Hej!
Wow, dawno do was się nie odzywałam. Jednak musiałam zniknąć na pewien czas, bo przytłoczył mnie szkoła, praktyki u wizja egzaminów.
Mogliście jednak zauważyć, że od początku lipca byłam tu obecna. Przez cały ten czas poprawiałam i starałam się dopracować poprzednie rozdziały. Zostało zmienione moim zdaniem naprawdę sporo, dlatego radę się z nimi zapoznać. Jednak jeżeli tego nie zrobicie to mimo wszystko nie pogubicie się w historii. W poprawkach starałam się naprawić pewne dziury logiczne tej historii oraz zmienić sposób wypowiadania się bohaterów na mniej "sztywny" jakby powiedziała to moja siostra.
Teraz jednak chciałabym już tu wrócić i doprowadzić te książkę do końca. Nie wiem jak mi to pójdzie i nie będę wam nic obiecywać. Znacie mnie już kilka lat i wiecie jak dużo potrafię nałożyć na siebie obowiązków. Prowadzę instagrama poświęconego książkom, pisze te historię, ale i kilka innych. A w najbliższym czasie chciałabym razem z siostra zacząć przygodę z Youtube. No i z racji, że zostały dwa lata do matury to chciałabym już trochę sobie porobić notatek, bo nie ukrywam, że w 4 klasie mam też egzaminy zawodowe.
Plan na nowe publikowanie rozdziałów jest taki, że chciałbym je wstawiać co dwa tygodnie. Dlaczego tak pewnie zapytacie? Otóż staram się pisać przynajmniej godzinie dziennie i czasem uda mi się stworzyć w tym czasie 1000 słów, a czasami 100. Potem ten rozdział wymaga poprawek. Dlatego napisanie jednego rozdziału zajmuje mi średnio tydzień.
Jednak chciałabym stworzyć sobie zapas rozdziałów, żeby nie musieć znowu was w trakcie roku szkolnego zostawiać z niczym.
Dlatego rozdział 18 może pojawić się za 2 tygodnie, ale może zdarzyć się to szybciej. Muszę wygra sobie jeszcze dzień publikacji i inne takiego typu szczegóły.
Jednak mam nadzieję, że ktoś z was tu jeszcze jest i chce poznać dalsze losy Mellody.
Ja uciekam do pisania, a wam zostawiam 17 poprawionych rozdziałów. Jednak zaznaczam, że będą przechodzić jeszcze korektę błędów bardziej ortograficznych i interpunkcyjnych, gdy znajdę na to chwilę.
Pozdrawiam
Natix14.
Jeżeli chcecie być na bieżąco z informacjami o książce, to zapraszam na mojego instagrama. aspoleczna_ksiazkoholiczka
CZYTASZ
Dziecko gangu: Narodziny
ActionWszystko zaczyna się i kończy w określonym miejscu, a błędy oraz wybory naszych przodków wpływają na nasze teraźniejsze życie. Młoda dziewczyna imieniem Mellody nawet nie zdaje sobie sprawy, co za (zła) krew płynie w jej żyłach! Chce udowodnić rodzi...