"Šalia realybės,
kurioje mes - niekas."༻ ༒ ༺
MIŠA niekada nepažvelgė giliau. Jos apsauginis burbulas pūtėsi tol, kol jame tuščių vietų neužpildė žmonės. Jos asmeninės sferos slenkstį peržengė Kostas. Paskui Ovidijus. Dar vėliau sutuoktinis paskui save atsivedė ir dalį savo šeimos. Tame burbule vietos rado jo sesuo Dina. Laisvą kampą, žinoma, sau pasiėmė ir Mišos motina. Vis jie buvo tarsi vakuume ir daugelį metų šis vakuumuotas burbulas tylėjo.
Kapų tyla buvo išsitęsusi lyg kramtoma guma, tačiau staiga lipni styga įtrūko. O tiesa buvo tokia: ne artimųjų žmonių ratas apsauginį Mišos burbulą taip išpūtė - erdvę chroniškai pildė jų melai ir apgavystės; o tiksliau - vieno žmogaus.
Kostas buvo geras - toks, kokį matė Mišos mama; arba toks, koks pats vyras norėjo būti matomas. Jo išorinis gėris kvailino. Ir Miša jautėsi tokia kvaila. Kažkada ji Kostui išdidžiai pareiškė, jog dėl negalinčios realizuotis meilės vyras gyvena iliuzijose. Bet dabar ji pripažįsta, kad iliuzijos sąvoka su Kosto gudrumu neturi nieko bendro. Tai ji leidosi paglemžiama iliuziško Kosto dorumo ir ji nėra tikra, kieno tai kaltė. Galbūt jos nuodėmė - paviršutinis žvilgsnis į tuos, kuriuos mylėjo, bet nejau kaltė gali slypėti ten, kur žmogaus gerumas gilesnio žvilgsnio į jį nereikalauja?
Kostas nekurstė abejonių. Mišai jis buvo geriausias draugas. Artimiausias žmogus. Pirmas jos vyras. Pirmasis jausmas. Kažkas, kuo ji pasikliovė. Daugelyje gyvenimo aspektų jis buvo pirmas. Todėl jų ryšys apsivijo tvirtomis gijomis, kurių nutraukti nebuvo pajėgi net dešimties metų srovė. Nes pirmi kartai žmonių širdyje palieka neišdildomas žymes. Kosto pėdsakai gulė sluoksniais tame burbule ir viskas staiga virto juoda, nes melų voratinkliai pavirto į ištisas paklodes.
Sprogdamas burbulas išsitaškė į visas puses. Į paviršių išvirto bjauri tiesos spalva ir dabar Miša beprotiškai šlykštisi. Geriausias draugas virto vyru, šiandieną sėdinčiu už kalėjimo grotų. Ištisus metus Miša dreifavo šalia realybės, kurioje jiedu iš tiesų buvo niekas. Dabar jai beprotiškai keista tarp savęs ir jo nebejausti jokio sąlyčio taško. Staiga.
Narkotikai. Padirbti pinigai. Nešvarūs bizniai. Nesibaigiančios aferos. Pornografija, netikėtai išstojusi į pirmą veiksmo planą. Bereikšmis seksas ir tuštybė. Tamsa. Juoda ten, kur Kosto pėdos neataušę. Kai kur gali užuosti geležį: lyg kraują, lyg kvailą simboliką, primenančią Tomos mirtį; apie smurtą, smaugimo žymes, kurias tyrėjai rado.
Tai Kostas. Tas supuvęs vaisius, kurio Miša niekada nepanoro atlupti.
Dabar ji spaudžia greičio pedalą kiek galėdama, netgi kelio ženklų beveik nepaisydama - nori namo. Gal net vienatvės - savotiškos vienatvės su Ovidijumi.
Ji mato vyrą skambinant jau trečią kartą, tačiau atsiliepti nesivargina - vis tiek jau tuoj pasieks namus. Tenai jie ir pasikalbės. Bet vos tik įsuka į kiemą, ji jau galvoja kiek kitaip. Išlipusi laukan, gerai matytą automobilį Miša praeina su klausimų sklidinomis akimis. Tik pabaladojusi į duris ji susivokia, jog mašina priklauso Dinai.
Netrukus Mišos įleisti ateina Ovidijus. Ją nustebina pasitempęs jo stovis ir tamsiai mėlyni marškiniai ant kūno. Rankovės dailiai susegtos, tik viena sagutė prie kaklo palikta laisvai kabėti. Tada paskubomis ji nužvelgia kelnes - jas vyrui nupirko pavasarį, kai garderobinė jam pasirodė nuobodi.
YOU ARE READING
𝗧𝗜𝗘𝗦𝗔 | ✎
Romance。˚ ☆ 𝗥𝗢𝗠𝗔𝗡𝗔𝗦 ━━━ ❝ Tobuli santykiai turi vieną netobulą savybę - labai greitai jie žmogų išsausina, nes tobulybėje nėra ko daugiau ieškoti. ❞ ➸ Tu gali užpirkti už mane mišias, nes mano netobulumas baigia užtraukti ant manęs juodžiausią pra...