksmus.
- Bet jūs užsiminėte apie fetišus, – staiga pakelia į trumpaplaukį vyriškį akis. – Kodėl jūs toks tikras dėl seksualinės prievartos, jei turinys galėjo būti vaidyba?
- Minėjau, kad visos kasetės analizuojamos ekspertų ir mes laukiame konkretesnių išvadų. Bet panašu, kad kaltinamasis aukas filmams buvo parinkęs neatsitiktinai, - tyrėjas pasilenkia prie stalo. Iš šoninio stalčiaus ištraukia porą vokų su antspaudais. Paguldo šiuos ant stalo Mišai prieš nosį. - Čia yra nuotraukos merginų, kurios buvo nufilmuotos. Kai kur labai akivaizdu, jog kadrai daryti slapto asmens duomenų rinkimo sumetimais.
- Galima? - klausiančiomis akimis žvilgteli į vyrą, ranka grybštelėdama vieną iš vokų. Vyras linkteli. - Šitas nuotraukas irgi radote garaže?
- Vienas vokas su merginomis iš pornografinių vaizdo įrašų buvo rastas šalia kasečių, - tyrėjas palinksi galva, o smalsi moters nosis jau įkišta intriguojančio voko vidun. - O kitas buvo aptiktas buto viduje.
Ištraukusi blizgios dangos korteles moteris sustingsta. Įsitempia kiekviena kūno gyslelė, kai ima tyrinėti skirtingų merginų veidus iš arti. Ji keičia spalvotas nuotraukas vieną po kitos, kol galop jos baimės sklidinos akys stoja ties brunete moterimi su iki kraujo pažįstamais bruožais. Tą akimirką Mišos rankos ima tirtėti iš nerimo. Toma - viena iš šių nelaimingų kekšių grupės. Slidžius atvaizdus moteris ima varyti isteriškai. Žvilgsnis jau atbukęs, o smegenys tokios apsvaigusios, lyg per klaidą būtų išmestos į rūko debesis. Nerimsta tik tankėjantis Mišos kvėpavimas. Apimta siaubo ji meta alergiją keliančias nuotraukas tyrėjui ant stalo. Nusipurto.
- Prašau, paaiškinkit, kodėl jūs mane čia pasikvietėte ir kuo aš naudinga tyrimui? - panika jos balse nebenuslepiama.
YOU ARE READING
𝗧𝗜𝗘𝗦𝗔 | ✎
Romance。˚ ☆ 𝗥𝗢𝗠𝗔𝗡𝗔𝗦 ━━━ ❝ Tobuli santykiai turi vieną netobulą savybę - labai greitai jie žmogų išsausina, nes tobulybėje nėra ko daugiau ieškoti. ❞ ➸ Tu gali užpirkti už mane mišias, nes mano netobulumas baigia užtraukti ant manęs juodžiausią pra...